SENİ SEVİYORUM

843 19 6
                                    

Gene mi bir başkası ile ben onun peşinden koşuyorum ama bana yüz vermiyor başkalarıyla gülüp eğleniyor.Buna daha fazla dayanacağımı sanmıyordum hemen oradan çekip gittim..Ertesi gün Her sabah olduğu gibi gene onu bekliyordum bugün okula gelmeyecek mi acaba ? 5-10 dakka sonra kapıdan çıktı ama formsı yoktu üzerine oturmuş dar kotu V yaka t-shirt ile mükemmel gözüküyordu nereye gittiğini çok merak etmiştim bu süslenmeler falan kime !? Hemen yanına gittim 'Merhaba sevgilim' diyip sırıtmaya başladım arkasını dönüp bana baktı ve gözlerini devirip yoluna devam etti evet bu beni biraz kırmıştı kabul ediyorum. Tam yanına gitcektim ki bir tane araba önünde durdu ve ona binip gitti bu süslenmeler falan başka biri içinmiydi yani ? Sen bittin DONGHAE Altımda geberene kadar seni BECERECEĞİM !..

                                                     ~~DONGHAE~~

Sabah okulu ekip abim ile buluşacaktım daha doğrusu buluşmaya zorlanmıştım zor olsada kalkıp elime ne geçiyorsa giydim o sırada telefonuma mesaj geldi abim yaklaştığını haber veriyordu evden çıkıp yürümeye başladım ama arkamdan gelen ses ile durdum bu oydu beni rahat bırakmayan 'Sekxi Sapığım' Evet ona böyle sesleniyordum çünkü çok sekxi birisiydi sürekli peşimde dolaşıyordu her zaman ki gibi görmemezlikten geldim ve yürüdüm o sırada abim geldi hemen arabaya atladım ondan Hoşlanıyordum ama çıkamazdım ben beceremezdim öyle şeyler... Abim ile akşama kadar konuştuk daha doğrusu o anlattı ben dinledim sonra beni eve bıraktı tam kapıyı açıp içeri giriyordum ki biri başıma vurdu ve ben bayılmıştım. Gözlerimi yavaş yavaş açmaya çalıştım her taraf pusluydu bir süre sonra rahatça görebildim ama 1 dakka ! Burası benim tavanım değil hemen doğrulmaya çalıştım fakat ellerim kelepçeliydi !! Bu şaka mı eger öyleyse komik değil çünkü şuan çıplak şekilde yatakta yatıyordum üstelik bağlıydım.. Sonra aklıma bağırmak geldi ve tüm gücümle boğazım yırtılana kadar bağırdım 'İmdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattt !!! ' nefes nefese kalmıştım ki kapı açılmaya başladı ve benim Sapığım olan velet girdi içeri 'Ne İstiyorsun Benden' dedim bana piç gibi sırıtarak yanıma yaklaştı ve 'Seni' dedi Aha Şimdi boku yemiştim işte...

+++++++++++++++++(Smut & Hard Smut)

Onun hüzünlü bakışlarına aldırmadan üzerimde ki fazlalıklardan kurtulmaya başladım nefesini tutmuş beni izliyordu üzerine uzanıp dudaklarını yalayıp,emmeye başladım. Debeleniyor ağzını açmıyordu Penisini elimle sıkınca ağzını açtı ve ben keşfime çıkabildim bir yandan öpüp bir yandan meme uçlarını sıkıp sertleştirmeye çalışıyordum dudaklarından boynuna geçip 'Aitlik İzleri' bırakmaya başladım. Bana yapmaman için yalvarıyordu ama zevk gözümü kör etmişti boynundan aşağı dogru yol aldım penisine gelince durup ucunu üfledim ve sırtının yay gibi gerilmesine neden oldum iki parmağımı uzatarak 'YALA' dedim. Dolmuş gözlerle bana bakıp başını salladı çenesinden tutup ağzına zorla parmaklarımı soktum ve yalattım hafif ıslanınca elimi ağzından çekip bacak arasına getirdim ve belini hafif büktüm parmağımı içine soktum acıyla bağırmaya başladım ikinci parmağımı sokunca daha çok çıglık attı içinde makas hareketleri yaparken sakin olması için dudaklarını öpüyordum ama bir anda dudağımı ısırdı kendimi geri çektiğim zaman yüzüme tükürdü Hah  Ne Yaptım ki ben şimdi !!??

Bu sinirlerimi bozmuştu ve ellerimi biran çekip içine kökledim sırtı yay gibi gerilip bağırmaya başladı ama gözüm dönmüştü daha çok git gel yaparak daha sert içine girip çıkıyordum tam geleceğini hissetmişken parmağımla gelmesini engelledim ve bir elimi çekmeceye attım aradığım şeyi bulunca sinsice gülümseyip Hae'nin küçüğüne geçirdim bir anda bağırıp kafasını kaldırınca Yüzüğü gördü ve korku dolu ifade ile bakmaya başladı (PENİS YÜZÜĞÜ BOŞALMAYI ENGELLER) 'Aghhh Lü..t..fen çıkar' diyordu ama duymamazlıktan geldim sonuçta o tokatın hesabını bana vermek zorundaydı. Bir yandan içine giriyor bir yandan penisi çekiyordum sona ulaştığımı fark ettim ve içine menilerimi akıttım İçinden çıkıp Köpek posizyonuna getirdim mükemmel kıçı 'MERHABA' diyordu daha fazla dayanmayıp birden kökledim Hae bir anda kaçmaya çalıştı ama elimde belini tutup sabitledim ve git gel yapamaya başladım en son 69 posizyonunu uyguladık ve içine neredeyse 6 veya 7 boşalmamdı sonunda kendimi yanına attım ve nefesimi düzenlemeye çalıştım...

Hae hala yanımda kıvranıyordu çünkü daha yüzüğü çıkarmamıştım penisi morarmaya dönmüştü çenesinden tutup bana bakmasını sağladım  'Çıkarmamı İstermisin' diye sordum gözleri bir anda parladı 'E.e.vet' dedi sesi bile acıdan çok zor çıkıyordu kafasını yana çevirdi tekrar kendime çevirdim ve gözlerimiz kenetlendi 'Özür Dilerim Hae Böyle Olsun İstemezdim Senin Canını Yakmak Benim En Son İsteyeceğim Birşey Ama Senin Ben Hariç Herkesle Takılman Canımı Sıkmıştı Dyanamadım ÜZGÜNÜM' dedim ve yüzüğü çıkarıp penisini ağzıma alıp rahatlamasını sağladım çok geçmeden ağzıma boşaldı hepsini yuttum (Bunu Yazarken Midem Kalktı Amk) Tam yanına uzanacaktım ki bir anda üzerine çekti öpmeye başladı beni itip o hayatımı değiştirecek iki kelimeyi söyledi..

''SENİ SEVİYORUM''

MERHABA CANLARIM BU 2. ONE-SHOTUM AMA HALA HATALARIM YANLIŞLARIM OLABİLİR BUNU BENDEN ÇOK İSTEYEN ARKADAŞIMA HEDİYE EDİYORUM ^^ SİZDEN RİCAM O KADAR EMEK VERİP YAZIYORUM İYİ KÖTÜ BİRŞEY YAZIN VE VOTE VERİNKİ EMEĞİM BOŞA GİTMESİN :) İYİ OKUMALAR HERKESE *,*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin