Capitolul 1

27 0 0
                                    

Azi este cea mai oribilă zi din viața mea.Te întrebi oare de ce.Ei bine,e prima zi de școala,iar eu încep facultatea.
Probabil ai auzit multe povești despre perioada asta,despre petrecerile din campus unde toată lumea bea și se simte bine,despre băieții "răi" care se dau la fete inocente și acestea le cad în plasă sau despre toți oamenii "prietenoși" din facultate cu care te vei împrieteni imediat și veți fi prieteni până moartea vă va despărți. BULLSHIT!
Eu sunt aici să vă spun că nu e chiar așa.
        Aceasta este povestea mea.

• • •

Este ora 6:30.
Stau întinsă în pat și mă gândesc la toate momentele crunte ce se vor întâmpla în acești ani de facultate.Nu am putut dormi toată noaptea,dar nu din cauza emoțiilor ci din cauza nostalgiei și dorului pe care o să-l duc pentru acest oraș,Boston.Nu am avut multe amintiri bune aici dar m-am atașat de oraș pentru că aici am crescut și am avut primele mele experiențe.
În timp ce tatăl meu dormea,pe la 2:30,m-am strecurat din casă pentru a face o ultimă plimbare prin locurile mele preferate de aici.Am vizitat podul unde îmi petreceam timpul ascultând muzică sau meditând și garajele părăsite unde mă aveturam cu prietenii și unde ne ascundeam cu toții de părinții noștrii să fumăm,chiar dacă nimeni nu știa să o facă și ajungeam până la urmă cu o durere nasoală de gât.
Este 7:02 iar eu îl aud pe tatăl meu cum bate în ușa și este surpins de faptul că sunt trează.
-Neața Dylan! spune iar eu încep să îi examinez cearcănele ce s-au adunat dea-lungul timpului.Nu pare fericit.Defapt dacă e să o iau așa,de când a plecat mama,niciun zâmbet nu i-a mai luminat fața.
-Mda,salut tată. îi spun în timp ce strâng hainele pe care le-am aruncat după ce m-am întors din plimbarea mea scurtă.
-Vrei să te ajut cu astea? indică cu mâna spre geamantanul meu plin cu haine.
Aprob din cap și mă îndrept către baie.Fac un duș scurt care sper să mă relaxeze.Sunt stresată și nici măcar nu știu de ce.Termin cu dușul care nu m-a ajutat mai deloc și ajung în fața oglinzii.Observ că mi-au apărut două coșuri și regret faptul că am folosit crema "minune" de la bunica.Nici nu mă chinui să le acopar și îmi duc privirea spre părul meu roșcat și încâlcit.Dau din umeri în nepăsare și mă întorc înapoi în camera mea unde mă îmbrac cu niște haine pe care le-am ales cu o seară înainte.
Hanoracul meu larg de un verde închis,blugii mei negrii și rupți în unele părți se asortează cât de cât cu perechea mea de Vans Sk8 Hi negrii.
Îmi îndrept din nou atenția spre părul meu și decid că ar trebui să îl usuc,dar nimic mai mult.După ce termin asta,mai trag o ultimă privire în oglindă și mă gândesc dacă ar trebui să iau în considerare o dietă,dar oricum nu o voi respecta așa că mă răzgândesc.
Îmi iau rucsacul în spate și mă pornesc spre mașină unde tata mă așteaptă deja.

Twisting the rulesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum