eleven

677 79 6
                                    

Čekal dlouho, ale nakonec se dočkal. Vyskytla se mu konečně příležitost, kdy Wendy proklouzla hnědým závěsem a zmizela ve skladu.

Druhá, silnější dívka si ho zrovna nevšímala a dál přijímala objednávky, protože tu bylo hodně lidí a ona skoro nestíhala.

Zalezl za ní a rozhlédl se kolem. Obyčejná místnost s většími krabicemi a vypnuté rádio.

Rozhlížel se kolem a najednou vedle sebe zaslechl slabý zvuk. Otočil se za ním. Spatřil ji. Byla schovaná za krabicemi.

Ihned za ní doběhl, aby neutekla, protože vypadala vyděšeně a chytil ji za zápěstí. Okamžitě se mu snažila vyškubnout a on ji natiskl na zeď.

"Co jsi zač?"Řekl šeptem a ona se přestala bránit. Jen ho sledovala.

Po chvíli pomalu ruce oddělal a ona si je založila na hrudi."Počkej do zavírací doby...něco ti řeknu...alfo..."Přitom slově udělala trochu zhnusený výraz."Ale nepočítej s tím, že ti řeknu něco důležitého..."Trochu ho odstrčila.

"A teď vypadni."Řekla nepřátelsky a on opravdu odešel. Zase si sedl na své místo a čekal.

O čtyři hodiny později

Tlustší dívka, která se podle jmenovky jmenovala Lena už dávno odešla, i když jí přišlo divné, že tam je.

On si ji sice chvíli prohlížel, ale díky dlouhým rukávům neviděl žádný náramek a ona byla od něj až moc daleko, než aby věděl přes všechny ty vůně, jakou má ona.

Kolem něj prošla Wendy. Zamkla hlavní dveře, otočila ceduli a sedla si naproti němu. Spojila ruce před sebou a začala si ho prohlížet.

Znervózňovalo ho to, ale nedal to na sobě znát a začal si ji prohlížet také. Měla velmi špinavou blond barvu vlasů, oči měla modrozelené a na levé ruce měla červené hodinky. Na krku jí visel stříbrný náhrdelník se stříbrným srdíčkem a podobnou stříbrnou barvu měly i její náušnice. Vypadala dost mladě a nebyla nijak vysoká. To jí však neubíralo na autoritě.

"Začneš se už ptát, nebo mě budeš pořád očumovat?"Řekla najednou nepříjemně a on nadzvedl obočí.

"Proč se ke mě tak chováš?"Řekl naštvaně. Ona si jen odfrkla."Jsi jen namyšlená alfa...tady žádné takové nechodí...navíc jsi ten, kdo se snaží vyřešit, jak navrátit omegy jejich trýznitelům...jsi nechutný."Řekla s odporem."Omegy jsou až moc nevychované, potřebují někoho, kdo si je srovná do la-"

Wendy najednou naštvaně bouchla do stolu."Vůbec nic nevíš..."Přivřela oči."To si neuvědomuješ, že alfy jsou hnusný na někoho, koho by meli mít rádi?! Že omegy prodávají na černým trhu jako nechutné děvky?!"Detektiv se zarazil a překvapeně se na ní koukal. Vlastně...měla pravdu...

Savior [A/B/O] /pozastaveno/Kde žijí příběhy. Začni objevovat