Csak egy .... (13. rész) +16!!

1.6K 66 2
                                    

Mi ez a hang?
Szemeimet lassan nyitom fel.
A szobában világosság és nyugalom uralkodik. Az ablak résnyire van csak nyitva, a rajta keresztül áramló enyhe szellő pedig megmozgatja a fehér bársonyfüggönyt. Kintről vízzubogás hallatszódik. Talán esik az eső? Dehát verőfényes napsütés van odakin'. Kiváncsiságomból adódóan kelek fel a puha ágyneműből és veszem az ablak felé az irányt. Egy törtfehér színű hálóinget viselek, egy fehérneművel, azon kívül semmi mást. A terasz ajtajához lépek, majd elhúzva a függönyt pillantom meg a habzó tengert. Egyszerűen gyönyörű... Nyugodságot és boldogságot áraszt ez a táj. Ritkán látok ilyen szépet. Ahogy az ég és a tenger találkozik a távolban, úgy érzem minden problémám elszáll...

Mindenféle gondolat kavarog a fejemben, mikor két ujjat érzek meg meztelen karomon lefelé és felfelé csúszni. Nem fordulok meg. Nem érdekel ki az... Most ez így olyan tökéletes.. Szinte fantasztikusan érzem magam. A két ujj simogatását felváltja egy kézfej. A szívem mélyén azt remélem, hogy az az ember kényezteti bőrőm, akinek oly sok mindent köszönhetek.

-Szép, ugye? -kérdezi Tom a hátam mögül. Hangja gyengéd, lehelete forró. Szinte izgatóak a körűlmények.
-Gyönyörű! -feleltem ámúlkodva.
Közelebb lép hozzám, így testünk teljesen összesimúl. Karjait hátulról derekam köré fonja, majd belecsókol nyakamba. Reflexszerűen döntöm oldalra a fejem, így még jobban hozzáfér bőrőmhöz. Szemeimet félig csukom le, minél jobban érezni akarom ajkait csupasz bőrömön. Tevékenységét abbahagyja és szembefordít magával. Mélyen fürkészi tekintetem, ami egy idő után zavarba hoz. Egy halvány mosoly kíséretében hajtom le fejemet. Bámulom a padlót és igyekszem nem feltűntetni vörösben pompázó orcámat.
Végigsimít arcomon, majd felemeli fejem, hogy tekintetünk találkozzon. Szememről számra pillant és lassan közeledni kezd felém.
Ajkaik összesimulnak, gyomrom összeszorúl.
Tartom magam... Még akkor is, ha most legszívesebben összeesnék.
Szemhéjem teljesen lehunyom.
Az ajka...forró és puha.
Igyekszem kiélvezni minden egyes pillanatot, mivel ez csak egyszeri alkalom....nem?
Lassan tekerem karomat nyaka köré, így mélyítem csókunkat.
Elválik tőlem és homlokát enyémnek támasztja. Akarom még... Még érezni akarom csókját!
Éppen megkérdezném, hogy kaphatnék-e egy utólsót, amikor hirtelen, de olykor gyengéden tapad ajkaimra. Párnácskáit hevesen mozgatja enyéimen, keze fenekemre csúszik. Hajába túrok a hirtelen jóleső érzéstől, mire belenyög a számba. A szenvedélyes csókunkat a nyelves váltja fel, ami egyre jobban durvul. Mindkettőnk számára egyértelművé válik a tény, hogy mindennél jobban akarjuk egymást, ebben a pillanatban.
Magához ölelve könnyedén felkap és az ágyhoz cipel. Végig dönt a párnák közé, majd felém mászik. Számról áttér a nyakam kényeztetésére. Puszilgatja, harapdálja, végül pedig végignyal rajta. Próbálom lehúzni róla pólóját, de sajnos nem járok sikerrel. Szerencsétlenkedésemet észreveszi, így feltérdel és lerántja magáról a zavaró ruhadarabot. Elém tárul izmos felsőteste és már szinte a látványtól el tudnék élvezni... Tarkójánál fogva lehúzom magamhoz egy gyengéd csókra. Lassan válik el tőlem, de párnáink még surolják egymást.
-Biztos, hogy akarod? -suttogja ajkaimra.
-Mindennél jobban! -mondom határozottan.
-Akkor jó! -mosolyodik el perverzen és leveszi rólam hálóingem, majd ismét számra tapad. Egyre lejjebb és lejjebb halad.. A nyakamon végig egészen a kulccsontomon át a melleimig. Onnan végignyal a hasamon, de alhasamnál megáll. Ott kényeztet tovább, amiket erotikusabbnál erotikusabb nyögésekkel díjazok. Gyorsan kapja le magáról a nadrágot, de boxerét még magán hagyja. Újra megcsókol, derekam alá nyúl egyik kezével, a másikkal arcomat fogja. Nemi szervét enyémnek nyomja, majd fellökő mozdulatokkal dörzsöli nekem már majdnem teljesen kemény férfiasságát.
-Ahhhhh TOM! Hah ígyh fholytatod, ah-akkor midjhárt...!!! -küszködök, hogy elmondjak egyetlen egy mondatot, ugyanis egyfolytában levegőhiányban szenvedek.
-Ugyeh thisztábanh vhagy velehh, hogy nhagyon akarlakhh!! -mondja Tom lihegve. Hangja rekedtes és élvezetről árulkodik.
-Akkorh thégy magadéhvá! -suttogom ajkaira, majd megcsókolom.
Azt akarom, hogy kielégítsen. Egyszerűen mindennél jobban vágyok rá. Annyira szeretem...

De persze, mint általában.... minden jónak hamar vége lesz...
Ezt azért én sem vehettem komolyan.
Bevallom kellett egy kis idő, mire rájöttem, hogy......

  
Ez csak egy       ÁLOM.





Sziasztok! Ebbe a részbe minden erőmet belefektettem, remélem tetszett! Elnézést a kimaradásért, de valószínűleg csak így fogok tudni kirakni részeket.
Egy másik dolog... NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM A 10,5K MEGTEKINTÉST!!!!!!!!!!!!! ❤️❤️❤️
Nagyon örülök, hogy tetszik a story! Nemsokára jön a kövi rész!

Életem célja egy kis extrával (Tom Holland ff.) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora