Reggel Derek ölelő karjaiban találtam magam. Nagyon örültem, hogy nem ment el mellőlem, de egy kis szomorúságot éreztem, mikor eszembe jutott, hogy mi csak barátok vagyunk extrákkal.
A gondolataimból Derek telefonja ébresztett fel. Egy haverjai hívta, ezért fel költöttem .
-Derek ,Derek!Alex keres.
-Rendben! -sóhajtott.-Csá,haver!....igen... persze... nem hagyom ki.. Szia! Te és én holnap elmegyünk egy buliba, amit Alex rendez. Azt mondta, hogy azt hívhatok meg ,akit akarok. Én téged akarlak elhívni.
-Oké. És hánykor megyünk ?
-A buli 8 órakor kezdődik. Érted jövök 9-re. Rendben?
-Rendben.1 nappal később
Mivel Derek 9-re jön értem, ezért már 7-kor neki álltam a készülődésnek. Gyorsan kiválasztottam egy hosszú fehér ruhát és a hozzá illő magassarkút, majd elindultam a fürdő felé. Mikor befejeztem a tusolást,már 8 óra volt. Gyorsan megszárítottam, majd be göndöritett a hajam és neki álltam a sminkemnek. A szememet füstösre, a számat rózsaszínre festettem. Éppen az utolsó simításokat végeztem, mikor megszólalt a csengő.
Le szaladva kezemben a magassarkúval nyitottam ki az ajtót. Derek csillogó szemeivel találtam magam szemben.
-Gyönyörű vagy!-amult el.
-Köszönöm! Te se vagy semmi! -pirosottam el, mivel az igazat megmondva tényleg nagyon jól nézett ki. Fekete farmert,fehér v alakú blúzt és egy fekete dzsekit hordott.
-Mehetünk?-kellt fel az ámulatbòl.
-Igen, csak egy perc!-gyorsan bele bújtam magassarkúimba levettem a dzsekimet a fogasról és már indultunk is. Pár utcányira a háztól már hallani lehetett a dübörgő zenét. A házhoz érve látni lehetett részeg fiatalokat,pedig még csak kilenc óra volt. Megcéloztuk a konyhát, ahol nem csak alkoholt hanem Alexet és egy pár haverját találtuk. Derek mindenkivel lepacsizott én meg csak köszöntem, majd fogva egy poharat amiben nem tudom milyen alkohol volt, megindultam a táncparkett felé.Meghoztam a következő részt! 🤗
Bocsi, csak nem volt netem és lemerültem, ezért nem tudtam írni! 🙁🤐
Puszika! 😘
BẠN ĐANG ĐỌC
A lúzer lány és a menő srác /Befejezett
Lãng mạnElena egy texaszi lány, akit a sors Hollywoodba vezetett.A suliban megismerkedig a rossz fiúval. Ezzel az élete egy 180 fokos fordulatot vesz .....