V noci jsem nemohla usnout. Pořád jsem se musela převalovat, protože jsem prostě nesnesla pocit toho, že moji dva nejlepší kamarádi, můj bratr a jeho nejlepší kamarád viděli mě a mého kluka jak se muchlujeme u mě v pokoji. A navíc když jsem byla ve trička. Proč sakra nezaklepali?! Už mi není 10. Podívala jsem se na digitální hodiny na mém nočním stolku. 1:00 ráno.
Ne, to nevydržím. Zvedla jsem se z postele, otevřela jsem dveře od svého pokoje a šla k pokoji svého staršího bratra.
Nebudu jako on.
Řekla jsem si v duchu a zaklepala jsem na dveře. Nikdo se neozýval tak jsem zaklepala ještě jednou a silněji. Za dveřmi jsem slyšela jak Scott zamručel a pak jak se zvedá z postele. Otevřel mi úplně rozespalý. Na sobě měl jenom trenky.
,,Sakra Michelle, víš kolik je hodin?" Řekl totálně rozespale.
,,Jo, vím. Jenom nemůžu spát."
,,Emm..a?"
Když byl rozespalý, vypadal strašně legračně.
,,Můžu dál?" Zeptala jsem se nejistě. Scott se za sebe podíval do pokoje.
,,To jako teď?" Zeptal se nevěřícně.
,,Jo, teď." Prohlásila jsem rozhodně a vešla k němu do pokoje. Zavřel za mnou dveře. Sedla jsem si k němu na postel a rozhlížela se po pokoji. Napravo v rohu měl psací stůl a židli. Nad stolem, kde měl celkem velký nepořádek, visela dřevěná velká tabule ( NEVÍM JAK SE ŘÍKÁ TAKOVÉMU TOMU DIVNÉMU PŘEDMĚTU NA KTERÝ SE PŘIPICHUJÍ ŠPENDLÍKY S RŮZNÝMI VZKAZY :D :D ) , na které měl špendlíky přišpendlené různé papíry a taky fotky. Vstala jsem z postele a šla se podívat. Na těch fotkách byl Scott se Stilesem, potom já se Scottem, já se Scottem a s mámou, Scott a Allison. U té poslední fotky jsem se zastavila.
,,Myslíš na ni někdy?" Zeptala jsem se s pohledem upřeným na fotku. Když mi Scott neodpovídal, podívala jsem se na něj. Seděl na posteli a koukal na mě.
,,Jo, chybí mi." Řekl smutně.
Přijdu k posteli, sednu si vedle něj a obejmu ho.
,,Chceš si o tom promluvit?" Zeptám se ho.
,,Ty by jsi si o ní chtěla povídat?" Podívá se na mě nevěřícným pohledem a se zvednutým obočím.
,,No, popravdě ani ne ale vidím že tě to trápí takže..bych to udělala kvůli spíš kvůli tobě." Řeknu trochu sarkastickým hlasem. Allison jsem neměla ráda. Zezačátku možná jo, protože začala chodit se Scottem a byla opravdu milá. Říkala o mně že jsem sladká.
Jenomže potom se začala se Scottem rozcházet kvůli blbostem a podle mě ani sama nevěděla co chce. Nejvíc mě štvalo to, že můj vždycky veselý brácha, ten velký ochranář, byl kvůli ní smutný. To mě žralo nejvíc.
Ale taky mě žralo to, že jsem tehdy byla ještě dítě. A každá malá holka měla svou lásku, kterou nikdy nemohla mít. Moje platonická láska se jmenovala Isaac. A tahle Allison, ta holka která dala kopačky mému bratrovi, ta Allison Argentová, se s ním líbala. Přímo přede mnou. Ale to je zase jiný příběh. Vraťme se zpět do přítomnosti.
,,Jo a chci se ti omluvit za ten dnešek..no vždyť víš..jak jsme ti..teda, vám.. vtrhli do pokoje." Omluvil se nejistě Scott.
,,Jo tohle..to je v pohodě. Byl Stiles hodně naštvaný?" Zeptala jsem se nervózně.
,,No.. myslím že zrovna Stiles je člověk kterého teď řešit nemusíš, znáš ho." Zasmál se Scott.
,,Jo, to je asi pravda." Zasmála jsem se taky.
~
Zabouchala jsem na velké olověné dveře. Nikdo mi neotevíral ani neodpovídal tak jsem obouma rukama pořádně zabušila.
,,Copak hoří nebo co?!" Slyšela jsem zevnitř známý hlas, celkem podrážděný, asi tady nikdo nečekal návštěvu.
Olověné dveře se z boku otevřely.
,,Michelle?"
,,Čau Petere, je tady Derek?" Usmála jsem se.,,Dáš si něco?" Ptá se Derek když otevře něco, co mělo být asi lednička a kouká se dovnitř.
,,Emm, asi ne, díky." Řeknu nejistě.
,,Spíš bych si potřebovala promluvit."
Derek zavře dvířka, budeme tomu říkat lednička, a podíval se na mě tím svým neutrálním výrazem který jako vždycky říkal "jako vážně?" .
,,Odkdy jsem pubertální psycholog?" Zeptal se neurčitě.
,,Od té doby co jsi mi tehdy pomohl s úkolem z matiky, vzpomínáš? Migueli?" Řeknu provokativně.
,,Tak tohle jméno, už nikdy neříkej." Ukázal na mě prstem s vražedným pohledem. Usmála jsem se.
,,Hele Dereku, já.. je mi to fakt trapný. Ale musím se s tím někomu svěřit ale stydím o tom mluvit se Scottem." Znervózním.
,,Počkat..ty se stydíš mluvit se svým bratrem kterého znáš prakticky od dětství, ale se mnou, se o tom nestydíš mluvit?" Nechápal Derek.
,,Potřebuju někoho neutrálního." Řeknu chytrým tónem.
,,Stiles?"
,,Ten určitě ne."
,,Ti dva pitomci se kterými se bavíš ve škole?"
,,Nejsou to pitomci. Mají jméno. Liam a Mason. A ti dva by taky nešli."
,,No, tak povídej." Řekne smířlivě Derek.
,,Jde o jednoho kluka." Začnu.
,, Počkej. To, že si hraju na psychologa ještě neznamená, že.. že tě zasvětím do sexuálního života. Za prvé nejsem ta pravá osoba co by ti to měla vysvětlovat a za druhé jsi na to ještě mladá. Kolik že ti je, 14?"
,,15, Dereku. Už 15."
,,No dobře. Věk už na to psychicky asi máš. Ale proč zrovna já?"
,,Ale já se nechci bavit o sexu." Prohlásím sebevědomě.
,,Prostě se mi líbí jeden kluk. Nebo líbí. Asi ho miluju, ale Stiles. On.. ho nemá rád. On ho prostě podezírá že má nějaké postranní úmysly. Ne se mnou, ale celkově. Chce být ve Scottově smečce a Stilesovi to přijde divný."
,,A důvod proč mi to říkáš?" Řekne nenuceně Derek.
,,Chci aby jsi se za Thea přimluvil u ostatních."
,,Prosím tě, Derek se neumí přimluvit ani sám za sebe." Promluví za námi pohrdavý Peter.
,,Ale já bych mohl." Mrkne na mě.
,,Ne, chci aby se přimluvil Derek." Řeknu rozhodně.
,,A proč ne já?" Řekne rádoby zklamaně.
,,Protože tebe nemám ráda." Mrknu na Petera a otočím se zase na Dereka.
Ten na mě chvíli kouká ale pak řekne: ,,No fajn, zkusím to, ale nic neslibuju." Radostně vypísknu, skočím na Dereka a pořádně ho obejmu.
,,Fajn, to by stačilo, nerad se objímám, jasný?" Odstrčí mě jemně Derek.
,,Jasně, promiň." Nesměle se odtáhnu.Čauky, lidi! Omlouvám se že tahle kapitola byla opravdu, ale FAKT OPRAVDU nudná, ale je už večer a já jsem unavená a navíc jsem dneska nějak špatně spala takže jsem neměla ani moc náladu nad něčím přemýšlet. 😅 Další kapitola už bude opravdu o něčem 😅
ČTEŠ
Wolf's Love ( Teen Wolf FF )
FanfictionMichelle McCallová. Její bratr je Scott McCall, práva alfa, vlkodlak. Zažila s ním už spoustu dobrodružství, strachu, štěstí i zklamání. Teď se však do jejich města vrátil dávný přítel, do kterého se Michelle zamiluje a změní jí to život.