Bayram!! ve yeni bölümden alıntı

2.3K 88 29
                                    

Bayramınız kutlu olsun şekerler! 😊 hepinizi çok seviyor ve öpüyorum. Biliyorum yeni bölüm yazamıyorum ama şuan gerçekten yoğunum! Akrabalar, geziler, kutlamalar.. Vs! Elimden geldiğince yazıcam. Sizi seviyorum. Önemli haber! Son 3 bölüm! Final 2 part olarak vereceğim ve son olarak büyük finalle bitecek..yeni bir hikaye daha yazmayı planlıyorum. Yine ejderhalar hakkında ama bu hikayeyi yazmayı çok istiyorum! 2. Kitabı bu hikayeyi yazdıktan sonra yazmayı düşünüyorum. Bu hikaye bilindikten belki biraz daha farklı olacak. Ne düşünüyorsunuz? 2. Kitabı yenisini yazdıktan sonra yayınlayayım? Hem sizde aynı karakterlerden sıkılmamış olursunuz. Fikir istiyorum!!

ALINTI

Gözleri dolmaya başlamıştı. Bu.. Bu fazlaydı! nefes almayı unutmuş gibiydi. Donup kalmıştı. İdrak edemiyordu.

Ne olduğu iyice anladığında yanına koştu.

"Yo..- hayır! bana bak hadi bana bak! gözlerini aç! lütfen! beni.. beni bırakamazsın! olmaz! olamaz..."

Konuşamamıştı çünkü boğazına bir sürü şey düğümlenmişti.. Hıçkırmadan konuşamıyordu. Sarılarak kafasını saçlarının arasına gömdü ve o harika kokusunu belkide son defa içine çekti.

......

Bitti -.- bitirdim. Düşüncelerinizi istiyorum ve! Okuyucularım 5000'e ulaştı! Teşekkürler! Sizi seviyorum dostlar e bunu öok içten söylediğimi bilmenizi istiyorum.

Ejderhanı Nasıl EğitirsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin