Nu o sa incep cu o presentare cum ar fii frumos din partea mea sa fac. In schimb vreau sa va prezint ce se intampla in viata mea. Sunt o simpla fata care trece in randul adolescentilor. O persoana care are prieteni,care iese pe afara,care se uita la seriale,care ar vrea iubire in viata ei. Probabil asa ma vad majoritatea oamenilor si poate ca as vrea sa fiu asa. Dar din pacate sau poate chiar din fericire, nu sunt tocmai asa. Sunt simpla. Totusi pot iesi usor in evidenta daca vreau. Am prieteni asta asa e. Ies pe afara. Da asa e am inceput sa ies din ce in ce mai mult. Ma uit la seriale. Totusi nu orice fel de seriale. Ma uit si la cele la care se uita majoritatea adolescentilor dar mai mult le urmaresc pe cele care au ca tema LGBT. Daca esti impotriva comunitati opreste-te aici din citit. E in firea mea sa nu ma inteleg cu cei care nu sunt de acord cu asta, defapt cu cei care au o problema cu asta. Crede-ma ciudata daca vrei dar nu despre asta este vorba. Cat despre partea cu iubirea ei bine asta e ceva mai complicat pentru mine. Va intrebati de ce ar fii mai complicat? Pentru ca nu toti avem povesti de dragoste ca si in basme. Unii dintre noi nu ne dorim una si printre acestia ma numar si eu. La varst asta nu poti intelege ce e iubirea defapt. Toata lumea are planul asta de viitor. Loc de munca si familie. Dar daca vrei sa iti traiesti viata? Daca vrei sa faci proprile alegeri? In lumea asta care evolueaza poti face orice,important e sa stii cum sa faci. Exista lucruri pe care toti dorim sa le facem. Dar renuntam din cauza a ceea ce spune lumea sau din cauza ca poate oamenilor nu le place atat de mult pe cat speram noi. Important e sa ai ai incredere ca iti va iesi totul cum trebuie si vei fii multumit tu, nu ceilalti. Asculta ce au de spus dar decizile ia-le singur fara sa ai regrete. Bucura-te de fiecare zi pentru ca viata nu e atat de lunga pe cat paresi traieste asa cum vrei. Asta este povestea mea. Citeste si afla ce se petrece in mintea mea intortochiata in fiecare zi si felul in care aleg sa traiesc. A si daca intereseaza pe cineva numele meu, acesta este Kaira.
YOU ARE READING
My Story
RandomIn ziua de azi toti cei de 14-15 ani incep sa aiba iubiti,iubite, sa fumeze sa bea si sa se creada jmekeri. Multi isi doresc sa fie acceptati asa ca fac ce fac si restu. Dar ce se intampla in mnomentul in care ti-ai dori altceva? Sa iti scrii singu...