Prequel Karel

2.1K 95 24
                                    

,,Miluju tě." rozléhá se mi v uších jako zvonění pardubického kostela. 

Horko, pot, který stéká po kůži dvou nenasytných bavičů. Pár nedočkavých rtů, tisknoucích se k sobě. Polibky mají hořkou příchuť odloučení. A taky Becherovky. 

Dvě těla zmítaná chtíčem. Dvě duše proklané nožem jménem žal. 

A pak temno.

~ 17.7. 2018, 6:32, Lány~

Probudila mě migréna. Pokusil jsem se otevřít oči, ale pulzující bolest vystřelující do týlu hlavy mi v tom značně překážela. Jak jsem přicházel k sobě, známá hořká pachuť natráveného jídla v mém hrtanu nabývala na intenzitě- spolu s pocitem kompletního zmatení. A možná také pochopení.  

Zjištění, že ležím úplně nahý v neznámé posteli, bylo ještě více šokující. 

Wow, mám úplný okno. Za dobu mého dospívání a let na gymplu jsem už několik pořádných kocovin protrpěl, ale tohle, tohle je teda síla. 

Pohledem jsem provrtával strop.

Po chvíli jsem se snažil zvednout, ale bolehlav opět udeřil a já bolestně svraštil obočí.

Co se to sakra stalo.

 Pokusil jsem se obhlédnout terén, ale nic ve mně nevyvolalo vzpomínky z předešlé noci. Nic mě nepřiblížilo zjištění, kde to právě, k čertu, jsem.   

Jediné, co by mohlo možná trochu o lecčem napovědět, bylo moje oblečení naházené na hromadě.

 Oblečení naházené na podlaze v pokoji, který připomínal víc nějaké luxusní sídlo než nějaký vykřičený hotel.  

A taky roubík na mém krku. 

Do prdele. 

A. Do. Prdele. 

Myšlenky se mi náhle rozběhly jako sportovci na pražském maratonu a hlavou mi začaly probíhat různé katastrofické scénáře. Byl jsem v Íránu, usnul jsem na letišti, zaspal jsem letadlo. Ale ještě nikdy jsem nepanikařil tolik, jako tehdy.

A tenhle proud zastavilo až rázné zaklepání na dveře a zapraskání v pantech. 









Nečekaná návštěva // Kovčáček- Karel Kovář x Jiří OvčáčekKde žijí příběhy. Začni objevovat