Stam una langa alta pe canapea picior peste picior si cei doi MIZERABILI, cum i-am alintat toata seara, ne arunca priviri nervoase si incearca sa para sefi.
-Aveti de gand sa lasati teatrul deoparte? Nu suntem speriate de voi! Nu aveati doua fete de regulat? De ce pierdeti timpul?
-Tu sa taci! maraie Andreas la mine si ma descalt aruncandu-i un pantof in cap. -Idioato!
-Mersi! zambesc satisfacuta.
-Incetati! Nick se uita la mine si Andreas si imi incrucisez mainile la piept. Nu incetez nimic, am tot dreptul sa fiu nervoasa.
-Eu am treaba, ma scuzati! ma ridic de pe canapea si Andreas imediat ma impinge inapoi aplecandu-se spre mine.
-Draga mea sotie, stai locului! al naibii barbat, are proasta impresie ca ma comanda.
-Nu ma comanzi! Ai uitat? Nu ai incredere in mine! Voiai sa ma duc la Mihnea. Acum misca de aici si nu mai incercati sa impresionati! in ciuda rochiei ridic piciorul lovindu-l pe Andreas in abdomen departandu-l si ma ridic.
-Tu ce ai? tipa Nick la mine si ma duc spre el.
-Fii atent la mine, mi-ati calcat destul nervii in picioare! Fiti barbati! Ne-ati pus sa alegem si am facut-o! Acceptati ideea asta! il imping cu degetul in piept si ii fac semn Mayei sa se ridice.
-Tu m-ai ales pe mine! Andreas ma ia de mana si ma intoarce spre el.
-Si nu-mi amintesc sa fi fost prea fericit cu asta! M-ai tratat ca pe o curva! Acum da-ti mana si inceteaza cu teatrul! o iau pe Maya si disparem din raza lor mergand in dormitorul meu.
-Sunt insuportabili. Maya se tranteste pe pat si renunta si ea la sandale. Eu le-am folosit pe post de arma impotriva blondului.
-M-am saturat de ei! Trebuie sa scapam de ei, dar cum?
-Hai sa fugim! spune Maya vesela si se ridica fiind in fata mea acum.
-Cum sa fugim? Unde? chiar e o idee buna.
-Oriunde!
-N-ar fi rau...
-Stiu! Sa mergem la tara!
-Si Junior?
-Dar ce? L-ai facut singura? Sa stea si ta-su 2 zile cu el, nu moare. Nu e copil care sa suga, se descurca.
-Eu nu-mi fac griji pentru Mizerabilul ala, ma ingrijorez pentru Junior.
-A rezistat o saptamana fara tine cand erai in spital, e baiat mare.
-Crezi?
-Sunt sigura! ma prinde de umeri si imi zambeste. -Deci? Fugim?
-S-o facem!
***
-Deci nu cred asa ceva! Maya coboara nervoasa din masina si eu lovesc cauciucul masinii. De asta aveam nevoie acum.
-La naiba! injur si deschid portbagajul pusa pe treaba.
-Ce faci acolo?
-Schimb roata! Doar n-o sa ramanem aici!
CITEȘTI
Blestemati in iubire(+18) -Volumul 2
RomanceSituatia se intoarce la 180 de grade dupa 6 ani: cei doi se vaneaza reciproc pentru a se razbuna pentru suferinta traita. Va reusi iubirea sa le deschida ochii si sa ii faca sa renunte la sportul lor preferat, joaca de-a soarecele si pisica? Va acc...