MERHABA 👋 İPEKSOYLU722 👋OKUYUCULARI YENİ KİTABIMLA YİNE HEP BERABERİZ BU KİTABI BİR ÖNCEKİNDEN DAHA ÇOK OKUYUCU KAZANMAK İÇİN YAYIMLIYORUM...
İYİ OKUMALAR... 💜💜💜
Eskisinden daha iyi hissediyordum, yeni bir kalbimin takıldığını Doktor söylemişti. Sonunda bu makineden kurtulmuştum. Artık koşabilecektim, okula daha rahat gidebilecektim. 2 gündür bekliyordum, bekliyordum ancak Annem Hala gelmemişti.Hastanedeki Odama polislerin girmesi ile bir kez daha yanlız kalmıştım.
"Hayat Bozkurt ,"
Bu bendim, ne diyeceklerdi bilemiyordum.
"Buyrun benim"
"Anneniz yani Songül Bozkurt tutuklanmıştır"
"Bu nasıl olur ne yaptı Annem?"
"Çocuk kaçırma, Organ mafyacılığı, yasal olmayan bir sürü şey sayabilirim size"
"Yani şimdi ne olacak"
"Yaşınız henüz 15 olduğu için kendi başınıza kalmanıza izin verilmiyecektir"
"Ee yani kiminle kalacam"
"Şuan deil ama Hastaneden çıkınca Çocuk esirgeme kurumuna yönlendirileceksiniz"
Ben olanlara inanamıyordum, yurtta kalacaktım. Tüm zenginlik bitmişti, Özel okula gidebilecekmiydim, Annemi görebilecemiydim. Yıllardır bu hastanedeydim, ne yapacaktım? ben,
"Peki Annemi görebilecekmiyim"
"Şuan" lafını durdurup yanında duran diğer bir polis ile konuştuktan sonra
"Şuan olmaz"
"Neden?"
"Çok büyük bir Ameliyat geçirdiniz , doktorunuz konuşabilmeniz konusunda bile tereddüt etti. Şuan sizi hastaneden çıkarmamız sağlığınız açısında iyi olmıyacaktır."
"Annemi ne zaman görebileceğim yani??"
"Bunu biz bilemeyiz ama doktorunuzun dediği kadarıyla 1 ay sonra hastaneden çıkacaksınız, İşlemlerde 1 hafta sürer ise"
Lafını böldüm,
"İşlemler derken?"
"Sizin yurda girmeniz ve Anneniz mahkeme kararı sonucu ancak görebileceksiniz"
"Anladım şimdi dinlenmek istiyorum lütfen çıkın"
"Peki ve bu arada geçmiş olsun"
Aklıma gelen bir soru ile gitmekte olan polisi çağırdım,
"Bir sorum olacak"
"Buyrun sorun bakalım"
"Annem kimi kaçırmış, kimin organını almış ve yasal olmayan ne?"
"Bunlar hakkında hala araştırmalar sürüyor ama bildiğimiz kadarıyla 17,18 yaşlarında bir kız daha doğrusu Annenizin konuşulması bekleniyor "
"Tamam o zaman çıkabilirsiniz"
Çıktılar,
Ben Hayat Bozkurt'tum kimse karşışında eğilmiyecektim, yurtta kalıp kalmıyacağım ise belli değildi, ben kimsenin sözü ile hareket etmezdim.
Annem ile Babam ile konuştuktan sonra kalıp kalmıyacağımı düşünecektim ancak acaba? Kimin kalbi bana takılmıştı?
İçime merak şarmıştı, Doktoru çağırdım,"Hey doktor!!"
"Buyrun Hayat hanım yoksa bir ağrınız mı var?"
"Elbette ağrıyor ama onun için çağırmadım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT (SiyaHayal 2.cilt) (BİTTİ)
Short StoryTanımadığı bir kardeşinin kalbi ile yaşayan hayatın yaşadıkları....