3 minggu sudah berlalu sejak tempoh kejadian Hyo di culik dan 3 minggu ini juga laa Eun Ri masih belum sedar lagi..
Masing² masih mengharap agar Eun Ri cepat sedar..
Sepanjang 3 minggu ni , mereka banyak bercerita tentang kisah² mereka sewaktu mereka masih kecil sampai lah mereka sudah besar sebegini..
Walaupun mereka bercerita pada Eun Ri dan tidak ada apa² respond pun daripada dia , mereka tidak kisah..tapi mereka tahu bahawa apa yg mereka cakap itu dapat didengar oleh Eun Ri walaupun dia belum sedar lagi..
Kini Jin berada di bilik wad Eun Ri berseorangan..
Yg lain masih di villa..
Soo Hee dan Hye Bin sudah boleh keluar dari hospital minggu lepas..
Jin menatap wajah Eun Ri yg masih mempunyai kesan luka itu..
Kemudian dia menggenggam tangan Eun Ri dan di elusnya perlahan..
Kemudian tangan Eun Ri itu dibawa pula ke pipi Jin..
"Eun Ri~ahh..pallie ireona..jgn lah tidur lama sgt..oppa rindu Eun Ri tau..yg lain pun rindu Eun Ri..Eun Ri tak kesian ke dekat kami yg sedang menanti awak untuk sedar?" soal Jin pada Eun Ri yg tidak berkutik langsung itu..
Jin mengeluh..
Mmg dia takkan dapat jawapannya pun sbb Eun Ri masih belum sedar lagi..
"Eun Ri~ahh..Naega bogoshippo~" kata Jin yg sedang tahan tangis daripada teeus keluar..
"Eun Ri tak penat ke baring lama² atas katil ni? nanti badan Eun Ri lenguh² tau sbb baring lama sgt..so pallie ireona nae" kata Jin sambil tersenyum manis..
Tangan Eun Ri masih lagi digenggam..
Kemudian Jin mendapat akal..
"Eun Ri~ahh..mesti awak tgh bosan kan? awak nak oppa nyanyi untuk awak tak? oppa dah lama tak nyanyikan lagu kegemaran awak..oppa nyanyi ekk" kata Jin dan seraya itu dia membetulkan posisi nya dan memperbetulkan intonasi suara nya sikit..
"Ehem ehem..test one two three..eh dah mcm test mic pula" kata Jin cuba berjenaka..
Keadaan Eun Ri masih sama..langsung tidak memberi tindak balas..
Kemudian Jin mengambil nafas dan mula menyanyikan lagu kegemaran Eun Ri..
Iaitu Awake~
Mitneun ge anya
Beotyeoboneun geoya
Hal su itneun ge
Na igeosppuniraseomeomulgo sipeo
Deo kkumkkugo sipeo
Geuraedo marya
Tteonal ttaega dwaetneungeol
Yeah it's my truth ~uohh
It's my truth ~uohh
Ontong sangcheotuseongigessji
But it's my fate ~uohh
It's my fate ~uohh
Geuraedo balbeodungchigo sipeoOhh~
Mybe I , I can never fly
Jeogi jeo kkoccipdeulcheoreom
Nalgael dan geotcheoreomeun andwae
Mybe I , I can't touch the sky
Geuraedo son ppeotgeo sipeo
Dallyeobogo sipeo jogeum deoI eodum sogeul geunyang geotgo tto geotge isseo
Haengbokhaessdeon sigandeuri naega mureosseo
Neo neon jeongmal gwaenchanheun geonyago
Oh no
Nan daedaphaesseo ani naneun neomu museowo
Geuraedo yeoseot songi kkocceul sone kkok jwigo
Na nan geotgo isseul ppunirago
Oh no
YOU ARE READING
[C] OUR FRIENDSHIP [BTS]
FanfictionMengisahkan tentang kehidupan sekumpulan kawan..yang mana merupakan setiap kumpulan adalah adik-beradik serta kawan daripada kecil..Pada mulanya sekumpulan kawan itu hidup bahagia dengan kasih sayang yang diberikan antara satu sama lain..kemudian su...