6.Bölüm

2.9K 103 11
                                    

Oy: İzin veremem kızım olmaz.
Beynimden vurulmuşa döndüm annem, resmen izin vermedi.
Y: Anne ne diyorsun sen sevgili olduğumuzu ilk öğrendiğinde çok sevinmiştim şimdi neden böyle yapıyorsun.
Oy: Ben Ali yle ilgili bir şey öğrendim. Ali'nin sana söyleyemediği bir şey varmış.
Y: Anne ne diyorsun sen Ali bana her şeyi söyler.
Oy: Git Ali den öğren!
Annemin dediklerinden sonra uzun uzun düşündüm Ali benden ne saklıyor olabilirdi. Ya hayatında başka biri varsa. Ya o zaman niye evlenme teklifi etsin. İçim içimi yiyor ne yapacağım ben ya.
O akşam Ali yi parka çağırdım. Konuşacaklarımız var diyerek.
A: Küçük Titan ne oldu niye apar topar çağırdın beni?
Y: Ali sen benden bir şey mi saklıyorsun?
A: H-hayır Yaprak ne saklayacağım.
O bakışlarından bana yalan söylediğini anlamıştım sonuçta onu 16 yıldır tanıyordum.
A: Yaprak bişey var ama söyleyemem.
Y: Neden Ali neden hani biz birbirimizden bişey saklamıyorduk.
A: Yaprak ne olur zorlama söyleyemem zamanı geldiğinde öğrenirsin.
Y: Tamam o zaman Ali sen bana bunu söyleyene kadar benimle konuşma.
Yüzüğü de al bana söylemeye karar verdiğinde verirsin.
Hemen oradan ayrıldım hemen Gökhan ı aradım. Genellikle moralim bozuk olduğunda onunla konuşurdum.
G: Yaprak ne oldu.
Y: Gökhan sahile gel çok kötüyüm konuşmamız lazım.
G: Hemen geliyorum.
Gökhan'ın gelmesini beklerken biri yanıma oturdu. Gelen Barıştı.
Y: Barış, senin burada ne işin var?
B: Çok kötü görünüyordun Yaprak ben de burdan geçiyordum oturayım dedim eğer rahatsız olduysan gidebilirim. Ha bide bişey söyleyecektim sana.
Y: Ne diyeceksin?
B: Sonra söylerim sana ne oldu?
Y: Ali yle tartıştık biraz önemli değil sen önce bana ne diycektin?
B: Yaprak benim hayatımda biri var bu senin için ne kadar önemli bilmiyorum ama için içini yemesin diye söylüyorum. Seni sadece arkadaşım olarak görüyorum.
Y: Anlayışın için saol Barış umarım mutlu olursun. Ama Gökhan gelecek seni burada görürse yanlış anlayabilir.
B: Tamam Amazon kızı gidiyorum.Hoşçakal.
Y: Görüşürüz.
O sırada Barış gitti. Gökhan geldi.
G: Ne oldu Yaprak ya çok kötü görünüyorsun. Bak bana ağladın mı sen?
Y: Her şeyi boşver de Gökhan,Ali benden bişey saklıyor ve bunu söylemiyor.
G: Nasıl yani Ali senden bişey saklamaz ki.
Y: Saklıyormuş be Gökkuş, annemin yanına evlenme teklifini söylemek için gittim. Hayır dedi Ali nin senden sakladığı bir şey var dedi. Ben de Aliyle konuşmaya gittim. Benden bişey sakladığını ama söyleyemeyeceğini söyledi. (O nasıl bir cümle oldu ya).
G: Kaldım öyle başkan Ali, yapmazdı.
Kafamı bir çevirdim arkamda Ali.
A: Yapmak zorunda kaldım kardeşim ama artık söyleyeceğim. Yaprak benim İngiltere ye gitmem gerekiyor yani orada yaşamam işim orada oraya gitmem lazım. Seni de burada bırakamam. Seni buradan götürmemin tek yolu da seninle evlenmekti. Ama gerçekten ben o evlilik teklifini içten yaptım. Amacım tek seni oraya götürmek değildi ben seninle gerçekten evlenmek istiyorum.
Y: Ali neden bunu bana başta söylemedin ne düşünmemi bekliyorsun.
A: Yaprak gerçekten özür dilerim. Ama ben seni gerçekten çok seviyorum. Babama söz verdim. Oradaki gruplardan bir tanesinde gitarist olarak yer alacağım ve ben, salak gibi tamam dedim ama seni o kadar çok seviyorum ki bunu nasıl yaptığımı bilmiyorum Yaprak özür dilerim. Çok özür dilerim.
Y: Tamam Ali, ama gitme ne sen git ne de beni buradan götür.
A: Söz verdim Yaprak gitmek zorundayım.
Y: Ali beni seçim yapmak zorunda bırakma arkadaşlarım ailem herkes burada. Ama seni de bırakamam.
A: Yaprak ben gitmek zorundayım. Geliyor musun? Kalıyor musun?...
Sizce Yaprak ne yapacak yorumlara yazın...
(Çatlayacağım ilk defa bu kadar erken bölüm atıyorum.)

4n1k(4 Yıl Sonra) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin