Sevgilik oyunu 3 - seçim-

813 58 25
                                    

Kurucular partisine iki gün vardı ama katılacak mıydın? Caroline, sürekli sana baskı yapıyordu ama Damon a yaptığın itiraftan sonra kendine gelememiştin. Onu seni reddetmesini sindirememiştin. Sürekli o günü düşünüp duruyordun. Senden sonra Elena ile ayrılmışlardı. Kendine düşman edinmiştin. Kai ise ortalıklarda yoktu.

Kendine yaptığın yemeği yiyordun ama bir süre sonra mideni bulandırmıştı. Tabağı bulaşık makinesine yerleştirirken çalan kapıyla o diye düşündün. Kapıya koştuğunda hayal kırıklığına uğradın. Elinde çiçeklerle Kai karşındaydı.

"Sen itirazlarına başlamadan şu çiçekleri vazoya koyalım."

Tek kaşını kaldırıp karşındaki adamın yanından geçmesini izledin. Salona geçmeden bir şey unutmuş gibi dönüp yanağına buse de kondurmuştu. İstemsiz geri çekilirken o bunu aldırmamış ve kendi eviymiş gibi senin evinde vazo aramaya başlamıştı. Kapıyı kapatmaya yeltenecekken karşı evdeki mavi gözlerle buluştu gözlerin.

"S/A, evde hiç vazo olmaması normal mı?"

Kai, kapıda dikilirken yanına geldi. Damon, Kai 'yi görünce gözlerini devirdi. Kai ile ikisi göz göze gelmişti.

"Damon ile sevgili olmadığını biliyorum."

"Yok öyle bir şey. Bence gitmezsen kötü şeyler olacak, sevgilimin başını belaya sokma."

Kai, seni içeri çekip kapıyı kapattı.

"Yalan söyleyemiyorsun."

"Ama senin uzmanlık alanın tabi."

"Bak seninle bunları konuşmaya gelmedim. Kurucular partisinde benim eşim ol."

"Kurucular partisi neden umrunda?"

"...Sen bunları düşünme. Sadece benimle partiye katıl, lütfen."

"Olmaz, cadı bozuntusu çünkü S/A partiye benimle gelecek."

Nereden içeri girdiğini anlamadığın Damon, şu anda koltuğunda oturuyor ve yanındaki adama bakıyordu. Ellerin terlemeye başlamıştı.

Şimdi seçim zamanı;

Damon mı?💙


Kai mı?💚

Kai mı?💚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin