Féltem ettől az érzéstől...hiszen soha nem éreztem ilyet így nem tudtam hogy mi ez!!
Teltek a napok de én még mindíg csak rá tudtam gondolni! Egyszerűen nem tudtam kiverni a fejemből...nem ment!
Minden nap amikor megláttam és megéreztem az illatát boldogság öntötte el az egész testem!
Ha valami módon hozzám ért bizsergést éreztem az érintett területen! Idegesített amikor más lányokkal beszélgetett vagy hülyéskedett...aztán...szépen lassan rájöttem hogy belé szerettem...akaratomon kívül is belopta magát a szívembe!
Próbáltam magamból ki űzni ezt az érzést hiszen nem szerethettem belé...nem nekem való!
De nem ment...nem tudtam elfelejteni őt!
De próbálkoztam...sajnos sikertelenül!
Nem beszéltem róla senkinek...magamban csendben tűrtem az elviselhetetlen érzést ami egyre inkább kívánkozott kitörni belőlem!
Úgy éreztem bele pusztulok ha nem érezhetem az ölelését.
Az az igazság hogy magamnak sem mertem bevallani hogy szeretem őt!Eljött az év vége!
Boldog voltam de egyaránt szomorú is hiszen most 3 egész hónapig nem láthatom őt...
Valahogy szét mart belül ez a tudat de fel kellett hogy dolgozzam!Keservesen tűrtem hiányát mert tűrnöm kellett hiszen nem tehettem semmit!
A nyáron sok minden történt velem...mégis az álmaim voltak a kedvencem hiszen mind róla szólt! Na meg persze rólam...rólunk! Igazából sokszor gondolkoztam rajta...mi lenne ha!! De rá kellett jönnöm hogy nincs olyan hogy mi és sajnos nem is lesz! A tudat hogy ő nem szeret engem égetett...igen, tudtam hogy nem érez irántam semmit de éreztem hogy egészen máshogy tekint rám mint egy egyszerű lányra!
Nyáron is csak rá tudtam gondolni!
Minden reggel úgy ébredtem fel hogy ő volt az első gondolatom este pedig az utolsó...egyszerűen imádtam őt!!
ESTÁS LEYENDO
Törhetetlenül Szerelmes
De TodoEgy lány története! Pontosabban az én történetem...rólam szól és az álmaimról! Az életemről és a kívánt életemről! A szerelemről, barátságról, illetve hazug barátságról! Átverésekről, fájdalmakról! Megtört szívekről és harcokról! Tartsatok velem☺