Minggu pertama & kedua busy siapkan draf untuk bab 1-3 final year project (fyp). Perasaan: kacau bilau.
Tamat untuk minggu pertama & kedua masih diteruskan sehingga minggu keempat. Seingat aku berapa puluh jurnal entah aku godek dekat google plus dengan bantuan emerald (enjin carian untuk economic journal).
Hantar draf awal dekat lecture sebab sv aku quite strict pasal date. Setiap fakulti dah tetapkan tarikh tertentu untuk setiap pelajar complete their task & submit to their lectures. Yang tak bestnya kami yang bawah seliaan sv sekian ni bertungkus lumus nak siapkan all three chapters before semester break tapi coursemates aku yang lain masih bersenang?
Agak mengganggu jiwa yang sentiasa tak tenteram ni ye anak-anak. Apa-apapun kehidupan harus diteruskan.
Masuk minggu kritikal: selepas semester break.
Masa ni aku agak hari-hari mendatang aku jadi semakin sesak. Nak bernafaspun macam susah sebab bab 3 aku kena reject mentah-mentah dan aku start risau macam mana nak calculate pendapatan untuk 13, 000 orang. At first aku guna SPSS untuk calculate pendapatan pengguna lepastu kena reject! dan sv aku suruh guna STATA!
dah minggu ke-7 macamtu baru merangkak nak buat guna SPSS dan sekarang menginjak ke minggu 10-11 baru nak suruh guna STATA?
Otak aku time ni tak boleh proses dengan baik dah. Yang terbaik aku fikir adalah "we need to stop!"- end of ur own life. (secara translatelah)
Aku tahu perkara macam ni tak sepatutnya difikirkan apatah lagi bagi penganut beragama islam. Gila apa nak bunuh diri semata depress over nothing?
Walaupun agak sesak nak teruskan hari-hari mendatang, alhamdulillah everything was fine! tak adapun sesi toreh-menoreh tangan and so on. Nota bunuh diri yang aku maksudkan dalam entri ini adalah lebih kepada nak bagi tahu memang depress tak boleh buat main. Apa yang aku fikir sepanjang nak habiskan semester 8 ni something yang tak masuk akal. Nampak bangunan tinggi- nak terjun. (keep repeating).
Sesiapa yang baca entri pendek & ringkas akuni diharapkan baca menggunakan nada bersahaja. Jangan emo sampai rasa akuni takda agama dah ye. Dan anak-anak ikan mak yang add liar dalam reading list mastubate korang silalah sedar diri ni bukan cerita untuk manusia horny. sekian.