Πωωωω ρεεεε αμαν ρε στελιοοοο γτ το εκανες αυτο? Τελος παντων θα το αφεισω στην ακρη για λιγο καιρο να δω αμα θα μου το πει κιολας...και αμα δεν μου το πει θα γινει χαμος απλα θα περιμενω μεχρι το ταξιδι που θα παμε ολοι μαζι...κατσε τωρα να του απαντησω γιατι θα αφρεισει...
ΣΤΕΛΑΚΟΣ ΜΟΥ:Ελα αγαπη μου γυρναω σπιτι να ξερεις τελειωσα με τα παιδια ετσι και αλλιως με τον αχιλλεα βγηκα οχι με ολους τους αλλους...
Εγω:καλα μωρο μου πως περασατε???
ΣΤΕΛΑΚΟΣ ΜΟΥ: ΤΕΛΕΙΑΑΑ
εγω::Ωραια χερομαι που περασατε καλα με τον μπαμπουινο!!!
ΣΤΕΛΑΚΟΣ ΜΟΥ:Ναι και εγω χερομαι αγαπη μου αντε σε αφεινω τωρα να παω σπιτι επειδη ειμαι εξω ακομα και ειμαι κουρασμενος καλα?θα σου στειλω μολις φτασω στο σπιτι...
Εγω:Ενταξει φιλακια σαγαπαω και να προσεχεις!!!
Εγω συνεχιζω να κλαιω και ετσι καπως με πιανει ο υπνος στο κρεβατι...
Μετα απο 2 μηνες....
Nancy:Τελικα που θα παμε διακοπες?
Ashley:Εμ στην Ναξο
Nancy:Ωραιααααα,Γιουπιιιιι
Ashley:Πως τα πατε με τον στελιο?
Nancy:Τελειαααα μου λειπει φουλ εχω να τον δω εδω και 2 μερες μιλησαμε κλιση αλλα μου λειπει...εσυ με τον david πως τα πατε?
Ashley: Χωρισαμε αλλα με αυτους θα παμε διακοπες....δεν αλλαζει αυτο επειδη εγινε μονο και μονο αυτο...εντομεταξυ σημερα θα παμε με αυτους παλι σε κλαμπ καλα? Θα ειναι και ο αχιλλεας να ξερεις...
Nancy:Πωωω γιατι η χεστρα πρεπει να ειναι μαζι μας?
Ashley:Δεν γινεται διαφορετικα σε λιγο γυρναει απο δουλεια ουτως η αλλος θα ξεκουραστει λιγο και θα παμε ολοι μαζι εγω εσυ και εκεινος με το αμαξι του να παμε να βρουμε τους αλλους...
Nancy:Αμαν ρε ashley τα κανονιζεις ολα χωρις να μου πεις τιποτα....εμενα δεν με ρωτατε αν θελω να βλεπω τον βλακα μαζι μας....
Ashley:Ελα ρε nancy χωνεψε το επιτελους αυτη ειναι η παρεα μας οσο και να μην το θες ειναι φιλοι και του στελιου...
Καλα λεει ρε κουβα με ποδια!!!
Mindy πρεπει παντα να πεταγεσαι εσυ?ΣΕ ΟΛΑ?ΚΑΤΣΕ ΣΤΑ ΑΥΓΑ ΣΟΥ ΜΙΚΡΟ ΣΚΑΤΟ ΤΩΡΑ!!!
Nancy:Καλα λες αλλα και παλι εγω με το πιθηκι δεν κανω παρεα!!!Η δικια μου παρεα αυτος ποτε δςν προκειτε να ειναι πιστεψε με!!!Τωρα αναγκαζομαι να κανω παρεα με αυτον μονο και μονο για το αρκουδακι μου καλα?
Γκλιννν Γκλοννν....
Nancy:Τι φαση ποιος ειναι?
Σηκωνομαι να δω ανοιγω την πορτα αλλα δεν βλεπω κανεναν και το μονο που βλεπω ειναι ενα αρκουδακι που κραταει μια καρδια και ενα κουτακι με σοκολατακια...χωρις καρτα ομως χωρις τιποτα το αρκουδακι ειναι καπως ετσι👇
Λες να μου το εκανε ο στελιος? Αχου τον μωρε τον γλυκουληη μουυυυ
Σαν 5χρονο κανεις nancoula 😂😂
Σταματα να πεταγεσαι παντα σαν την πορδηη!!!!
Nancy: Ashley κοιτααααααααα αχου το μωρε ο γλυκουλης μουυυυ κοιτα τι δωρο μου εκανεεε
Ashley: απο τον στελιο ειναι?ειχε πανω καρτα? ΦΕΡΕ ΝΑ ΚΑΤΑΒΡΟΧΘΗΣΩ ΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑ ΤΩΡΑΑΑΑΑ
Nancy: Δεν ειχε καρτα αλλα λογικα απο αυτον θα ειναι...
Ashley:γκουχου γκουχου π-περιμενε τ-τι ειπες? Δεν ειχε καρτα πανω?
Nancy:Οχι γι αυτο λεω να παρω τον στελιο επειδη λογικα αυτος θα μου τα πειρε μωρε!!!
Ashley Pov
Τοτε θυμηθικα οτι αχιλλεας γυριζει τετοια ωρα απο την δουλεια επειδη κοιταξα και την ωρα απο το κινητο της nancy και ναι αυτο δεν ξερω τι φαση μπορει να μην το εστειλε αυτος αλλα τεσπα θα δουμε αποκλειται να το εστειλε αυτος αυτοι οι δυο συναιχεια τρωγονται μεταξυ τους δεν χονευονται...Nancy Pov
Σκεφτομουν ταυτοχρονα απο ποιον μπορει να ηταν αλλα τεσπα δεν εχει σημασια συγουρα απο τον στελιο ειναι συγουρα...
Φοβασαι να τον παρεις να τον ρωτησεις?χαχαχαχααχα
Παλι εσυ πεταγεσαι σαν την τσουτσου Mindy?ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΠΕΤΑΓΕΣΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΑΚΟΥΩ ΕΓΩ ΜΙΑ ΦΩΝΟΥΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ...
Nancy:Ε ashley θα παρω τον στελιο λιγο τηλεφωνο να τον ευχαριστησω μωρε....δωστο λιγο το τηλεφωνο μου.
Τουτ τουυυττττ...
Στον πρωτο χτυπο το σηκωσε....Στελιος:Ελα αγαπη μου
Nancy:Ελα...εμ πειρα να σε ευχαριστησω για το δωρο μου που μου εφερες....
Οοπαααα ΚΑΤΤΤΤΤΤ
Ο στελιος ηταν αραγε αυτος που εκανε το δωρο? Τι εγινε μετα? Αμα δεν ειναι αυτος? Τι θα γινει?
Συνεχιζεται μικρουλικα😉😉😉❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]
Genç KurguΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ....ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕΕ...Ο ΠΗΘΙΚΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ο ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΣ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕ???Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΛΑΣΕΩΣ ΔΗΛΑΔΗ....