17. část - Myšlenky

1.2K 74 7
                                    

V MINULÉ ČÁSTI

'Je to nádherné, máš nádherný hlas. Ale je ti doufám jasné, že Ti nevěřím? Mou důvěru si budeš muset znovu získat.' - Mám být šťastná, že se zase budeme bavit, nebo smutná, že mi nevěří?

'Udělám vše proto, aby jsi mi zase věřil.'

 *****

Na druhý den jsem se vydala projít do městkého parku. Všude kolem mě pobíhaly zamilované páry, ze kterých láska přímo sršela. Jedni se na sebe usmívali, druzí se líbali. Nějteří se dokonce stále drželi za ruce až jsem si myslela, jestli místo lubrikačního gele nepoužili lepidlo Patex.

Celkem jim jejich lásku závidím, nemusejí procházet tím, čím si procházím já. Odmítala jsem lásku svého nejlepšího kamaráda, do kterého jsem byla zamilovaná - stále jsem, pro imbecila který využil situace kdy jsem byla rozhozená a odpanil mě. Je mi ze sebe špatně. Co jsem to dopustila? Doslova a do písmene jsem si posrala život. Nevím jak z tohoto trojuhelníku, kterým si procházím se mám dostat zpátky na pevnou zem. Ve svěm životě jsem vždy měla stanovené 3 základní pravidla, které jsem nikdy neměla v plánu porušit:

• Nezamilovat se do svého nejlepšího kamaráda - X

• Nepřijít o své panenství s debilem - X

• Neocitnout se v milostném trojuhelníku - X

Bohužel všechny pravidla jsem porušila. Selhala jsem na plné čáře, tento boj jsem prohrála. Život vs. Dolson → 1:0.

Stále sedím na lavičce uprostřed parku a sleduji kolem jdoucí. Venku je poměrně studené počasí na to, že je září. Oběma dlaněmi si mnu po předloktí ve snaze se aspoň trošku zahřát. Chlad ovívá mé tělo a já cítím, jak mi začíná být velká zima. Proč jsem sakra chodila jen v mikině? Mé pozorování zaujal jeden pár, nebyl to obyčejný pár, tenhle měl něco do sebe. Ona byla těhotná, úsměv na tváři a zamilovaný pohled. On byl celkem taky šťastný, jednou ruou jí objímal okolo pasu a druhou hladil bříško. Jeho postava se mi zdála více než povědomá, jen jsem si nemohla vzpomenout, koho mi připomínala. Byla mužná, poměrně svalnatá až rambózní? Procházeli se kolem parku a nyní svými kroky mířili mým směrem. Né přímo ke mě, jen cestičkou, která vedla předemnou. Vypadali tak šťastně, až jsem jim chvilkama záviděla. Nejedna žena by chtěla takovýhle vztah, šťastný. Jenomže je tu i možnost, že doopravdy šťastná není. Může to být všechno hrané, pro peníze, z vydírání nebo jen z nějaké dohody. Nikdo na první pohled nemůže určit pravé emoce, lidé se je snaží skrývat, aby vypadali šťastně.A když tak nadtím přemýším, já rozhodně šťastná nejsem. Přála bych si, aby se tu jakkým koliv zázrakem objevil Justin, obejmul mě, zahřál a povídali bychom si. Jenže vím, že už mi nevěří a získat si jeho důvěru zpět bude těžké. Ovšem otázkou je, zda to dokážu a něco se nepokazí.

'Je všechno v pořádku?' Prostá a jednoduchá zpráva, která mi přišla, vy víte od koho.

'Ne, nic není v pořádku.' Prostá a jednoduchá odpověď.

Na první pohled zamilovaný pár je už skoro u mé lavičky. Drží se za ruce a o něčem zuřivě debatují. Hlas té ženy je velice příjemný, zatím co jeho spíše - dominantní. Při slově dominantní si vzpomenu vždy na Christiana Graye, Dominica Knighta, Eathan Blackstona a spousty dalších z erotických románů, kterých jsem přečetla několik. Miluju svět fantazie, kde sex nemá meze. Lidé jsou ovládani svou touhou a vrhají se na sebe jako šelmy. Jejich cílem je pořádný a dravý sex, při kterém se dočkají svého vysněného vyvrcholení. U mužů je všeobecně známo, že jsou rádi dominantní, rádi rozkazujou při sexe a udávají polohy či tempa. Jediné co jim stačí je, aby se jim ženy poddaly, poté je vše po jejich.

Pár mě míjí a já začínám přemýšlet o odchodu. Další zpráva už nepřichází což mi naznačuje, že osoba ztratila zájem a nebo něco dělá. Chybí mi. Chybí mi tak moc až to bolí mé srdce a celé mé tělo. Pocit nejistoty, zlomeného srdce, viny a strachu. Jak se říká, jednou jsi nahoře, jednou jsi dole. Přesně tohle vystihuje mou situaci, jsem dole na hlubokém dně, kam jsem se propadla a nevím jak dál. 

'Stále na tebe myslím, chybíš mi shawty.' Další sms, která rozezvání můj telefón.

'Stále cítím tvé rty na těch mých.' Přichází další.

'Stále vím, že tě miluji.' A další, mé slzy se dostávají na povrch, protože tohle je na mě moc. 

'Cítím to stejně, ale je to těžké.' 

'Prosím aspoň to zkusme, jsem zoufalý.'

'Tys jsi ten, který mi nevěří.'

'Věřím, napsal jsem to z části ze zlosti.'

'Mám ti věřit?'

'Věř, protože já tě miluji. Sejděme se ať ti mohu do očí říct jak jsi úžasná. Jak máš nádherné oči a rty. Jak skvěle voníš či jak se nádherně směješ. Jak moc na tobě miluju jak si hraješ s vlasama když se snažíš flirtovat. A ať se tě mohu zeptat, zda budeš mou dívkou.'

••••••

Další část je tady:) Je krátká, protože v sobotu jsem přijela z tábora a chytla tam angínu, takže ležím a marodím :-(

FB SKUPINA → odkaz dám do komentářů :-)

VOTES & COMMENTS! Pokud nebude aspoň 10 komentářů, část nebude. 

Potřebuju aby jste se vyjádřili k části nebo celkové story, prosím. Potřebuji znát vaše názory, děkuji.

DistanceKde žijí příběhy. Začni objevovat