14.Bölüm

1.9K 120 258
                                    

Yorulmuştum;Bana İyi Geliyor

Fethi'den Anlatım

Büyük uyuşturucu ticaretini yapmıştık bu sırada barda çalışacak birkaç fahişe hediye vermişlerdi bize. Birini bu gece altımda inletecektim. "Serkan, kızları bara bırak." Diyerek arabama bindim. Hızla arabama bindim. Eylem zaten uyuyordu. Korumalar da vardı başında. Bu gece uzun ve yorucu olucaktı. Barın önünde durup arabayı park ettim. Hızla barın içine girip köşeme oturdum. Hemen yanıma gelen garson masama tekilayı bıraktı. "Başka isteğiniz var mı Fethi Bey?" Sorusuyla dudağım yukarı kıvrıldı. "Serkan'ın getirdiklerinden birini yolla buraya." Diyerek masadan aldığım tekilayı içtim. Çalan telefonumla elimde ki bardağı masaya bıraktım. Cebimden telefonu alıp açtım. "Abi, ben senin dağ evine yaklaştım. Önümüzde ki ay için yeni buluşma yeri listesi getiriyorum." Yüzüm de ki gülümseme genişlerken kucağıma çoktan sürtüklerin biri oturmuştu. "Tamam." Diyerek telefonu kapattım. "Çok yakişiklisin gamzeeelii." Kucağımda ki sürtük kulağıma fısıldarken elleri de gömleğimin düğmelerini açmakla meşguldü. Kendini bana bastırmasıyla ağzımdan küçük bir inilti çıktı. Dudakları dudaklarımı bulmuştu. Hırsla dudaklarını dudaklarıma hapsedip dilini ağzımın içine koydu ve keşfe çıktı. Elleri gömleğimin bütün düğmelerini açmıştı. Ellerini kasıklarımda gezdirmeye başlamasıyla kucağımda ki sürtükle oturduğum yerden kalktım. Odaların birine geldiğimiz de hızla üzerinde ki kısa elbisesini çıkardı. Üzerime gelip gömleğimi ve pantolonumu çıkardı. Beni yatağa çekip üzerine düşmemi sağladı. 'Peki' dercesine kafamı sağa yatırıp boynuna yöneldim.

"Siktir git." Diyerek yataktan kalktım ve odanın içinde ki banyoya ilerledim. "Param?" Başımla komidini işaret ettim. "Çıktığımda odada olursan sürtük seni yaşatmam orospu siktir git." Diyerek banyoya girdim. Soğuk suyu açıp içine girdim. Bu geceden gram keyif almamıştım. Gayet profesyonel olan fahişe beni tatmin etmemişti. Duştan çıkıp belime havluyu sardım ve odanın içinde ki bana ait olan kiyafetlerimi çıkardım. Siyah pantolonumu ve lacivet tişörtümü üzerime geçirdim. Küçük havluyla saçlarımı kurutup odadan çıktım. Aşağı bara indiğimde benim özel garsonu buldum. "Söyle bir tane eve yollasınlar bu gelen zevk vermedi kafasına sık gitsin." Dememle başını onaylayıp gitti. Bende hızla bardan çıkıp park ettiğim. Siyah lamborghinime bindim. Gaza yüklendim.

Eylem'den Anlatım

Kaç saattir ana yolda yürüdüğümden haberim yoktu ama dizlerimin dermanı kalmamıştı. Yorulmuştum. Her şeyden yorulmuştum. Yaşamaktan yorulmuştum. Nefes almaktan yorulmuştum. Her sabah gözlerimi yeni bir güne açmaktan yorulmuştum. Gözlerime gelen far ışığıyla yüzümde yorgun bir gülümseme oluştu. Gelen arabaya 'dur' işareti yapmamla yanımda durmuştu. Şansıma içinde ki kızdı. Siyah saçları ve esmer teni kendini belli ediyordu. "Yolda mı kaldın?" Gülen yüzüyle sorduğu soruya başımı salladım. Sonuçta kaçırıldım bende kaçtım diyemezdim. "Atla had." Demesiyle arabaya güç bela bindim. Binmemle gaza körüklemişti. "Adın ne?" Sorusuyla parlaklarımla oynamayı bıraktım. Ona döndüm. "Eylem. Senin?" Dememle yoldan çektiği gözlerini bana çevirdi. "Nazlı KULAKSIZ. Tanıştığıma memnun oldum küçük orospu." Arabayı kilitlemesiyle hayretle gözlerimi açtım. "Kimsin sen?" Kısılmış sesimle bana döndü. "Ne o abimden kaçabileceğini mi sanıyorsun orospuuu.?. Abim seni hâlâ nasıl öldürmedi anlamıyorum. Altın da güzel mi çığlık atiyorsun? Ya da zirvelerin doruklarını mı yaşatıyorsun Ona?" Diyerek yüzüme arsız bir gülümseme almıştı ki biranda durmasıyla öne itildim. "Cehenneme tekrardan hoş geldin sürtük." Arabanın kilidini açıp indi ve hızla kapımı açıp arabadan beni indirdi. Ellerim çakıl taşlı zemine gelirken ağzımdan acı dolu bir çığlık koptu. Korumaların biri yanımıza geldi. "Nazlı hanım açıklayabil..." Demesine kalmadan yüksek bir silah sesi ve yanıma yığılan cansız bir beden. Kolumdan tutup beni evin içine itti. Yere çakılamama aldırmadan tekrar tuttu ve merdivenlerin başına getirdi. Hızla aşağı indirdi. Dar ve uzun koridordan geçtikten sonra beni bir odaya getirdi. Beni yatağa itip ellerimi yan tarafına kelepçeledi. Üzerimde ki tişörtü yırtılma sesiyle gözü dönmüş kıza baktım. Elinde gördüğüm kırbaçla ağlamam şiddetlendi. "Ben bir şey yapmadım." Bağırmıştım. Basını iki yana salladı.  "Bağırma sürtük birazdan fazlasıyla kulağımı sikicek sesin." Diyerek ayak ucuma adımladı ve sonrası acı.

ACI tüm vücudumu harekete geçirmişti. Boğazım yırtılırçasına bir çığlık attım ama nafileydi. Tekrar gelen acıyla bağırsamda burda benim sesimi kimse duyamazdı. Onlar bana sağırdı.

Fethi'den Anlatım

Arabayı bahçeye bırakıp eve girdim. Merdivenlerden yukarı çıkacağım zaman kapı zili çaldı. Geri dönüp kapıya açtım. Serkan ve yanında bir sürtük vardı. Yorulmuştum. "Siktir git Serkan bu orospuyu da yolla." Diyerek kapıyı kapattim. Tekrar merdivenlerin başına gelip hızla merdivenlerden çıktım. Eylem'in odasına girip onunla uyuyabilirdim. Yönümü çevirip Eylem'in odasına daldım. Işığı açmamla boş bir yatakla karşılaştım. Sinirle odadan çıktım. Katta ki odalara baktım.

Yoktu!

Aşağı salona indim. Mutfağa baktım yoktu. Çatı katına bakabilirdim. Merdivenlerin başına geldiğimde aşağıda bir ses duydum. Tam bir adım daha atacakdım ki bu kahkaha sesine merdivenlerden aşağıya inmeye başladım. Dar ve uzun koridordan geçip sesin geldiği odaya daldım. Nazlı elinde ki kırbaçla yatakta ölü gibi yatan Eylem'i kırbaclıyordu. Elinde ki kırbacı aldım ve odadan kovdum. Yatakta sırtı kanlar için kalmış Eylem'in yanına gittim. Ellerini çözdüm ve kucağıma aldım. Hızla odadan çıkardım. "Fet-Fethi sen?" Kesik kesik ve acı içinde çıkan sesine susmuştum. "Fet-Fethi...sen geldin." Diyerek başını göğsüme yasladı. "Ben geldim." Diyerek saçlarına bir öpücük kondurup yatağa  yatırdım.

Doktor yarayı temizleyip pansuman yapıp çıkmasıyla Eylem'in üstüne tişörtünü giydirdim. Bunu yapan kardeşim dahi olsa bunu bir  cezası olmalıydı. Sinirle solana indim. Koltukta uyumuş Nazlı'yı kaldırdım. Nazlı ne olduğunu anlayamadan yattığı yerden kaldırıp karşıma diktim. "Sen benim olana nasıl dokunursun lannn?" Diyerek kolunu tutup sıkmaya başladım. "Nerden senin oluyor. O benimde babamı öldürdü. Ona dokunmaya hakkım var abi." Cürretkar sesiyle Nazlı'yı duvara ittim. "HAYIR ONA DOKUNMUYACAKTIN NAZLIIII." Diyerek yanına gittim. "NEDEN ABİ? ONA NEDEN DOKUMAYACAKTIM KI? SÖYLESENE NEDEN?" Bütün sinirimle tekrar ayağa kaldırıp Nazlı'yı yere ittim. "ONA DOKUNMAZSIN LANN." Elimi saçlarımı çekiştirdim. "ABI ZATEN ÖLDÜRECEKTIN." Başımı iki yana salladım. "HAYIRRR ÖYLE BIR ŞEY YOK O ACI ÇEKİÇEK ONU ÖLDÜRMEYEECEĞİM." Sözlerimle Nazlı düştüğü yerden kalktı ve karşıma dikildi. İşaret parmağını göğsüme vurdu. "NEDEN ABİ ALTINDA ÇOK MU İYİ ÇIĞLIKL ATIYOR? ZİRRVELERİN DORUKLARINA MI ÇIKARIYOR SENİ? ÖLDÜRMEM İÇİN BIR NEDEN SÖYLE FETHI KULAKSIZ? SEN ANNEM VE BEN DIŞINDA TÜM KADINLARA OROSPU DERSIN...O OROSPUNUN DIĞERLERINDEN FARKI NE?" Nazlı'yı savurup duvara yumruğumu çaktım. " BİLMIYORUM LAN BILMIYORUM." Diyerek salon da ne var ne yok kırmaya başladım. "Ben biliyorum ama abi sen sevgini içine gömdüm abi üzerine kin,öfke, intikam ateşi ektin. Sevmeyi unuttun abi. Yüreğin buz tuttu senin. Sevemedin kimseyi babamdan sonra. And içtin abi. O orospuyu öldürmek istiyorum. Neden abi gömdüğün sevgini mi gördü?" Elimde tuttuğum vozoyu duvara vurdum. "O orospu da ne var bilmiyorum lan. Bilmiyorum. Tek bildiğim bana iyi geldiği. Şeker tadında ki dudakları ve kokusu bana iyi geliyor Nazlı anlasana."


Selam DELİFİŞEKLER🤗 Yeni Bölümü nasıl buldunuz?🤔Yazarken Eylem'e üzüldüm Fethi'den çektiği yetmedi bir de kız kardeşi.😦Vote 60 Yorum 250😈Sınır dolunca yeni bölüm sizlerle.😈Hepinizin güzel kalplerinden öpüyorum😘😗😙😚Canlar...

@esilademir52
Ithafen

Benim İçimdeki Sevgiyi Bul  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin