Regl faciası

12 3 0
                                    

Off her tarafım ağrıyor.Baş ucumda duran saate kafamı çevirdim.Saat tam 11.50 idi.Karnımdaki inanılmaz sancı ile doğrulmak istedim fakat her hareket ettiğimde sanki canımdan can gidiyordu.Sanırım günüm gelmişti.Ve ben yatağıma bakmaya korkuyordum.Görüceğim leke beni eminim uğraştıracaktı ya off off.Ne zor canım kadın olmak.

Yaklaşık yarım saat boş tavanı izledim.En iyisi bir ara şu tavana biraz similasyonlu yıldız falan yapıştırayım diye geçirdim içimden.En azından hayatıma bir heyecan gelirdi.Hayatımı bu şekilde yatakta geçirimiyeciğime kanaat getirdim en sonunda.Yatağıma korka korka baktım bir de ne göreyim koca bir leke.Valla ben bu sefer bittim.Ölüm fermanımı yazın.Annem bu sefer beni kesecek kesin.Tam kalkıcam aşağı inicektim ki merdivenlerin gıcırtı sesleri gelmeye başladı.Resmen elim ayağım bir birine dolaştı.

En iyisi ölü taklidi yapmak hemen gözlerimi kapattım.Hareketsiz kalmam gerekiyor.Ne de olsa ben bir ölüyüm dimi.Kapı açıldı.Allah allah annem niye ses vermiyor diye düşünüyordum ki gelen kişinin annem olmadığını anladım.Çünkü annem ambulans sireni gibi beni uyandırıyor.Burnuma gelen kokuyla kendimden geçtim desem yeridir.Gelen Özgürdü.

"Deniz."Ya ben ölüyüm demek isterdim ama nerdee.Ses gittikçe yaklaşıyor.Allahım beni bu halde görmesin nolurr.Ses gittikçe yaklaşıyor."Deniz kalk uyumadığını biliyorum.Beceremiyorsun işte gözlerin kımıldıyor." Yarım ağızla gölüdüğünü görür gibiyim.Yatağın bir tarafı çöktü.Ben hala bir umut.. yüzüme dokundu gözlerimi açtığım gibi doğrulmak istedim ama dudaklarımda hissettiğim yumuşaklık, bu koku... Gözlerim fal taşı gibi açıldı.Sıcak yerler bastı resmen.Sanki hava 55 derece.Ben daha kendime gelememişken Özgür hemen geri çekildi.

"Deniz kusura bakma.Yani şeyy...Bilinçli bir şey değildi.Sen aniden doğrulurken bende üstündeki pikeyi çekecektim."daha sonra kafasını kaşımaya başladı.

Ona hala çok sinirliydim.Ama biraz önce olan şey resmen beni bulutların orada bir yere uçurdu.Aklım durdu resmen.

Özgüre baktığımda elinde bir demet çiçek vardı.Bir de bir kutu ama ne olduğuna bakamıyordum pek.Çünkü tirip atıyorum ona.Dünkü olay hala kalbimde bir sızı.Kafamı cama çevirdim.
"Yapma ama Deniz.Açıklama yaptım sana.Cidden yanın da olmam lazımdı.Affet beni nolur.Söz bir daha seni hiç yalınız bırakmıycam."Şu an ki durumumu baz alırsak mecburen onu affetmek zorundaydım.Çünkü onu affetmeden hayatta bu odadan çıkmazdı.O zaman yine ben zor durumda kalırdım.

"Tamam affettim seni.Şimdi çık odamdan."
"Ya Deniz bana bak.Valla bak kötü oluyorum ama.Yoksa çıkmam burdan."
"Özgür zaten canım burnumda karnım ağrıyor.Rahat bırak beni."ya sanki beni gıcık etmeye gelmiş.
"Deniz beni başından atmak için öyle diyorsun,biliyorum ben seni öyle hemen affetmessin."Allah'ım neydi günahım.Pikeyi üstümden çekmeye kalktı tabi ben koala gibi yapışmışım pikeye.
"Ya Deniz bırak altına mı işledin yoksa."ahahshahaha bide gülüyor ya.
"Özhür bırak.Saçmalama.Karnım ağarıyor diyorum sana.Karnım."ya bu özgür reglın ne olduğunu bilmiyor mu acaba.
Kafasına dank etti sanırım.Buraktı piliyi.
"Haaa o mesele..ya pardon Deniz.Düşünemedim."yer yarılsa da içine girsem diye düşündüm.Şu an yüzüm kırmızılıktan morluğa terfi etti sanırım.

"Bunlar senin için."elindeki rengarenk demedi bana uzattı.Bir de bir kutu.
"Bu kutu da bir sürü çikolata var.Belki iyi gelir he ne dersin."Arsız pislik.Bu hep böyledi.Bir de göz kırpıyor.

Ben ağzım açık Özgüre aval aval bakarken.O çoktan odamdan çıkmıştı."Aşağıda seni bekliyorum Deniz.Tüm gün beraberiz benden kaçamssın haberin olsun güzelim.İkimiz tekiz bugün benden kaçışın yok."
Allahım delirmek üzereyim.Annemler evde yok sanırım.

SEÇİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin