IUBITA &.......AL NAIBII DE MARI

93 8 1
                                    

Raluca pov

Blonda . Înalta . Frumoasa . O lupoaica .Dar nu era desteapta . Este sau era , mda..asta nu prea conteaza . Conteaza ca e proasta de bubuie peretii . El o place pe ea . De ce ? Nu stiu....

Sunt singura in toata villa . Ce fac ? Ma plictisesc ....

-Vaiii pitipoanca de ea ! Porumbeii . Intalnire .

-Da ..sunt asa desteapta incat stiu cat fac 2 + 2 ! Fac....2 ! Vaiii...

Ma plimb prin casa si ma matai ca sa vad cum e sa fi piti . Urc scarile si dupa aceea le cobor si tot asa . Beculetul s-a aprins . Prieteni . Varcolaci . Vampiri . Party . Distractie . Wow. Cea mai tare . Telefon . Invitatie .

Dupa o ora .

-Hey mai imi dai putin suc ? Ma intreaba tipul brunet din fata mea .

-Uite ! Sucul este pentru toti asa ca hai la party ! Strig eu catre invitati iar ei ma aplauda .

-Cea mai tare party !

-Dap . Stiu . Sunt mandra de mine .

-Hey Raluca , ce-i cu bibeloul ăsta ?

-Lasa-l ! Gorde ti-am zis sa-l lasi jos !

-Ha , ha , poate ne jucam fotbal , nu-i asa baieti ?

-Da !

Petrecerea a scapat de subcontrol . Bibeloul e a lui Raul . Daca se sparge .....Stau neclintita si privesc ingrozita scena de fotbal cu bibeloul fratelui meu . In numai cinci minute se aude un zgomot . O nu nu nu ! Ma inghesui prin multime pana cand ajung la Gorde si minioni lui .

-Ce ati facut prostilor ?! Ba voi ati innebunit ? Dami-l !

-Uite ia-ti javra de bibelou !

-Afara ! Hai nu va grabiti ?! Strig eu alarmata si furioasa . Ba sunteti surzi ? Afara toata lumea , am zis !

Intr-un minut casa e pustie , iar eu stau jos in genunchi si cu cioburile bibeloului in mana .

Un scartait se aude , venind de la intrare . A ajuns....

-R-R-Raluca ? Ce nai-ce ii cu bibeloul meu ?

-Frate..imi pare sincer rau..

-Ai vrut sa te sinucizi ?

Raman socata la ce intrebare mi-a spus si inghit sec si respir mai greu . Ce sa fac ? Sa-i spun adevarul sau sa-l mint ?

-Nu , lasa ...nu mai spune nimic sunt aici pentru tine ! Se aproprie si ma saruta pe frunte iar apoi ma ia de pe jos si isi aduce trusa medicala de prim-ajutor , pentru ca cioburile mi-au atins pielea firava si ma-u inpuns . Sunt destul de adanci ranile facute de bibelou . Se pare ca am pierdut mult din sange .

Se intoarce avand tot ce e necesar pentru scoaterea cioburilor din mainile mele  . Strang din dinti la fiecare atingere si scoatere a bibeloului . Dupa 10 minute de chinuit , mi-a scos toate cioburile si mi-a bandajat mainile cu o blandete de adorat . -Ai facut hemoragie , trebuie sa te odihnesti surioara ! Imi spune cu blandete si imi arata mana spre camera mea . Ma ridic usor de pe scaun desigur cu ajutorul lui , si ma deplasez spre camera mea . Ma pune cu grija in pat si ma lasa singura ...Adorm cu gandul ca sunt o nesimtita , o mincinoasa fara mila ...dar e intr-un fel adevarat . Totul e adevarat … De ce naiba ?! De ce ....?

UN LUP SI UN VAMPIR 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum