Merhaba.. multiye bağımlısı olduğum bir şarkıyı koydum, belki dinlemek istersiniz.
Aslında meşgulüm ama çok mesaj aldım yeni bölüm diye ve yazdım ehe.
Umarım karşılığını alırım,,
aşktör: aşık+ aktör
(:
İyi okumalar~!
_______"Bu çocuk çift kişilikli
bence, Taehyung."(doğru bilenler gururlu shdhd)
Taehyung masanın üzerine koyduğu kahvesini tekrar avuç içlerine alıp dudağına götürürken ısınmaya çalıştı.
Ama ne içtiği sıvı içini ısıtabildi, ne elleri kahvedeki ısıyı kabul etti.Onun vücudu sadece Jungkook'un
sıcaklığını kabul ederdi."Ben de artık onu anlayamıyorum
ve çözemiyorum, hyung. Eski Kookie'm değil."Evet, olay Taehyung'un aşık olması değildi, zaten Taehyung karşılıksız sevmişti onu, geceleri sevmişti, sessizce bakışlarıyla sevmişti.
Jeon Jungkook yine de rahatsız olmuştu ama.
Taehyung ve Jungkook okulun başından beri arkadaşlardı, hatta daha ötesi olmuşlardı farkında olmadan, bunu kalbinde hissedip parmak uçları titreyen ilk kişi Taehyungdu.
Ve Taehyung Kook ile olan ilişkisini bozmamak için bunu saklarken o
bir şeyleri açığa çıkarmıştı.'Tae-ah, ben biseksüelim.'
Taehyung ne olduğunu bilmiyordu ama ip orada kopmuştu işte. Araları birden açılmış, Jungkook ondan uzaklaşmış ve çevre yapmaya başlamıştı.
O günün üzerinden bir yıl geçecekti neredeyse ve aralarındaki eski ilişkiden eser yoktu.
Taehyung gece yıldızlara göz yaşlarını döküp onları parlatarak 'belki Jungkook'um bakar da gökyüzüne, görür,hisseder acımın boyutunu' diye ummuş, ama umduğu yine gerçekleşmemişti.Kahvesini bitirip masaya koydu.
'En azından haftada bir yazışıyoruz''Ve salı günü yazdığım mesaja cuma günü bakmıyor artık, gece bakıyor.'
Taehyung gerçekten acınası hissediyordu. Evet, o şanslıydı. Ailesi vardı, durumları iyiydi; ailesi yönelimini desteklemiş ve ona hep nazik olmuştu. Yanında Yoongi gibi hem abi hem de yakın bir arkadaşa sahipti.
Ama aşkı gerçekleşmemişti işte.
Taehyung derince düşünürken Yoongi iç çekmiş ve hesabı ödemeye kalkmıştı. O sırada Taehyung masanın altından açtığı telefonunun kilit ekranını baş parmağı ile okşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᵀᴴᴱ₁ ᴹᴵᴿᴿᴼᴿ
Fanfiction[ym+vk] [tamamlandı] blessedpjm: ƨɘиı ƨɘvıγoяυм swagasshole: Neden sürekli harflerin tersini kullanarak yazıyorsun? blessedpjm:Duygularımı göstermek için bir aynaya ihtiyacım var. Ve benim aynam sensin, hyung. ✧ೃ༄ ❧Yo...