Arkamdan barışın sesini duyduğumda irkilmiştim ne yani her şeyi anlatmış mıydı? tahire.
" barış." Sadece şaşkın olan ifademle konuşabiliyodum.
" özür dilerim nefes. Oynadığımız oyunu anlatmak zorunda kaldım. Aslında bu oyunu sana söylerken ben sana aşıktım ama her şey değişti. Gerçek aşkımı buldum." Dedi ve solunda bulunan mercana elini uzattı. Mercan onun elini tutunca konuşmaya devam etti. " aşk en çokta yanılmaktır. Herkes yanıldı ama en sonunda herkes en doğruyu buldu." Dedi ve sustu.
" tahir neler oluyo?" Diye sordum çünkü olayı anlamayan bi tek ben vardım odada.
" gerçeklerde açığa çıktığına göre aramızda engel kalmadı nefes." Dedi. Ya ne demek oluyo du bu. Şuan beynim durmuştu.
" yani siz artık tahirle sevgili olabilirsiniz. Biz engel değiliz." Dedi mercan. Şimdi anladım... onlar gerçek aşkı buldu şimdi ise sıra bizdeydi.
" ama... siz bunu nerden biliyosunuz ki?" Dedim..
Sonra biriniz bana uyan demesiyle beraber gözlerimi kaleli konakta ki odamda buldum.
" her şey rüyaymış." Dedim. Off tam da tahire yakındım.
" nefes iyi misin? Ablam." Asiye ablam ya beni kardeşi gibi görüdü.
" iyiyim. Tahir nerde?" Diye sordum.
" aşağıda seni bekliyolar." Dedi. Kimler var dı ki?
" tamam." Dedim ve asiye abla odadan çıktıktan sonra giyindim.
Üzerimi giyinip tahirlerin yanına indim. Barış ve mercan da ordaydı.
Ben daha onların yanına varmadan tahir benim yanıma geldi ve kulağıma doğru eğildi.
" kucağımda uyuya kalmıştın. Sabah erkenden uyanınca kıyamadım senide yatağına yatırdım." Dedi. Yani kucağında uyuya kalmam gerçek miydi?
" ben mi senin kucağında uyuya kaldım?" Diye sordum. Aklımda ki soru işaretlerini kapatmak istiyodum.
" evet. Hadi gel ve barışa onu sevmediğini söyle. Ayrıl ondan. Bende mercandan." Dedi.
" yapamam tahir olmaz." Dedim ve barışın yanına gittim. Mercanında canını yakamazdım. Sırf kendi mutluluğum için ona kıyamazdım.
" günaydın sevgilim." Dedi barış ve bana sarıldı. Bende masum ve yapmacık bi gülümsemeyle karşılık verdim.
" nefes hadi git kendine ufak bi çanta hazırla denize gidiyoruz." Dedi mercan.
" nereye gidiyoruz?" Diye sordum.
" istanbula." Mercan sorumun cevabını yanıtlamıştı.
" tamam benim hazırlanmama gerek yok ki istanbulda daha eşyalarım var benim. Eve uğrarız ordan alırım." Dedim.
" tamam olur." Dediler.
" benim arabayla gidelim lütfen." Diye ısrar ettim.
" seni kıramam ki. Tamam hadi gidelim." Dedi tahir.
Yanına yaklaştım ve "arabamın anahtarlarını verir misin?" Dedim.
"Olur prenses." Dedi ve elime arabanın anahtarlarını verdi.
Hep beraber benim arabama bindik ve istanbula doğru yola çıktık. Aslında yanıma barış oturucaktı ama ondan önce tahir binmişti.
" nefes biz neden beraber oturmuyoruz sevgilim." Dedi barış.
" canım öyle istedi. Nefesle ben oturmak istedim ne o zoruna mı gitti eğer öyleyse gidebilirsin." Dedi tahir.
" ya siz kavga etmeden duramıyo musunuz?" Diye sorduğumda ikiside aynı anda bana döndü.
" hayır." Aynı anda verilen bu cevap biraz irkilmeme neden olsada hafif bi şekilde sırıttım.
" peki tamam." Dedim.
" nefes istanbulda nerde kalabiliriz otel falan. Biliyosundur sen." Dedi mercan.
" ne oteli mercan. Benim evim varya orda kalıcaz." Dedim.
" bana uyar." Dedi barış.
" biz size yük olmak istemiyoruz." Dedi mercan.
" yoo ben kalırım." Diye atladı tahir.
" tamam o zamam bende gelirim." Dedi mercan.
" harika o zaman ben evi arıyorum hazırlık yapsınlar." Dedim ve telefondan evde çalışan bana yardımcı olan güneşi aradım.
" güneş ben istanbula geliyorum evi hazırlar mısın? He bide 3 oda daha hazırla arkadaşlarımda var." Dedim.
" tamam nefes hanım siz hiç merak etmeyin ben tüm hazırlıkları yaparım hatta size atıştırmalık bir şeylerde hazırlarım." Dedi.
" sağol güneş." Dedim ve telefonu kapattım.
Arabayla gittiğimiz için yol biraz uzun sürüyodu ama sonunda istanbula varmıştık. Hava kararmıştı ve biz direk eve gittik.
" hoşgeldiniz evime." Dedim.
" evin baya büyük ve güzelmiş." Dedi mercan.
" teşekkür ederim. Çok yorgunuz ben size odalarınızı gösteriyim de dinlenelim." Dedim.
2. Katta ko odalara mercan ve barışı yerleştirdim. 3. Katta kendi odamın yanında ki odaya da tahiri yerleştirdim. Çünkü ona yakın olmak bana güven veriyodu.
Aslında benim pek uykum yoktu bu yüzden bahçeye indim sallanmak istedim ama tahirde ordaydı. Galiba onu da uyku tutmamıştı.
" senide mi uyku tutmadı." Dedim ve yanına oturdum.
" seni öptüğüm günden beri çok uyuyamıyorum ki aklıma hep sen geliyosun." Dedi.
" artık beni unutsanmı hem o olayıda yaşanmamış gibi düşün." Dedim.
" ama yaşandı. Ben seni unutamıyorum nefes." Dedi. Bana doğru dönerek.
" unutmak zorundasın." Dedim ve sinir kat sayım arttığı için odama gidicektim ki yine aynı şeyi yapıp beni kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı. Ben yine karşılık veremedim ve yine ondan kurtulmaya çalıştım. O ise beni hiç bırakmıyodu. Bi süre öptükten sonra dudaklarını dudaklarımdan ayırdı.
" kes artık şunu yapmayı yeter." Dedim. Fazla bağıramıyodum çünkü diğerleri uyansın istemiyodum.
" sende kes nefes. Bi kere olsun bana karşılık ver." Dedi. Ama yapamazdım ki.
" yapamam olmaz hayatında mercam var ve ben onu üzmek istemiyorum." Dedim. Odama çıkarken arkamdan bağırdı.
" nefes aşktam kaçamazsın."..........
Bi bölümün daha sonuna geldik lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Senle Kokuyor (TAMAMLANDI)
Genç Kurgukaradeniz gibi olmaya çalışan bi kadın ve tam bir karadeniz adamı. aşkları ne kadar büyük olabilir ki? yeni hikaye yeni macera. bu hikayeyi umarım beğenirsiniz.