,,Tento rok už Rose získám já to cítím v kostech''

107 9 0
                                    

Rudovlasá dívka právě mířila k vlaku. Čekala ji poslední cesta do Bradavic. Ano tento rok už jde do posledního ročníku v Bradavicích. Za ní šla její rodina mamka, taťka a brácha, který se to Bradavic vůbec netěšil. 

,,Zlatíčko, hlavně buď v Bradavicích opatrná, ano? Nedělej žádné hlouposti a dávej pozor na Huga. Mám tě ráda'' Hermiona obejmula svoji jedinou dceru, když se zastavili všichni před vlakem.

Ron se mezitím rozhlížel okolo sebe. ,,Kde je Harry s Ginny?'' zeptal se a Hermiona se na něho podívala. ,,Každou chvíli dojdou'' řekla jednoduše a tentokrát začala mluvit na Huga, kterého varovala, aby nedělal žádné blbosti a žádné průšvihy.

,,Tady jste. Albusi, kam do jdeš! '' Ginny se dívala na Albuse, který někam pořád utíkal a slova svoji matky okatě ignoroval. ,,Jde za Malfoyem. Zase'' povzdechla si, ale pak se usmála na Rose, Hermionu , Huga a Rona. 

Harry se podíval na Rose. ,,Dej na Albuse prosím pozor. Znáš ho je schopný udělat nějakou kravinu'' řekl.

,,Dám na něho pozor, slibuji'' řekla Rose a Harry se na ni usmál.

...

,,Dobrý den'' pozdravil slušně Albus Draca, Narcissu a Luciuse, který se tvářil víc kysela než obvykle.

Lucius se na svojeho vnuka podíval. ,,Kdy se tady s tímhle budižkničemu přestaneš bavit?'' ukázal na Albuse.

Scorpius se ušklíbl, ale v hlavě nepěkně svojemu dědovi odpověděl. ,,Je to můj nejlepší kamarád. Bavil se se mnou od samého začátku, když jsem nebyl zrovna moc oblíbený'' řekl a Draco si povzdechl, protože tenhle rozhovor vedle Lucius a Scorpius převelice často. 

,,Otče, Scorpius i Albus by už měli jít do vlaku, aby jim neujel'' řekl už celkem unaveně Draco. 

Scorpius na nic nečekal a společně s Albusem se vydali do vlaku, aby to dál nemuseli poslouchat. ,,Tento rok už Rose získám já to cítím v kostech'' řekl Scorpius, když nastupovali do vlaku. 

Scorose- Tajemství začínáKde žijí příběhy. Začni objevovat