Twee.

17 1 0
                                    

Luke.
Ik ben zoals bijna altijd eigenlijk weer eens te laat, maar doet boeit me niks want dat zijn ze wel van me gewend. Als ik met mijn vrienden Stefan en Marc de klas in kom kijk ik eerst de klas rond. En dan zie ik haar, "kijk er is een nieuwe chick bij ons ik de klas" fluister ik naar Marc. "Wat een lekkerding" fluistert hij terug. En dan hoor ik de docent zeggen "Zo heren, waar waren jullie het begin van mijn les". "Nou niet hier" zeg ik dan. "Dit is de laatste keer dat jullie te laat komen in mijn les. Anders dan". Ik heb geen zin in een preek en kap haar af"Ja ja zal wel". En we lopen naar onze plek. Tijdens het lopen zeg ik nog snel tegen Stefan en Marc "Die nieuwe is van mij." En we gaan zitten, dan tik ik haar op haar schouder en ze draait zich om. Woww van dicht bij is ze nog mooier. "Hee schoonheid, wanneer gaan jij en ik eens gezellig samen uit?" Ze kijkt me verbaasd aan en draait zich weer om. Opnieuw tik ik weer op haar schouder en ze draait zich weer om. "Je gaf geen antwoord op mijn vraag schoonheid." Nu zijn Sophie en Aria ook omgedraaid. Deze keer geeft ze wel antwoord "Als jij niet meer zo arrogant bent." Sophie en Aria moeten lachen en ze draaien zich weer om.

Alison.
Als de les voorbij is hebben we pauze. We gaan in de kantine zitten en dan vraag ik "Wie waren die 3 jongens achter ons?" Sophie zucht en zegt dan"Dat waren Luke, Stefan en Marc" "De 'badboys' van de school" zegt Levi "Nou ja, Luke is eigenlijk de 'badboy' Stefan en Marc zijn meer Luke's vrienden. Bijna elk meisje van onze school is verliefd op hun, vooral op Luke." zegt Ariaa er snel achteraan. "Nou ik niet hoor" zeg ik. "Gelukkig maar" zegt Aria dan weer. Dan zie ik in mijn ooghoek dat Luke en zijn vrienden groepje naast onze tafel gaan zitten. "Oh nee, dit ga je niet menen" flap ik dan eruit. Ik zie dat Luke maar me kijkt en dan ineens wordt ik van achteren in mijn geknuffeld. Ik kijk omhoog en zie dan Jeremy's hoofd. Hij laat me weer los ook hij merkt al snel dat Luke ons aanstaart en zegt dan "Lis moet ik wat aan die jongen daar doen?" "Nee Jer, dat hoeft niet deze los ik zelf wel op." "Oke voor deze keer vertrouw ik je der op." En hij gaat naar zijn nieuwe vrienden toe. "Wie was dat Alison?" Wordt er dan gevraagd als hij weg is. "Dat was mijn broer" "Ohh" " Btw noem me maar Ali. Ik moet mijn boeken voor de volgende uren nog pakken dus ik ga naar mijn kluisje." "Is goed hoor" zegt Sophie. "We zien je wel weer bij het lokaal" zegt Wesley dan.

Als ik mijn boeken heb gepakt en mijn kluisje heb dicht gedaan. Wil ik gaan weglopen maar wordt tegen gehouden. Ik wordt naar achteren geduwd en voel de harde kluisjes in mijn rug. Aan de zijkanten van mijn hoofd zijn twee handen tegen de kluisjes aan gedrukt. Ik probeer ze nog we te duwen maar het lukt me niet. Pas als ik iets omhoog kijk zie ik wie het is.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Oehh mini cliffhanger
Ideeën zijn altijd welkom en laat me even weten wat je er van vind.
En vergeet niet te stemmen!

Xx

The new girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu