Rozdział 11

1.4K 31 0
                                    

Po dwóch dniach od odwiedzin w mieszkaniu Zgryzów zadzwoniła Ewelina. Miała do przekazania ważną wiadomość.

-Starsza aspirant Nowak, słucham?

-Dzień dobry, pamięta mnie pani? Ewelina Zgryza. Chciałam zgłosić zaginięcie męża.

-Jak to zaginięcie? - spojrzała na Kubę i włączyła na głośnomówiący.

-Wczoraj wyszedł i nie wrócił na noc. Powiem pani, że sama zaczynam go podejrzewać o zabójstwo Roberta.

-Wiedziała Pani, że pani mąż siedział w więzieniu za nielegalne posiadanie broni?

- Co?! Jaka broń? Nigdy mi o tym nie mówił!

Policjanci byli już prawie pewni, że to Aleks zabił partnera Natalii. Po zakończonej rozmowie Natalia poszła opowiedzieć szefowi o telefonie i jaki jest dalszy plan akcji a Kuba poszedł do Leny żeby spróbowała namierzyć numer Zgryza.

Telefon nie był aktywny ani na sekundę przez co mąż Eweliny miał większe kłopoty. I to dziwne, że rok i 3 miesiące nie uciekał z domu a zaraz po rozmowie z policją przepadł bez śladu.

Następnego dnia policjanci dostali dobrą wiadomość od drogówki, że zauważyli podejrzanego w okolicach Legionowa. Stał obok białego Volkswagena i palił papierosa ale zaraz potem wsiadł do samochodu i odjechał w kierunku następnej miejscowości. Nie mogli za nim jechać ze względu na to, że akurat dostali zlecenie.

Wszystkie patrole z Legionowa i następnej miejscowości dostali numery rejestracyjne samochodu. Jak się okazało było to auto wypożyczone z komisu.

Po kilku godzinach zadzwonił policjant mówiąc, że jechał za białym Volkswagenem i co ma robić. Piotr powiedział, że ma go zatrzymać i natychmiast poszedł powiedzieć o tym Kubie i Natalii Wsiedli szybko do samochodu i na włączonych bombach jechali na miejsce.

- Dzień dobry, sierżant Linder, poproszę o Pana dokumenty, dowód osobisty i prawo jazdy.

-Mogę wiedzieć za co zostałem zatrzymany? - powiedział Aleks podając wszystko o co prosił.

-Przekroczył pan prędkość.

-Spieszyłem się, żona rodzi muszę jechać szybko po torbę bo zapomnieliśmy wychodząc.

Policjant zerknął w dokumenty gdy nagle Aleks ruszył i pędem odjechał. Linder zaczął go gonić radiowozem i kazał koledze dzwonić szybko do Natalii żeby powiedzieć co się stało.

Natalia i Kuba zajechali drogę od drugiej strony przez co Volkswagen był zablokowany z obydwóch stron. Zgryza wyjął broń i zaczął mierzyć w stronę policjantów. Na jego nieszczęście Linder postrzelił go w ramię a Kuba go skuł.

- Warto było?

-Jestem niewinny! Ja niczego nie zrobiłem!

-No popatrz Kuba, niewinny uciekinier.... - powiedziała Natalia.


--------------------
A jednak to Aleks stał za zabójstwem Roberta ? Czy teraz zacznie się wszystko układać? 🤔

W pogoni za marzeniami - Gliniarze [ZAKOŃCZONA] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz