Miután a Grundot elvessztették a Pál Utcai Fiúk, Nemecsek kórházba került, de szerencsére az orvosok időben észrevettek és beküldték, csak tüdő gyulladással nem könnyű élni.
Boka nehezen viselte az egészet.Azt érezte, hogy az egész az ő hibája volt,Nemecsek, a Grund.Szerencsére ott volt neki egy lány, aki mellette állt a nehéz pillanatokban.
Az a lány te voltál, kedves (K/N). Mindig is ott voltál neki, de a fiúk néha megbámúltak téged, amit Jánoskánk nem vett jó szemmel.Szép lány voltál és vagy is csak múlt időben keztem a történetet ezért maradjunk abba.Szóval, Boka mindig is szeretett téged, jobban mint egy barátot, de nem merte mutatni. Te a másik kezen kimutattad az érzelmedet neki, de azt vetted észre , hogy nem veszi észre, ezért utána nem mutattad.Boka az esetek után, Grund, Nemecsek, elhúzott mindenkitől, nem akart beszélni senki, téged is beled értve.
És ez téged megváltoztatott......
(2 hónappal késöbb)
Végre egy új tanév. Új kezdet. Semmi se ronthatja el ezt. Igaz?
Sajnos, de. Boka egy új lánnyal lépett az iskola terére, egy karja a lány dereka körül, az a lány pedig pont, hogy a volt legjobb barátnőd volt ((neve) ha nincs képzeld el azt a lányt akit utálsz!!). Mindenki üdvözölte őket, mint a két legnagyobb start akit először látnak a rajongói, te a tömeg mögött be siettél az osztálytermed be, nehogy Boka, vagy az a lány észre vegyen,de sajnos az utóbbi. (u/cs) vigyorgott a hátadra, amit te éreztél. Az említett lány sajnos tudott arról, hogy Boka tetszett neked és ezt kihasználva össze jöttek.
Könnyes szemmel léptél be a terem ajtaján, senki sem volt bent 'biztos kis celeb pár társulatába vannak' gondoltad és leűltél hátulra az ablak mellé.Bámultad a szürke eget, úgy tünt az idő veled együtt érez.Léptekre lettél figyelmes balra néztél és ott ált őfelsége egy kielégűlt mosolyal az arcán. Kettő barátnője is vele tartott.
-Hol van a pasid? Eldobtad, mint egy darab szemetet?-föl álltál, sajnos ő egy kicsit magasabb volt, mint te (bocsi TwT)-Vagy csak kihasználod őt?
-Nincs semmi közöd az én éltemhez!!!-kiabálta rád szavait,te nem figyelve a mondatára folytattad.
-Látom a szemedben, hogy kihasználod.
-Te kis!!-Bele markolt a hajadba és egy akkorát rántott rajta, hogy azt hitted megy vele a bőröd.Szerencsére nem történt semmi, hajtincs vagy hajszáll kihúzás,de azért fájt.
A meghúzott részhez kaptál és ránéztél egy undorodott arcal.Arcon akart vágni, de meggondolta magát és meglökött amitől a fejed egy pad szélébe ütközött, sose voltál egy erőnő vagy egy 'wonder woman' (bocsi ha te az vagy!), szóval csak annyit tudtál tenni,hogy a sötétség eltakarja a napvilágot a szemed elől,egy ideig vagy örökre.
Az utolsó emléked az hangos léptek több ember talpai alól és több hangos sikítás,és a sötétség eluralkodott.
(egy kórházban (2 hét múlva(kómában voltál egy picit)))
Nem tudtál mozogni, nem tudtad kinyitni a szemed,de tökéletesen hallottál.Pár perc hogy érzel is valamit,vagy, hogy eggyáltalán hallasz. Egy ajtó nyitás, szék mozgatás és két kéz megfogta a tiédet.
-S-sajnálom.......-hallottad Boka rekedt hangját,túl jól ismered, ekkor folytja vissza a könnyeit.-N-nem voltam o-ott......sajnálom, sajnálom.......cs-csak kelj fel....kérlek....
-Azt hittem elfelejtettél.-Végre megtudtál szólalni, kinyitottad a szemed és láttad a meglepődött, de egybe boldog Bokát.Szegény legény (vagyok én, erdőn emzőn jó vissza..) csak levoltfagyva majd észbekapott és megölelt.Te mint régen szorosan vissza ölelted, mintah nem akartad volna elengedni, amit nem is akartál egy hamar.
-Szeretlek...-suttogtad halkan.
-mi?-kérdezte a jövőbeli férjed (hmm c: )
-Szeretlek. Mióta ismerlek. N-nem tudtam,hogy mondjam el....féltem attól, hogy ez tönkre teszi a barátságunkat és....!!-mielőtt folytattad volna Boka egy csókkal csitított el téged.
Pár percig úgy is maradtatok, majd megszakítottátok a pillanatot egy bizonyos dolog miatt ,amit úgy hívnak, hogy levegő.
-Azt hittem-
-Szakítottunk...de megérte.-Mondta az elejét halkan, utána mosolyogva rád nézett a mondandója végén.
-Tudod hogy......ő, ki ....és mit csinált......
-Sajnos igen,de ezekről a dolgokról csak a szándékos testi sértés után tudatosúltam....szeretlek
-Én is.
Attól a naptól fogva elválaszthatatlan pár voltatok.
~Vége~
(K/n)= keresztneved
(u/cs)=utált csaj
tudom nem hosszú, de remélem tetszik!
Kijavítottam egy két hibát. Ha észlelsz hibákat akkor kérlek jelezd!
Köszönöm a figyelmet! :)
YOU ARE READING
Boka x olvasó
RomanceNem láttam ilyen' x olvasót' szóval gondoltam csinálok egyet a kedvenc karakteremmel. (elnézést a helyesírási hibákért! Nyelvtan és helyesírás nem az erősségem....)