Našli tajemství kniha

9 0 0
                                    

Ošklivý muž vzala Darinu do stříbrný strom. Aneta běhala za Darinou.

Ošklivý muž dal ji pít a řekl "Pij! Když nepíješ, já zabiju tě!"

Darina odmítla a nebála se. Ošklivý muž naštval se a otočil hlavu. Darina utekla a potkala Anetu. Běhali domů.

Ošklivý muž otočil hlavu a tam není Darina. Řval, zůstal u stříbrný strom.

Darina a Aneta už jsou doma ale rodiče nejsou doma. Aneta všimla u kuchyni stole a tam položil na stole tam napsat:

"Aneto, Darino, jdeme do Šumava. Vrátím až 5 dny. Když máte něco problém musíte jít do moje ložnice a pod postel tam je tajemství kniha.

Dávej pozor.

                   Zdeněk   a   Zdeňka

                      Mainkovi

Aneta běhala do ložnice, podívala pod postele a vzala kniha. Ukázala Darinu. Darina přečetla a říkala:

"Aneto! Tam napsáno "Když najdete zvláštní kámen a tam napsáno "VAROVÁNÍ!".Potom ten muž jmenuje se Grizelej. Bude sledovat tě a Grizelej nesmí vzít kámen! Musíte dávat pozor. Když vezme, ten stříbrný strom bude umřít. "

Aneta běhala dolů, zamkla dveře a vzala kámen. Běhala nahoru. Vzala tajemství kniha a běhala s Darinou do pokoje. Darina cítila že někdo je tu. Aneta dostala myšlenka že dnes brzo ráno musíte odejít! Aneta říkala Darinu co myslela. V noci Darina držela tajemství kniha a Aneta držela kámen.

V brzo ráno Darina vstala a probudila Aneta. Darina otevřela okno a skočila. Aneta taky skočila a běhali do lesa. Darina s Anetou šli do stříbrný strom ale Grizelej tam není.

Darina našla jeden hrnek, vzala. A otočila hlavu a lekla je tam Grizelej.

Nejlepší kámoška nikdy neztratí!Kde žijí příběhy. Začni objevovat