BÖLÜM 71

660 25 22
                                    

Yusuf tezgahta birşeylerle uğraşıyordu arkasından gidip beline dokundum . Bi anda yerinden sıçradı Yusuf'un tiki olduğunu unutmuştum . Sonra birden sağ elini tuttu . Suratında acı bir ifade oluştu . Düşündüğüm şeyi yapmış olamazdım. Tezaha baktığımda patates ve bıçak vardı . Yani ben Yusuf'a yaklaşırken elinde bıçak vardı . Yerinden sıçrarken de büyük ihtimalle elini kesmişti . Hemen Yusuf'un elini tuttum . Diğer elini çekmiyordu sağ elinden . Arada bir de dişlerini sıkıyordu . 2 dakika boyunca o eli oradan çekmeye uğraştım ama nafile . Sonra koluna doğru bir çizgi kan aktı Yusuf'un . Gözleri kızarmıştı . Ağlamamak için kendini zor tuttuğu çok belliydi . En sonunda zorla da olsa sol elini kenara çektim ve sağ avcuna baktım . Bıçak cidden çok derin girmiş olmalı ki kanlar çok yoğundu . Kan görünce bayılanlardanım ve şu anda bu huyuma lanet ediyorum . Yusuf birşeyler söylüyordu .
-Buse bakma sen kana . Dayanamazsın. gibisinden .

30 dakika sonra ;

Kısık çıkan sesim ile bağırmaya çalışıyordum .

-Yusuf ...

Başıma Yusuf geldiğinde hemen eline gitti gözüm . Bu yaşadıklarımın rüya olmasını istiyordum . Ama elinde bi sargı bezi vardı .

-Buse kabus mu gördün neden bağırıyordun ?

Etrafıma baktığımda yatak odasındaydım . Nasıl oluyordu ki . Ama ... Ama Yusuf'un elinde sargı bezi vardı .

-Yu- Yusuf eline ne oldu ?
-Az önce sana kahvaltı hazırlarken bıçak çok az çizdi elimi abartılacak bişey yok .
-Yusuf bakabilir miyim ?
-Şimdi hiç açma-
-Yusuf bakabilir miyiiim ?
-Bi dakika açıyorum .

Elini açtığında avcunun içi böcek doluydu . Ve Yusuf'a kafamı çevirdiğimde kanlı suratı ile bana bakıyordu . Çığlık atmaya başladım .

Yusuf'un ağzından ;

İç ses ; Yukarıdan sesler mi geliyor ?

Koşa koşa yukarıya çıkarken ayağımın merdivene takılmasına küfür ederken hızlıca odaya daldım . Buse uykusunda çığlık çığlığaydı . Yanına çömelip onu dürtmeye başladım .
-Buse
-Buse
-Buse .
Yataktan hızlıca fırladı . Kan ter içinde kalmıştı . Beni görünce yeniden çığlık atmaya başladı .
-Buse iyi misin ?
-Yu-Yusuf sen misin ?
-Buse benim sakin ol ne oldu ?
-Yu-Yus-
Daha adımı söyleyemeden hıçkırarak ağlamaya başladı . Bana sımsıkı sarıldı .
-Buse ne oldu anlatıcak mısın ne gördün ?

Kafasını göğsümden kaldırıp elime baktı .

-Yusuf sargı bezi nerede ?
-Ne bezi Buse ne saçmalıyosun ?
-Ben bi elimi yüzümü yıkayıp gelioum aşağıya in sen .
-Tamam çabuk ol kahvaltı yapıcaz hazırladım .
-Tamam .

Buse'nin ağzından ;

Aynaya bakarken kendi kendime garip bir şeyler sezdim etrafımda . Bu kabusu Yusuf'a anlatmamalıydım çünkü ona anlatırsam büyük ihtimalle bir daha benim korku filmine gitmeme veya izlememe izin vermezdi . Elimu yüzümü yıkayıp aşağıya indim . Yusuf'la karşılıklı otururken ...

ARKADAŞLAR UZUN ZAMAN OLDU ATMAYALI ÇÜNKÜ AKLIMA BİR ŞEY GELMİYORDU . BU BÖLÜMÜ DE BİR İKİ GÜN İDARE EDİVERİN SİZLERİ SEVİYORUM . YORUMLARDA DİĞER BÖLÜM İÇİN TAHMİNLERİNİZİ BEKLİYORUM.

REYNMEN İLE #HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin