28-GİZEM'İN MEKTUBU

21 3 1
                                    

Gittiğin günden beri güneş doğmuyor evime. Çiçekleri sulamayı unutuyorum hep sırf sen hatırlat diye ama yoksun.

Kahve içmiyorum artık en çok yaptığımız şeydi seninle. Her gün ilk buluştuğumuz yere gidiyorum ama  bizi çok iyi tanıyan garson seni sorunca göz yaşlarına boğuluyorum.

Saçlarımı hep at kuyruğu yapıyorum sevdiğin gibi. En çok sevdiğin beyaz elbisemi giyiyorum her sabah, aynaya bakıyorum beni izlediğini düşünerek. Her gece senin adınla başlayan şiirler yazıyorum. Kahveyi bıraktım ama çayımı iki şekerli içmeye başladım tıpkı sen gibi.

Küvette senin yerini boş bırakıyorum birlikte yıkanıyormuşuz gibi. Kahvaltıya bir servis daha eklemeyi unutmuyorum belki gelirsin diye. Her çalan kapıyı sensin diye açıyor başkalarını gördüğümde yüzüm düşüyor.

İşi bıraktım hep evdeyim, Haleden başka kimseyle görüşmüyorum. Ona da hep seni anlattığım için gelişini azalttı. Sıkıldı sanki seni dinlemekten. Biliyor aslında seni düşünmekten başka işim olmadığını.

On kilo verdim maalesef artık zayıfım. Hep zayıfla biraz çok daha güzel olursun derdin ya olmadım sevgilim. Göz altlarım morardı mesala, gülmemle çıkan gamzelerimin yerini unuttum. Saçlarım dökülmeye başladı top top artık eskisi kadar gür değil ve bir tutamı beyazladı biliyor musun seni kaybettiğimi anladığım gün.

Birlikte yapmayı sevdiğimiz her şeyi hala daha yapıyorum. Mesela her perşembe bir film izliyorum ama konusu ne olursa olsun ağlıyorum. Çünkü omuzlarımı saran kolların olmuyor yanımda ya da sonu yatakta biten öpüşlerin eksik dudaklarımda. Kokunu özledim, kimse sen gibi aşk kokmuyor.

Önce bütün resimlerini yakmayı istedim fakat çakmağı elime alınca vazgeçtim. Her şeyden vazgeçtiğim gibi. İşimden, hayallerimden, geleceğimden. Sen benden vazgeçtiğinde ben benden vazgeçtim. Bilmiyordum, aslında ben seninle var olmuşum.

Madem yoksun, şimdi yok olma zamanı. Seni hep sevdim Çağrı. İhanetin yüzü soğukmuş anladım fakat geri dönüşü yok artık. Şunu bil ki son nefesimi verirken ağzımdan çıkacak tek söz adın olacak. Kendine iyi bak. Belli ki seni hiç hak etmedim. Seni hak eden biri ile mutlu olmanı dilerim. HOŞÇAKAL KOCA YÜREKLİ ADAM HOŞÇAKAL...

                                                                                                                                           GİZEM



KADER ÇIKMAZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin