Bölüm 3

1.8K 94 189
                                    

Kapının önündeki iğrenç bir sesle yerimden fırlamam bir olmuştu.

X; Kalk! Bu odadaki şahıs hemen Kalk!

Hemen üstüme uygun bir şeyler giyip kapıya yöneldim.

L; Ne bu ya sabah sabah?

X; Seni nasıl seçtiler be buraya bu saate kadar uyumak ne demek? Komutana küfür etsen daha iyi.

L; Saat kaç ki?

X; 04.30

L; Şaka mı bu? Cidden bu saatte mi kalmam gerekiyor?

X; Yo ben seni merak ettiğim için 1 saatçik erken kaldırmış olabilirim.

L; Sen kimsin ve tanışmamız birazdan ben seni öldürdüğüm için burada son bulacak.

X; Aa neden ya ben be yaptım?

L; Park Lisa. Tanıştın işte hadi bas git yoksa elimden bir kaza çıkacak.

X; Ay ama sen çok güzelmişsin. Şey haklıymış.

L; Şey kim?

X; O bir sır kendi söyler.

L; Kızım salak mısın yoksa taklit mi yapıyorsun. Sabah sabah sinirimi bozdun bas git ya

X; Ben Dahyun, tanıştığıma memnun oldum.

L; Ben olmadım şimdi git artık.

D; Oldun olmadıysan bile olursun, seninle aynı kattayım, daha çok görüşeceğiz canım.

L; Bobby ile aynı time seninle aynı kata verilmiş olmam büyük bir ceza olmalı. Daha kötü ne olabilir?

D; Bobby kim?

L; Al işte geliyor tipini sevdiğim. Şu gelen salak.

D; Bismillahirahmanirahim bu ne? İnsan mı bu? Yeniyor mu? Ben artık ölüyüm.

L; Sen ciddi misin? Bu çocuk insanı deli eder.

D; Ben zaten deliyim o yüzden bu çocuk da benim olacak.

L; Şu hayatta da kendi eliyle kendini boka sürükleyen bir deli görmedim demem artık.

D; He aynen ondan, Bobby mi demiştin adına?

L; Hm öyle.

B; Naber tavşan ve tavşanın yanındaki güzellik abidesi. Adınız nedir?

D; Dahyun.

B; Memnun oldum ben de Bobby.

D; Ben daha çok memnun oldum.

L; Hadi gidin flörtleşecekseniz flörtleşin ve beni rahat bırakın midem bulandı.

B; Kıskandım desene sen şuna.

L; Pardon? Kimi kimden kıskanıcam deli manyak?

B; Niye yoksa Lez misin? Bana aşık olmuyorsan kesin lezbiyensin bu arada.

D; Haklı.

L; Sana aşık olmak yerine lez olurum ve daha mantıklı bir karar olur benim için.

B; Ooo tavşan acımadan gömüyordu. Bari o kadar gömdün toprak at üstüm açık kalmasın.

D; Yatakta üstün açık kalırsa yorganı kapatırım ne toprağı Allah korusun.

B; Bu bir teklif mi? Yatak falan :)

D; Bilmem öyle mi?

L; Asker azgınlığı doğru galiba cidden kusucam ben gidiyorum.

B; Nereye kız?

My Love Is An Agent // JenLisa  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin