Larissa pov.
Het is al weer een paar maanden verder we zijn weer in Seoul en vanavond ga ik op date met Jungkook. Ik heb een zwarte skinny Jean aan licht blauw T-shirt en een grijze vest aan.Jungkook leid me naar de auto en doet een blinddoek om "zodat je niks ziet." had hij gezegd. Ik wacht en even later komt hij ook binnen en gaan we rijden. Na een tijdje zet Jungkook de auto stil, dat me laat denken dat we er zijn. De deur gaat open en ik stap voorzichtig uit. Jungkook begeleid me "Ik doe zo je blinddoek af." zegt hij. Als we stil staan. Jungkook haalt de blinddoek weg en ik zie dat we op het strand staan en de zon al ondergaat. Er ligt een kleedje met een mand en lichtjes erom heen. "Jungkook ... It's Beautiful..." Zeg ik samen lopen we naar het kleedje en gaan we zitten en geeft Jungkook mij een glas sap. Na een tijdje te hebben gekeken naar de zonsondergang Zegt Jungkook. "Larissa sinds ik je terug heb gevonden als best friend zijn er gevoelens opgekomen. Toen we nog klein waren wist ik al dat ik je leuk vond, toen je plots weg was, was ik er kapot van als klein jongentje. Larissa sinds ik weer bijna elke dag bij je mag zijn ben ik je nog leuker gaan vinden. Ik denk he dat ik verliefd aan het worden ben." "Awh, Jungkook Ik denk dat de meest woorden ook voor mij gelden, sinds ik bij je kan zijn voel ik me veilig als of ik de hele wereld aan kan. Ik ben je leuker gaan vinden, leuker dan best friends." "Larissa do you want to be my girlfriend?" vraagt Jungkook, ik kijk naar hem en knik ja. "Ja dat wil ik." We gaan dichter na elkaar toe en dan voel ik zijn lippen op de mijne. Het voelt zo magische. Na een tijdje trekken we terug en eten en drinken we nog wat Na een uurtje begint het toch wel koud te worden. Jungkook slaat zijn jas over me heen. "Misschien is het beter as we naar huis gaan." Zegt Jungkook ik knik en help hem met opruimen. Hand in hand lopen we naar de auto.
Jeon Jungkook pov.
Yes, ze houd ook van mij. En ze is nu ook nog eens mijn Vriendin. Wow vanaf kleins af aan wou ik dit al en nu is het wekelijkheid. Als we thuis aan komen kijkt iedereen ons volverwachting aan. Hoseok komt op me af rennen en roept. "Onze kleine baby Jungkook wordt groot!!" en begint nep te huilen. "hyung... Doe normaal." Zeg ik lachend. Ik kijk naast me en zie dat Larissa ook aan het lachen is. Ik kijk op de klok en hoor naast mij iemand gapen. Ik kijk naast me en zie dat Larissa nog al moe is. "Kom babe, dan gaan we naar boven, naar bed. Morgen is weer een zware dag vol repetities." Ze knikt en ik pak haar hand trek mee naar boven. Ieder gaat nar zijn eigen kamer en kleed me dan om. Ik loop dan naar de kamer van Larissa en hoor dan gehuil. 'He wat is dat dan?' Ik open de deur en zie Larissa in een gedoken op bed liggen en haar lichaam schokt een teken dat ze huilt. Ik ga bij haar op bed zitten en wrijf over haar rug en voel dat ze wat rustiger word. "hey wat is er waardoor je zo overstuur bent?" "Mama en Papa belde net en ze willen dat ik teug kom, ik was zo blij dat ik ze verteld heb over ons. Ze zei dat als ik bij je blijf ik geen familie meer van hun ben. Ze hebben me overal geblokkeerd." Ik ben jungShook. Hoe kun je dat als ouder doen. Ik sla mijn armen om haar heen en voel mijn T-shirt nat worden. Na een tijdje voel ik dat Larissa in slaap is vallen aangezien ze rustig ademt. Ik leg haar neer op haar bed en ga dan naast haar liggen ik laat haar nu niet alleen. Ik app Jin over wat er is gebeurd. En dan val ik ook inslaap.De volgende dag.
"Goede morgen." Zegt Namjoon die net beneden komt Jin en ik zitten al een tijdje op de bank. "Namjoon kun je er even bij komen?" Vraagt Jin. Namjoon knikt en komt bij ons zitten Ik vertel alles aan Namjoon en hij lijkt net als Jin een beetje geschrokken "Wow dat doe je je kind toch niet aan." Zegt hij verward. "Oké, laten we een dorm kopen waar we samen met The Wildcats in kunnen wonen en met heel veel beveiliging." Zegt Tae die net de woonkamer in komt lopen met een bord met brood. "Ik heb alles gehoord en het schoot me net te binnen." Ik knik en kijk naar Namjoon en Jin. "We moeten met de rest overleggen." Zegt Namjoon, ik knik ik snap het volkomen. Ik hoor een gil en dan gehuil ik ren naar boven naar Larissa haar kamer. Ik zie twee jongens van mijn leeftijd en Larissa zit ineen gedoken in een hoekje. Ik ren naar haar toe, tenminste dat was de bedoeling maar ik bedenk me en kijk Larissa hulpeloos aan. Ik ren terug naar beneden en schreeuw zowat "INDRINGERS LARISSA HAAR KAMER.!!" Namjoon springt op en belt politie en bewakers. Jin, Hoseok, Tae en ik rennen naar boven Jimin komt vermoeid zijn kamer uit maar heeft wel gehoord wat er aan de hand is want hij sprint naar de kamer van Larissa en springt op een van de jongens. Hoseok en Jin pakken de anderen en ik houd me bezig met Larissa terwijl ik Jimin help. Namjoon komt ook naar binnen tenminste dat dacht ik. Maar ik zie een andere jongen binnen komen met een gun. Shit Foute boel. Er komt nog iemand binnen met een gun maar die heeft ook Namjoon vast. Hij houd het tegen Namjoon zijn slaap aan. Iedereen houd zijn adem in van de schrik. "POLITIE! Laat je wapens vallen. NU!" wordt er geroepen. He wie heeft de deur opengemaakt. Oh ja wacht, Yoongi is er niet. De politie pakt de jongens op en ik ren naar Larissa toe. "He kom dan gaan we beneden even zitten, je bent nu onder ons schat, je bent veilig al moet ik mijn hele leven voor je geven. Ik laat je niet gaan." Larissa knikt en kijkt me aan en zucht. "Ik houd van je."
JE LEEST
Together Famous Ft. Jeon Jungkook (Dutch Fanfiction)
FanficLarissa had vroeger een beste vriend. Jeon Jungkook. Op haar derde is ze met haar ouders naar Nederland verhuist omdat zij vonden dat Jungkook een slechte invloed zou hebben op haar. Nu 14 jaar later zit Larissa al negen jaar in de beroemde coverba...