Prolog

5 1 0
                                    

                Szkoła więzienie, które niedługo przemieni się w uczelnię wyższą, w której poświęcę kolejne lata mojego życia. Życie mogłoby być lżejsze, gdyby nie to, że moja siostra bliźniaczka jest trainiee w SM. Trenuje już dwa lata zmuszając do tego mnie, bo niby razem mamy więcej szans na to by zadebiutować. Do tego stopnia wkręciła się w temat stania się gwiazdą, że jej instagram jest zawalony zdjęciami jak dba o siebie, jak razem ćwiczymy, jak ćwiczy z idolami, zdjęcia z kolacji firmowych. Mimo że nie ma na koncie żadnego debiutu ani piosenki to budzi sensację, ja jestem zmuszona być jej tłem w drodze do sławy. Nie żebym miała coś do bycia sławną, bardzo chętnie, ale zależało mi na innej sławie niż głodzenie się i podrygiwanie przed lustrem przez większość dnia.

Nie przerwałam edukacji po szkole średniej, zapisałam się na studia fotograficzne dostałam się bez trudu dzięki mojemu portfolio, certyfikatom B-Topik oraz CAE i wyników z egzaminów końcowych, które zaliczyłam najlepiej w szkole. Życie trainiee nie jest kolorowe szczególnie jak próbujesz się uczyć i pomagać wszystkim. Jednym z największych problemów jest jednak moja siostra, jest moim zupełnym przeciwieństwem uczennicą była całkiem dobrą, jednakże jej celem w życiu był zostać gwiazdą i być przyjaciółką świata. Dostawałam całe kartony listów miłosnych, bo mylili mnie z nią, do tej pory oddawałam jej wszystkie, ale jeden list nigdy nie ujrzał światła dziennego.

Powinnam się nie przejmować tym jednym listem dostałam go do ręki jak rozpoczynałyśmy szkołę, wtedy nosiłyśmy z siostrą wszystko takie same tylko ona nosiła warkoczyki a ja kucyki. Zamieniłyśmy się na jeden dzień fryzurami, wtedy to się stało chłopiec dał mi liścik a potem nigdy się nie odezwał. Mijałam go na korytarzach siedział z moją siostrą, szyderczo na mnie patrząc za każdym razem, gdy ją przytulał, jakby chciał mi powiedzieć, że myślałam, że będę to ja. Od tamtej pory wiele zaczęło się zmieniać, stałam się bardziej ponura zmieniłam kolor włosów i styl na bardziej rockowy. Moje kontakty z siostrą pozostały niezmienne, ale nie powiem, gdyż odetchnęłam z ulgą jak z nim zerwała, głupek Kim TaeBin myślał, że tak zyska sławę jak się do niej zbliży. Ostatecznie zerwała z nim jak powiedziała, że nie udostępni ich zdjęcia ja oficjalnym Instagramie.

Teraz zaczyna się nowy rozdział naszego życia, zespół skompletowany, koncept wybrany, będziemy lepsze od TWICE. W takim kierunku myśli CEO, jak będzie to się jeszcze okaże. Myślę raczej pozytywnie o tym wszystkim, coś się zmienia inne środowisko, moja największa skupia się jednak na idolach. Skoro wszyscy w szkole byli nastawieni na zdobycie poprzez nas sławy, może gwiazdy będą rozumiały nasze problemy, może teraz będziemy mogły też znaleźć osoby nam bliższe. Nikt nie wie czy nie znajdziemy prawdziwej przyjaźni, albo też i miłości.




                                                               ************************************

Jak waszym zdaniem powinny wyglądać blizniaczki? sypcie pomysły może podeślijcie też jakieś zdjęcia :)

Tak powstaje nowa historia o niespełnionym romansie, być może uda wam się zgadnąć którzy z chłopców pójdą pod mój celownik romantyczny? Kto padnie ofiarą bliźniaczkom? Trzymajcie za mnie kciuki zeby nie opuściła mnie wena bo tworzę każdy rozdział na bierząco. Z góry przepraszam za wszystkie błędy interpunkcyjne i ortograficzne, staram się je sprawdzać jak tylko jestem w stanie poprawiam. Dajcie znać jak się podoba prolog!! Liczę na wasze wsparcie. 


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 29, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

EXO - Droga bez powrotuWhere stories live. Discover now