Treci Dio

15K 463 9
                                    

Elena upravo ruca u mom restoranu, koji je preko puta njene zgrade.Inace njen omiljeni.Stalan je i redovan gost u mom restoranu, ako izuzmemo da zadnja tri dana nije dolazila.Slutim da znam i zasto, ali mi treba dokaz.
Pitate se gdje sam?Zanimljivo pitanje.Upravo se vozim liftom na 10 sprat.
Gdje idem?Pa dok Elena ruca u mom restoranu ja idem kod nje u goste.
Haa, mora da sam vas sad iznenadio, vjerovatno se pitate da li sam dobar sa glavom, pa vjerovatno nisam jer sam nacisto šiznuo, em za njom, em zbog nje.Kako god glave ce me doci to je sigurno.

Stojim ispred Elininog stana i obijam bravu.Eh robijo moja na sta sam spao.Zloglasni i ugladjeni Aleksandar Smirnov obija bravu ukosnicom za kosu.Blago meni.
Ali ovo nije nista sta sam tek danas dozivio.Otisao sam da kupim ukosnicu i zena na kasi gledala je u mene kao da imam tri glave.Dobro priznajem, definitivno sam izgledao smjesno medju svim tim zenama, ali to nije razlog da me gleda kao da nisam normalan ili ne daj boze peder.To je bilo smijesno, ali ne i nenormalno.Pitam se da li je i jedan muskarac prije mene bio tu ili sam ja prvi.Stvarno mi nije jasno zar ni jedan nije kupovao ukosnice djevojci, dobro ne mora bas djevojci, ali majci,sestri,supruzi ili pak baki.
Djevojkama ne kupujem darove, jer nemam djevojku nikad je nisam ni imao.Ali kombinacije za uzajamno zadovoljstvo itekako, samo sam njih placao.Oo da bio sam i vise nego velikodusan.Jebiga.Bilo je i onih koje su htjele vise od obicnog seksa, ali ja nisam htio.Tesko je danas naci pametnu i normalnu zenu.To je razlog zasto danas sa svojih trideset i pet godina jos uvijek nisam ozenjen.Jos uvijek sam slobodan muskarac raspolozen za igrice.Ali vjerovatno ne zadugo.Roditelji su mi za vratom, vec pola godine potenciraju moju zenidbu.Moja majka je vec na rubu nernog sloma, a otac je ljut i ako to ne pokazuje.Zahvalan sam mu na tome i svjestan sam svoje odgovornosti.Znam da sam vec odavno trebao biti ozenjen i imati bar jedno djete.Svjestan sam da probijam sve moguce rokove i obaram rekorde.Decenijama unazad svi muskarci iz moje porodice i porodica slicnih mojoj bili su ozenjeni do trideset i druge godine.Znam da treba da budem uzor ostalima, ali tesko je danas naci zenu dostojnu prezimena koje nosim.Nekoga koga ne zanima moj bankovni racun i sve pogodnosti koje idu uz njega.Ne zelim zenu koju ce zanimati kako trositi moj novac i koja ce na mene gledati kao na sredstvo za izvor prihoda i moci koju ce da uziva zbog mog prezimena.Zelim zenu koja ce da ispuni smoje odgovornosti, ne mora nuzno da me voli jer necu ni ja voljeti nju.Ja volim jednu jedinu zenu i ni jedna nikad nece moci zauzeti njeno mjesto.Zelim zenu koja ce da me cjeni i postuje,zenu sa kojom cu moci da razgovaram o svemu,zelim zenu kona ce imati razumjevanje,zenu koja ce ponosno uzdignute glave nositi moje prezime.Zenu koja ce cvrsto da preuzme svoje odgovornosti, zenu kojoj ce svi da se dive skupa sa mnom.Zelim zenu koja ce stati za okrugli sto i odrzati sastanak ispred trideset drugih vodja manjih klanova ciji sam ja ŠEF, bez straha, zenu u koju ce gledati kao u boginju, kad ja nisam tu, jer ja sam njihov Bog.Takvu zenu zelim za majku svoje djece, neustrasivu,hrabru,stalozenu koja cvrsto stoji na zemlji, koja ce ih voljeti i izvesti na pravi put.Zenu koja ce imati strpljenje i razumjevanje za svoju djecu.Zelim snaznu zenu, onu koja ce me zaustaviti kad pretjeram, zenu koja ce mi se suprostaviti kad nisam upravu.Zenu koja ce i u najgorim danima stati rame uz rame sa mnom, ne ispred ne iza, vec rame uz rame.Neko ko ce me podignuti kad padnem, neko ko ce me pogurati naprijed kad zastanem u mjestu, neko ko ce mi biti bezuslovna podrska u svemu sto sam i sto zelim biti.Zenu koja umije da djeli samnom sutnju i koja ce me kroz zivot drzati cvrsto za ruku.Samo takva zena je dostojna mene i moje porodice.Znam da trazim mnogo, ali na nista manje ne pristajem jer vracam sve to i dajem duplo.
Bicu joj muz,brat i najbolji prijatelj.Muz da zadovoljim sve njene potrebe, materjalno i financiski da je osiguram, da budem otac nasoj djeci, da im nista ne fali.Brat da ju stitim i sebicno cuvam samo za sebe, jer niko ne moze bolje da stiti i cuva od brata.Najbolji prijatelj, bicu uvijek tu da je saslusam i razumijem, dam savjet , vratim je na pravi put ako skrene, da na mom ramenu olaksa dusu.
Drzacu je kao malo vode na dlanu, gledacu u nju kao u kraljicu.Nasoj djeci bicu strpljiv i razuman otac, pokusacu da ih ucim pravim vrijednostima kao sto su mene moji roditelji.Svoju porodicu uvijek cu postovati,cjeniti i voljeti.Bicu tu za njih uvijek i u svako doba, jer to je moja odgovornost i moje pravo.

I tako dok sam ja razmisljao kakve osobine mora imati moja buduca zena i kakvim vrijednostima mora teziti, ja upravo idem kod one koju moje srce voli.
Cujem ono skljoc i znam da sam uspkeo, ulazim u stan i prijatno se iznenadim.Nije stan vec penthaus.Vrlo uredan i prostran.Prolazim kroz sve prostorije i dolazim do primaceg salona, koni ima prelijep pogled na grad zgog staklenog zida kroji se prostire cjelom duzinom.Dolazim do radne sobe ali tu cu da se vrati.Zelim da vidim njenu sobu.Penjem se stepenicama na gore, hodnik sa troje vrata.Bez razmisljanja otvorim srednja vrata.Bingo.Njena soba.Morise na ljiljan kao i ona.Ne da mi djavo mira ucem u njen 'walk in' gardarober.Nadjem se okruzen cipelama, torbama, i gardarobom, ali shvatim da imaju stepenice na dole i spustim se njima.Ima sta i da vidim mali kozmeticki salon i vrata ljevo od staklenog zida, otvorim ih i vidim kupaonicu prostranu i lijepo urednu.U nos mi se uvuce miris meda,mljeka i vanilije vjerovatno od gelova i sapuna za pranje i tusiranje.Vracam se u sobu i za oko mi zapadne jedna svilena marama uzmem ju pomirisim, mirisi na nju na Elenu.Stavljam je u dzep i vracam se u radnu sobu.Na stolu su neki ne bitni papiri, osvrnem se oko sebe u potrazi za sefom.U oko mi upadne zid sa slikama,diplomama i proznanjima.Malo bolje osmotrim pomaknem jednu sliku i nadjem sef koji je u zidu.Sef ima brojcanu sifru sa najmanje cetiri broja.Iz trece pogodim kombinaciju i otvorim sef.Fascikle,dokumenti,novac,manja crvena kutija i crna kopceg aktovka.U crvenoj kutici je nekakve slike i isječene novine, izvadim crni kopceg i otvorim i nacisto se sokiram.Pistolj.Jebote.Sta ce njoj pistolj? Brzo pogledam na sat i shvatim da imam jos oko petnaest minuta dok ona ne dodje.
Pogledam bolje u onaj pistolj, ni manje ni vise nego SPS, majko Bozija, vratim ga na mjesto i bacim se na one fascikle.Zapadne mi jedna za oko i to ona sa mojim imenom.Otvaram je i ostanem zaledjen, brzo je prelistam.Ne ovo nije moguce.Ona zna za sve moje poslove, ilegalne i legalne.Lokacije skladista oruzija i droge, uvoz, izvoz, pljacke, iznude, reketarenje, pranje novca preko fudbalski klubova, striptiz klubovi,rad za drzavu, ubistva, kockarnice, restorani..Svi moji poslovi,ljudi sa kojima saradjujem, pa ona zna sve.Ova fascikla u njenim rukama, ako krene na mene, za mene je sprtna presuda.Usla je u štos svega, menam pojma kako, ali jeste.Zasto ja nisam obavjesten o ovome, Elena je puno pametnija i opasnija nego sam mislio.
Znam da je ona djevojka koja je vidjela ubistvo u onom klubu, proje mjesec dana.Znam da je pobjegla glavom bez obzira i znam da zna da sam ja taj koji je ubio onog idiota.
Elena zna previse.Razmisljam sta da radim.
Kako neko ko se onako dobro ljubi, neko ko mu je dusu ogolio za samo jednu noc, neko ko ima kozu meku kao svila..Prvi i posljednji put djevojci nije platio seks, jer sa njom je prvi i jedini put vodio ljubav, a ja to nikad ne radim, svojim pogledom lakim kao pero tu noc tjerala je tamu daleko od njega.Prvi put se izgubio u nekoj djevojci prosto se stopio sa njom, prije  tri godine.Imali su noc i vise se nikad nisu vidjeli.Helloween, zabava pod maskama.Moja ledena kraljica.
Ja se nje sjecam ali ona mene ne jer imao sam masku preko vise od pola lica.

Fascikle sam uredno vratio u sef i sve ostavio kako sam zatekao.Uzeo sam samo samo fasciklu sa mojim imenom.Ne mogu da je ubijem to jednostavno ne dolazi u obzir.Ne mogu da je ubijem, ja nju volim.Jedini nacin da je drzim uz sebe i da budem siguran da ovo sto zna nece upotrebiti protiv mene, jeste da je ucjenim da se uda za mene i da preuzme glavnu rijec medju mojim advokatima.Jer ako ja padam pada i ona samnom, a ona sebi nikad ne bi unistila karjeru.Ako joj je ista u zivotu vazno, vazna joj je karjera.
Elena Smirnov.Lijepo zvuci.Ona je ta.Dovoljno je luda i hrabra da se nosi sa svim sto ide uz moje prezime.Ona je zena kakvu sam zelio.

Pa Elena nadam se da si spremna na ono sto te ceka kad se vratis sa rucka.

______________________________________

Laku noc od vase plaveDjevojke_


Tajna njenog pogleda 🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora