-Lipsesc!urla seful meu la mine.Eşti conştienta ce ai facut!?
-Nu am ştiut cine e!
-La dracu!E un om de-al lui!Ai ținut in casa ta un om al mafiotului!
-Nu am ştiut ca e sub acoperire!La naiba,nu mi-am putut da seama!
-Ieşi afara!Din momentul ăsta,cazul tau va fi preluat de altcineva.
Imi inchide uşa in nas si imi vine sa intru peste el sa ii dau vreo 2 pumni in burta si sa urlu clar si răspicat ca eu nu am stiut cine e el cu adevarat.
Ramirez ma trage spre el si imi trag mana.
-Lasa-ma si tu !
Plec de acolo şi ma urc in maşina.Destinația?Habar n-am.Doar cat mai departe.***
Perspectiva ThosZborul a fost al naibii de greu.Gândul că am lăsat-o pe Hulya in apartamentul ăla gol imi face inima sa se rupa in bucăți.Nu trebuia sa fie ea ofițerul ce trebuia sa ma gaseasca.Nu trebuia sa ma indragostesc de ea.Nu aşa era planul.
-Domnule,avem vreo escala?ma intreabă pilotul.
-Nu.Direct in Zakynthos.
Acum ca am revenit la viața mea luxoasa,nu mai e aceeaşi satisfacție.Inainte aveam tot ce voiam,bani,femei,orice.Cand Hulya m-a gasit,am fost cu adevărat măgulit ca exista in zilele noastre,un suflet atat de bun incât sa işi rişte meseria pentru un simplu boschetar.Vorba vine,bineințeles.Planurile au fost facut cu luni in urma,in tot timpul ăsta,am avut oameni care ma supravegheau,ştiau tot.In afara de ingerul meu.A fost mințită tot timpul si nu am să mi-o iert.Viața alături de ea a fost dulce si amară.Am invatat cum sa traieşti prin iubire.Nu am avut niciodata parte de iubire si de protectie,pâna la ea.A fost nevoie sa o inşel,sa îi infrâng inima doar sa am informatiile necesare.Si cand voi ajunge la victorie,o să rup pământul in două ca să imi apăr regina.
-Dă-mi dosarele!spune Riginos.
Ii fac semn spre servieta de lânga mine si ma incrunt.
-Hai,nu mai fi nervos si suparat.Ştii ca tot ce ai facut e pentru răzbunarea parinților tăi.
-Părinții mei se zvârcolesc in mormânt.
-Aşteaptă,Thos.Aşteapta.Totul se va aranja.
-Riginos,m-am indrăgostit de fata aia!Am parasit-o!Nu stii cat de mult aş intoarce avionul ăsa si as fugi la ea.Doar ca..tot efortul depus până acum va fi distrus.O sa imi termin treaba si o să ma intorc la Hulya.
-Te-ai gândit daca ea te va primi inapoi?
-Nu o va face.Nu cum o stiu eu pe Hulya.Insă,voi face tot posibilul,o sa ard tot in calea mea doar să ajung la ea si sa ma ierte.
-Sa vedem daca Vlahos va fi la fel de incântat de gandurile tale.
-Vlahos nu va fi gasit niciodata oricat de mult ar incerca politia sa il găsească.
-Comadorul ăla din Turcia zici ca voia să il detroneze practic,huh?rade el cu putere.
-Ar fi avut putere daca i-aş fi soptit cate ceva.
-Esti amuzant,Thos.
-Vlahos ar trebui să ingenuncheze in fața mea,daca nu luam dosarele alea,putrezea in inchisoare.
CITEȘTI
Lasa-mi inima sa te alunge!
Romance-''Ma imbat tarziu sub lumina lunii si umplu pahar dupa pahar cu dorul de tine...'' Hulya si necunoscutul misterios reusesc sa formeze o poveste acida de dragoste pe un port din Grecia.Amandoi trebuie sa accepte adevaruri si sa opreasca orgoliile r...