Karnı yarılmıştı ve fazlasıyla kan kaybediyordu. Yanına çöktüm ve ağlayarak Kulağına eğildim
'Özür dilerim... özür dilerim... özür dilerim..'
.........
Sara Kevin ın yanına oturmuş hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Ne yapacağımo bilmiyordum. Şok içerisindeydim
Alex oturduğu yerden kalktı ve arabaya gidip bir çanta getirdi içinden bir kaç malzeme çıkarttı ve küçük bir kâsede onları karıştırmaya başladı. Bunları yaparken bir yandan da konuşarak ne yaptığını anlatmaya çalışıyordu.
"Kevin bir delta kurt olduğu için sizden daha çabuk iyileşmesi gerek. Bu acemi avcı, ona ne ile bu bıçağı sapladıysa bu onun iyileşmesini yavaşlatmış. Tanrım çok tecrübesiz" elleri biraz titriyordu. Kafasını iki yana salladı. "Bu karışım ona yardımcı olacak. Çabuk iyileşmesini sağlayacak"
Kevin ın yanına çöktüm. Elinden tuttum ve solgun yüzüne baktım. Çok kan kaybetmişti ve yarası derin olmalıydı. Sara gülümsemeye çalışarak
"Geçecek dayan..." dedi.
Alex sonunda bitirdiği karışımı tam yaranın üstüne sürdü. Kevin, tüm gücüyle bağırdığında gözümü kapatıp açtım.
Yaranın üstünden buharlar çıkmaya başlamıştı ve kapanıyordu. Kevin acı çekmekten yorgun düşmüştü ve yara kapanır kapanmaz uyuyakaldı. Adrian Sara nın omzundan tuttu
"Ben onu alırım biraz uyuması gerek. O iyi olacak." Diyerek gülümsedi Sara'yı rahatlatmak için. Sara kafasını sallayıp kevin ı bıraktı.
Dakikalar sonra Adrian Sara Ve Emma Kevin' ı arabaya koyarak bize veda edip yanımızdan ayrılmışlardı.
Andy omzuma dokundu yüzüne baktım ve gülümsedim. O da karşılık olarak gülümsedi. Aiden ve Bellanın biraz uzağına ilerledi. Peşinden gelmem için yüzüme baktı. Yanına gittim.
Andy endişeli bir ses tonuyla;
"Jessy iyi gözükmüyorsun. Biraz... yorgun gözüküyorsun" gözü Aiden a kaydı. "Sanırım bu gece onunla birlikte kalsan iyi olacak. Onunla kafanı dağıtmış olursun ayrıca sana Rayn konusunda yardımcı olacaktır."
Arkamı döndüm ve Aidenla göz göze geldik. Tekrar Andy e kafamı çevirdim ve onay verdim."Ama sakın içimi ona dökeyim deme! Hemde benden öncee" dedi ve güldü. Güldüm
"Asla" dedim. Tam arkamı dönmüştüm ki kolumdan tutup kendine çevirdi
"Jessy Rayn seni gerçekten seviyor. Bundan emin ol. O iyi olacak. Kötü gözüküyorsun kendine bu gününü ayır ve biraz toparlan, dinlen. Ondan sonra söz onu bulacağız ve o iyi olacak." Gerçekten benim için endişelenmişe benziyordu.
"Teşekkür ederim andy. Öyle yapacağım." Gülümseyip saçlarını karıştırdım.
O haklıydı uyusam bile sanki hiç uyumamış gibi uyanıyordum. Plan yapmaktan bir şeyleri düşünmekten bitkindim. Toparlanıp Raynı bulacağım. Rayn beni bu halde görmemeli güçlü bir şekilde olursam o da olur.
........
1 saat sonra Aiden ile birlikte Andy ve Bellanın yanından ayrıldık. Aiden beni kendi evine getirmişti. Salonda ki koltukta oturuyordum. Sessizliği bozan Aiden dı"Bu vampir avcısı sarışın kız... adı ne demiştin ?"
Sesli bir şekilde nefes verdim
"Caroline" dedim sertçe dişlerimi sıkarak.
"Anladım"
Bir kac dakika sessizlikten sonra Aiden ayağa kalktı
"Ben ikimiz için biseyler almaya gidiyorum. Sende istersen daha rahat edersin diye ben yokken duşa gir. Odanda ki kıyafetlerin hepsi senin. Benim almış olmam onları başkasının yapmıyor. Sonuçta senin için alınmış şeyler. Oradan kendine temiz kıyafetler alabilirsin. Vampir tarafın acıkmış olmalı. Duştan çıktıktan sonra kan içmek istersen dolabın içinde senin için bir kaç tane olacaktı. " dedi kelimeleri tek tek söyleyerek. Yanlış bişey söylemekten korkuyor gibi tedirgindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez
VampireBaşbelası bir melez etrafındakilerin de başını beleya sokmadan nasıl yaşayabilir ?