'Puan ini maklumat puan mahu.' Kata Albert Personal Assistent Rosena lalu menghulurkan fail maklumat tersebut.' Well..Well you may go now'kata Rosena sambil tersenyum sinis. Albert tunduk lalu berlalu keluar. 'John...John kau ingat aku ni bodoh,kau mempermainkan hati aku dan kau jugalah orang yang membunuh orang-orang aku.kali ini aku akan pastikan kau menyesal dengan apa yang kau lalukan.'kata Rosena sambil tersenyum sinis lalu meminum wain anggur yang tersedia di atas mejanya.
Rosena De Le Aros merupakan wanita itali. Mengusahakan syarikat sendiri.Rosena mempunya 4 orang abang iaitu Rowen,Rowel,Robert dan Ronen,kesemua abangnya merupakan orang ternama.Rosena dan abang-abangnya bukan calang-calang orang. Apabila mereka diarahkan untuk 'Membunuh' mereka akam menguruskan hal ini tampa sebarang masalah.De Le Aros ayah kepada Rosena merupakam mafia yang amat digeruni orang ramai.mereka sekeluarga amat mahir dalam mengunakan apa-apa sahaja senjata.
Rosena sekarang sedang memburu John 'ex-boyfriendnya' .
Tok....tok
Katukan pintu menghantikan lamunannya. Rosena memusingkan badan ke belakang lalu tersenyum,' abang buat apa di sini?' Tanya Rosena sambil tersenyum . Rowel tersenyum lalu merangkul pinggang adiknya sambil tersenyum,' will i need your help.' Kata Rowel sambil tersenyum sinis.' Well what do you need?'kata Rosena sambil bermain dengan tangan abangnya.Rowel menggeluarkan gambar yang berada di di poketnya. 'Siapa orang tua ni?' Kata Rosena sambil berkerut dahinya. ' dia merupakan klien abang.' Jawab Rowel sambil tersenyum sinis.' What did he do until he make you angry?' Tanya Rosena .
' Dia kata syarikat abang tidak sehebat syarikat dia!' Betak Rowel .' So apa yang perlu saya buat?' Tanya Rosena sambil tersenyum sinis.' Goda orang tua tu dan bunuh dia ! ' kata Rowel sambil memegang tangan adiknya.' Will , what i get after i done killing that old man? ' kata rosena sambil tersenyum menggoda . Rowel mendekatkan mulutnya lalu berkata ' you will get me !' Lalu menggigit lembut cuping telingga adiknya. ' ok i will do it.'
YOU ARE READING
I'm the Mafia
Action''Mungkin aku kelihatan cantik dan baik dihadapan kau. Tetapi sekali kau buat kesalahan yang mengundang kemarahan aku, aku akan pastikan kau menyesal sebab aku bukan calang-calang orang yang kau boleh permainkan!!'' ~ Rosena De Le Aros perempuan ka...