BÖLÜM-24-SUİKAST

44.8K 1.3K 195
                                    

Multimedya Derin MİROĞLU

Derin'den

Olanlara daha ne kadar şaşırabilirim bilmiyordum.Yirmi iki yıldır bildiğim ne varsa hepsi yalandı.Annem benim yüzümden öldüğü için yıllarca yas tutmuş, hep acı çekmiştim.Şimdiyse Egemen karşıma geçmiş hiçbir şeyin bildiğim gibi olmadığını söylüyordu.

Şaşkınlıktan donakalmıştım.

Egemen dışı deri tasarım oldukça nadide görünen kutunun içine elini soktu ve küçük bir şey çıkardı.

"Gel yanıma."

Adımlarım benden bağımsız çoktan Egemen'in yanına varmışlardı.İki parmağı arasında oldukça küçük, elmas parçasını andıran bir şey tutuyor ve hayranlıkla izliyordu.

"Kod adı zefir, yüzyıllardır ailemizde korunması için bir sonraki kuşaklara aktarılırdı.Yıllardır hiçbir sorun yoktu fakat.."

Gözleri az önce benim de incelediğim büyük resimdeki adama kaydı.

"Anne ve babamız zefiri korurken bu adam da onlara yardım ediyordu. Adı Sinan Arslan.O zamanlar zefir bu kadar küçük değildi.Bu gördüğün nano büyüklükteki parça var ya.."

Gözlerimin içine baktı uzun süre, söyleyeceği şeyden çekinir gibi bir hali vardı.

"Bu parça tek başına bir kıtayı yok edebilecek bir güce sahip.Bütün parçaları bir araya gelip kötü ellere düşerse evreni bile yok edebilir.Saf enerji Derin.Güneş, ay nasıl saf enerjiyse bunun da bir farkı yok."

Parmakları arasındaki cismi kutuya geri koydu.Kutunun içinde elektrik dairesini andıran gözle görülür bir güç çember çiziyor ve bazen cızırtı çıkartıyordu. Egemen taşı bırakınca taş direkt yörüngenin ortasında durmuştu. İnsanın nutku tutulacağı türden bir manzaraya şahitlik ediyordum.

"Bu Sinan denen adam içten içe annemize aşık olmuş, zefiri de kendi korumak istemişti.Daha sonra yurt dışındaki zengin kişilerle bir anlaşma yaptı.Zefirin tamamını onlara satacaktı.Bunu öğrenince annem ve babam onu öldürmek istedi.Sen o gün altı aylıktın Derin, annem ve babam gözlerim önünde katledildi.Sinan zefirin tutulduğu kutuyu almak üzereyken annemin yurt dışından çağırdığı dostlarımız yetişti.Sinan da orada ölmüştü.Zefiri parçalar haline ayırdılar ve her parçayı çok uzaklara korumak üzere götürdüler. Ben henüz yedi yaşındaydım ama bana da bu kutuyu verdiler ve on sekizime bastığımda onları bulmamı istediler."

Duyduklarımı anlamak şu an için çok ağır geliyordu.Hayatım günler içinde tamamen değişmiş, hiç duymadığım, ismini dahi bilmediğim şeyler hayatımın merkezinde kalmıştı.

Egemen elimi elleri arasına aldı.

"On sekizime girdiğimde onları buldum Derin ve yıllarca eğitim aldım zefiri korumak için ancak Ceren'in ölmeden önce söylediğine göre zefirin parçaları dağılmış.İyilere ve kötülere.Bizim görevimiz parçaların hepsini toplayıp bir araya getirmek."

İlerideki çekmeceyi açtı ve elinde iki küçük defterle döndü.

Elindekileri masaya attığında ikisinin de pasaport olduğunu gördüm. Uzanıp açtığım ve birinin benim, diğerinin Egemen'in olduğunu gördüm.

"Bu yıl üniversitede son senendi. Merak etme okulunu onur belgesiyle bitirmeni sağlayacağım.Sonra da Amerika'ya aile dostlarımızın yanına gideceğiz, orada iyi bir suikastçinin alacağı tüm eğitimleri alacaksın güzelim."

Bildiğiniz suikastçi olacaktım ve Egemen bunu bana çok güzel bir dille anlatıyordu.

Kuzey'den

KUZEY (+18) Düzenleniyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin