Smk tun gajah biru...
Tok tok tok!!!!
Assalamualaikum cikgu,boleh saya panggil nurfarrafitri khairunnisa?kata seorang gadis yg ayu tapi jelas x de mood ......
Ehhh jap hahh farra banggun ada org panggil tu...kata guru bahasa melayu ku iaitu cik. adia ...
Hemmmm???apa lagi ni org baru tidur dah kena kacauu eiii ..monolog farra yang tidur dgn meja yg berhadapan dgn meja guru....(hahahaha gila budak ni...duduk dpn meja guru pun bolh tido😂)
Ye cikgu ada apa??
tanya ku sebaik sahaja aku dongakkan wajah ku ke hadapan..Ni nah PRS ni panggil kamu. Bukan cikgu sengaja nak banggunkan kamu hehehehehw next time jelah ehh kamu tido hehehehe.. kata cik adia berseloroh nampak sangat muka ank murid kesayangan dia tu bad mood tadi bukan main happy mukanya time dia buat bet ngan aku yg kalau dia boleh buat karanggan 350 pth perkataan dalam masa 3 minit dia boleh tido....and gila x sampai 3 minit dia dah siap....tu yg aku benarkan dia tidoo hahahaha...
Back to storyy...
Hah bibi , ada apa?
tanya farra ngantukk..Cikgu fahmi panggil kau kat UBK ....sekarang tak boleh lambat....tu je ...ok tq cikgu ....jawab c gadis prs tu sgn suara yg agak annoying sikit....acctually dia x pernah suka c farra ni sebab dia dan cikgu fahmi terlampau mesra mac ada hubungan sulit....and buat pengetahuan semua c fahmi ni sebenarnya guru muda yg pling banyak peminat and siap ada fanclub lagi...hahahaha......
Ouhhh ok jap kau jalanlah dulu ...cikgu saya keluar dulu eh??cikgu fahmi pnggil...
kata ku kepada bibi dan trus kpada cik adia..Ouhhh ok...pergilh....
Setelah cikgu adea tahu motif kenapa prs dtg dia pun membenarkan...Bilik ubk.....(unit bimbingan kaunseling)😎😎
Tok tok tok....
asalamualaikummmn boleh masuk ke?
Tanya farra yg baru sampai..Masuklah farra mcm x biasa...
Cikgu fahmi yg terdengar suara dan ketukan pintu daripada farra terus menjemput farra masuk hahaahaa ...Hehehehebehe jap tutup pintu dulu😂😂😂.
Setelah menutup pintu farra pun dgn selambanya mengambil minuman yg berada di sisi fahmi and dia terus minum.....
Eiii abg baru minum sikit baby dah habis kan so apa yg abg minum nanti??..
Fahmi yg perasan minumam nya telah habis pun terkejut sampai ternaik suaranya ..Eiiii abg ni nnti baby buatkn abg hot coklat kat rumah eh??muaahhh....
Farra yg perasan perubahan wajah fahmi terus mmujuknya dgn lembut and mencium pipi fahmi...
Fahmi yg terasa pipinya di cium oleh farra rasa kemenangan" hahahahaha aku saja je tu buat buat mrh hahahaha dpt hot coklat mlm ni hehehehehhe"...Hmmmm ok promise mlm ni?
Tnya fahmi .Yup Promise ....
Jwb farra...Soooooooooooooooo....
Abgggg pangiiilll babbbyyyy kennnaapppaa???
!abbbggg tthhhuu takk yang tadi baby bru nak tido? Eii,
dah semlm abg buat baby tak bleh tido..
Tanya farra welll memg meremg bulu roma fahmi dengr intonasi farra time tu.
YOU ARE READING
my life...
Romanceits just a story...... tentang kehidupan sepasang manusia bersama rakan rakan nya yg banyak menempuhi dugaan ni kolej vokasional(kv).... tu je... so ... saya still junior dlm bidang ni so hehehe sorry kalau boringg buttt keep votingg my story .. tha...