Part 5

2.3K 182 2
                                    


Part 5

Kong

ဒေါသဖြစ်ဖြစ်နဲ့ သွားတွေ့လိုက်တာ  တွေ့လိုက်ရတာက P' Mick

" Mood အစ်ကိုဝမ်းကွဲပါလား  "

"ဟုတ်တယ် ဒါ ညီဆိုင်မှန်းသိလို့ P ညီကို အကူအညီ တောင်းချင်လို့လာတာ  "

" ဟုတ်ကဲ့  P  ကျွန်တော်ဘာကူညီပေးရမှာလဲ  "

" ကားလိုချင်လို့ပါ ညီ P စီးဖို့မဟုတ်ပါဘူး Ai'Oon အတွက်ပါ  အဲ့ဒါအစောန video call ခေါ်ပြီး ဒီမှာရှီတဲ့ကားတွေ အကုန်ပြခဲ့ပေမဲ့ Ai'Oon က မကြိုက်ဘူးဖြစ်နေတယ်  "

" Ai' Oon ဟုတ်လား "

Ai'Oon ဆိုတာ ဘယ်သူပါလိမ့်

" ဒီမှာရှီတဲ့ကားတွေမကြိုက်ရင် ကျွန်တော် ကားပြပွဲမှ ပြမဲ့ ကားတွေ့တော့ရှီတယ် တကယ်လို အဆင်ပြေရင်  လူခေါ်လာပြီး ကြည့်ခိုင်းပါ့လား "

"  Ai'Oon က မအားလို့ပါ  "

" အဲ့ဒါဆို ကျွန်တော်က ... "

" P ဓာတ်ပုံရိုက်ယူသွားလိုက်မယ် အဆင်ပြေလား "

" ပြေပါတယ် P ကျွန်တော်မှာလည်း ပုံတွေရှီပါတယ် ယူသွားလိုက်ပါ "

" ကျေးဇူးတင်တယ်  ညီ P ကို ခွင့်ပြုပါအုန်း  "

" ဟုတ်ကဲ့   "

P'Mick ထွက်သွားတော့မှ ကျွန်တော်ရုံးခန်းရှီရာ ပြန်ဝင်လာလိုက်သည်

" Toyota ဂျပန်ကား အနက်ရောင် ရှီတယ်လေကွာ ဘာလို့ တစ်ခါတည်း မပြလိုက်တာလည်း ငါတို့က အဲ့ဒါ ရောင်းရမလား မေးချင်လို့ မင်းကို ဖုန်းဆက်နေတာ "

" အဲ့ဒီကားက ငါ P အတွက်မှာထားတာ ဘယ်သူမှ မရောင်းနိုင်ဘူး "

" တခြားသူမှမဟုတ်တာ Mood အစ်ကိုဝမ်းကွဲလေ P တော့ မင်း ရဲ့ မျက်စောင်းထိုးPရဲ့ သူငယ်ချင်းလေ "

" ဒါပေမဲ့ P အတွက်ရည်ရွယ်ထားတဲ့ကားကို အဲ့ဒီ Ai'Oon ဆိုတဲ့လူကို မပေးချင်ပါဘူး  "

" စီးပွားရေး နဲ့ လူမူရေးမရောတက်တဲ့. မင်းကတော့ ရူးပြီး အဲ့ဲဒီကားသာပေးလိုက် အဲ့ဒီဂျီးများတဲ့ဆိုတဲ့ Ai'Oon တမ်းကြိုက်သွားမှာ "

" ဟုတ်ပ အခုတော့ ရောင်းမထွက်တော့ဘူး မင်းလုပ်ပုံနဲ့  "

" စကား လာမများကျနဲ့ ငါ P အတွက်ကားကို ဘယ်သူမှမရောင်းနိုင်ဘူး  "

မဝေးပါရစေနဲ့Where stories live. Discover now