C XV*Serbarea*

439 26 0
                                    

-Noteaza! Lungimea e de 50 de cm. imi simt capul cum e pe cale sa explodeze si aproape rup pixul

-Esti bine? Andreas isi aseaza o mana pe umerii mei si dau din cap ca da. Sunt doar mahmura, nimic grav. Ce rau imi este... -Vrei o pastila?

-Nu, nu vreau sa stie cineva ca am baut aseara mai mult decat pot duce.

-Vinul bunicului e destul de tare. oh, am testat asta.

-Mai spune-mi! revin la pix si foaia cu insemnari si notez: latimea e de 50 cm. Deci lungimea va fi un numar mai mare. Astept sa faca masuratorile si ridicand linia in aer zambind Andreas ma face sa uit tot.

-40 de cm! 

-40? Dar nu e putin? lungimea nu ar trebui sa fie mai mare decat latimea?

-Cum sa fie putin? Tu ai innebunit? tipa Andreas si ma priveste speriat. Ceva imi scapa. 

-Crede-ma, 40 de cm e prea putin. Ce faci cu 40 de cm? Iti spun eu, nimic! isi coboara privirea si analizeaza ceva. Ce naiba face?

-Dar eu am cu mult mai putin de 40 de cm si nu ai parut niciodata deranjata.

-Despre ce vorbesti?

-Despre lungimea... aoleu, nu.

-Nu fi idiot! pufnesc si ma joc cu pixul. 

-Dar ai spus ca e putin! M-am speriat putin.

-De ce mereu te gandesti la perversitati?

-Pentru ca imi plac.

-Sa revenim la ale noastre. Daca latimea e de 50 de cm, cum poate fi lungimea de 40 cm?

-Vezi ca ai inteles gresit. Lungimea e de 50 cm si latimea de 40 cm, ai inteles exact pe dos. nu neg, orice e posibil. Inca simt aburii alcool-ului prin mine deci poate are dreptate. Sterg si inversez numerele si arunc pixul cand termin. Nu sunt in stare sa mai lucrez. 

-Nu mai vreau! stramb din nas si lasa si el linia pe masa din laborator.  E greu sa fii tehnician cu fostul iubit langa tine, mai ales daca acesta e o bomba sexi si ai vrea sa i-o tragi. 

-Mergem sa bem o cafea?

-Chiar as avea nevoie. 

-Hai! imi deschide usa laboratorului si iesim din spital luandu-ne de la magazinul din fata cate o cafea. 

-Iubesc cafeaua! ma bucur intens de fiecare gura de cafea si gem satisfacuta cand ii simt dulceata.

-Nu mai scoate sunete din astea ca nu se stie ce-ti voi face. de parca mi-ar fi frica de el.

-Termina! il amenint si el zambeste.

-Tu ma provoci! Termina tu! 

-Bine! imi ridic genunchii pana sub barbie si ma sprijin in ei. 

-Trebuie sa mananci ceva! 

-Sunt bine!

-Iubito! Mihnea apare in fata noastra si Andreas se scuza si pleaca. De ce pleaca? De ce nu face scandal?

Blestemati in iubire(+18) -Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum