15 Bölüm

2.1K 117 316
                                    

Ve tıpkı o eski acılı hikâyelerdeki
yalınayak, karlı yollara düşmüş ,
yetim bir çocuk gibi bu yürek.
Nazım Hikmet

Eylem'den Anlatım

Şakağıma değen ıslaklıkla gözlerimi zorlukla açtım. Arkamdan Fethi sımsıkı sarılmıştı. Sırtımda tarif edilemez bir acı vardı. Sahi dün yaşadığım  bedenime aldığım en büyük acıydı. Canım fazlasıyla yanıyordu. Ne yapmıştım ki Ben? Sadece kaçıp kurtulmak istemiştim. Babasını ben öldürmemiştim. Abimi öldürdüğü yetmezmiş gibi bana acı çekitiriyordu. Ben zaten acı çekiyordum. Ruhumu öldürmüştü bu adam. Nefes almalarım bu dünyaya fazlaydı. Fahişe gibi gördüğü beni belkide altına almak için yaşatıyordur.

Tabii ne için olabilir ki zaten?

Sahi bu adamın sevgisine ne olmuştu? Buzdan yüreği nasıl da taşlaşmıştı?

Tişörtümün birden üzerimden çıkarılmasıyla kendime sorduğum sorulara cevap verememişken ağzımdan tiz bir çığlık çıkmıştı. "Yarana merhem sürücem." Diyerek beni yüz üstü yatırdı. Şaşkınlıktan bir şey  diyemezken sırtımda hissettiğim sızıyla güçlü bir çığlık attım. "Yapmaa bırak canım acıyor." Bunları söylerken çarşafı sıkıyordum. Canımı çok yakmıştı. "Bitti." Diyerek beni doğrulttu ve dolaba yöneldi. Askılı bir atlet alıp üzerime geçirdi. "Bunu neden yapıyorsun? Yara açıp neden iyileştiriyorsun? Bırak kanasın. Acı çekeyim. Ruhumu öldürdün daha ne istiyorsun?" Deyince sırtım sertçe yatakla buluştu. Ağzımdan olabildiğinçe yüksek bir çığlık firar etmişti. Fethi üzerime çıktı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Gözlerimi kapanmıştı. Sert ve istekli öpen dudaklarına karşılık vermiyordum. Üst dudağıma ısırmasıyla ağzının içine inlememle diliyle dudaklarımı yalamaya başladı. Gözlerim sonuna kadar açılmıştı. Koyulaşmış kahve gözleriyle gözlerim buluşunca dudağımdan ayrıldı ve dudaklarını kulağımın arkasına getirdi. "Emin ol senin gibi bir fahişeden acı çekmesini isterim. Sadece benim açtığım yaralar acı çekersin. Yaran çabuk iyileşmeli çünkü benim açacaklarım daha derin olucaktır." Diyerek odadan çıktı. Sol gözümden şakağıma doğru yol izleyen göz yaşımın son durağı yastık olmuştu. "Bir an iyi insan olabileceğini düşündüm ama sen insan bile değilsin." Sesim o kadar fısıltı gibi çıkmıştı ki ben bile duymakta zorluk çekmiştim.

Fethi'den Anlatım

"Abi dosyalar." Nazlı siyah dosyaları elime verip kahvaltı masasına oturdu. Elimde ki siyah dosyalara baktığımda pek çok yer vardı. En uygunu üçüncüydü. Izmir'de olucaktı. Elimde ki siyah dosyalarla çalışma odasına gittim ve kasasının içine koydum. Hızla aşağı inip Nazlı'nın yanına oturdum. Nazlı derin bir nefes alıp elindeki çatalı tabağın kenarına bıraktı. Gözlerini gözlerime dikti. "Abi  o sürtükten etkileniyor musun?" Nazlı'nın sorusuyla elimde ki çatalı yere attım ve oturduğum sandalyeden kalktım. "Sakın Nazlı sakın o sürtüğü öldürmediğim için başka nedenler arama. Ayrıca ben sana ne zamandır hesap verir oldum. Kahvaltını yap defol git." Diyerek evden çıktım.

"Fethi Bey bugün yeni aldığımız ihale için bir lansman olacak. Gelecek misiniz?" Sekreterin sorusuyla ona döndüm. "Elbette benim mağazayı arayın güzel bir takım elbise hazırlasınlar akşama ve benim eve göndersinler. Nazlı'ya da söyle tek gelsin şu lansmana." Diyerek odama girdim. Birikmiş dosyalarla olan masama oturdum. Bir sürü muhasebe yeni ihale dosyaları projeleri birikmişti. Önce imzalanacak dosyaları imzalamaya başladım.

"Fethi bugün ki lansmana birlikte gidelim ha olmaz mı? Şirket için de iyi olur?" Odama gelen Ceren'e baktım. Sonra tekrar dosyalara geri gömüldüm. "Tatlım bir cevap vermedin." Diyerek masamın kenarına oturdu. Burnuma gelen ağır parfüm kokusuyla yüzümü buruşturdum. "Ne bakıyorsun?" Dosyanın üzerine eğilmesiyle derin göğüs dekoltesi iyice açılmıştı. Gözlerim bir anlığına kaysada dosyayı çektim. "Ceren olmaz bugün ki lansmana başka biriyle gelicem." Diyerek oturduğum sandalyeden kalktım. "Kim?" Sorusuyla ona bakarken Ceren mini kısa elbisesi olmasına aldırmadan bacak bacak üstüne attı. Beni etkilemek istiyordu ama şunu bilmiyordu. Ben yatağıma bir kez alırım ikincisi hiçbir deda olmaz. Ben tekrarlamazdım. "Sana hesap vercek birine mi benziyorum Ceren. Defol git." Diyerek odadan kovdum. Ağlaya ağlaya odadan çıkan Ceren'i umursamadan kravatımı genişlettim.

Tekrar odamın kapısın açılmasıyla sinirlenmiştim. Yapıştı. "Ne var?" Diyerek camdan arkamı döndüm gelen sekreterdi. Derin bir nefes alıp masama tekrar oturdum. "Fethi Bey takım elbiseniz hazırlamışlar buraya getirsinler yoksa eve mi gönderelim." Bugün işlerim yoğundu. "Buraya getirsinler. Ha unutmadan söyle güzel şık bir elbise göndersinler eve. Mümkünse kapalı olsun." Diyerek başımı tekrardan dosyalara gömdüm.

Eylem'den Anlatım

Evin zilinin çalmasıyla oturduğum kanepeden kalkıp kapıya baktım. Gelen elinde bir elbise poşeti taşıyordu. "Eylem Hanım, Fethi Bey bunu giymenizi istedi. Saat yedi sizi almaya gelecekmiş." Kapıda ki korumdan elbiseyi alıp kapıyı kapattım. Elimde ki elbiseyle odama çıktım. Elbiseyi yatağın üstüne bırakıp banyoya girdim. Ilık suyu ayarlayıp içine girdim. Hızla duş alıp banyodan çıktım. Başımda ki küçük havluyu çıkarıp saçlarımı kuruttum. Saç kurutma makinesini fişe takıp nemli saçlarımı iyice kurutmaya başladım. Kuruduğundan emin olduktan sonra saçlarımı arkaya doğru yatırdım. Banyodan çıkıp makyaj masasına oturdum. Solgun yüzümü canlandırmak adına fondöten sürdüm ve dağıttım. Üstüne de tenime uygun pudra sürmüş başladım. Gözlerime dumanlı bir far yapıp rimel sürdüm. Nud bir ruj sürüp makyajımı tamamladım. Yatağın üzerinde ki elbiseyi dikkat ederek giyindim

 Yatağın üzerinde ki elbiseyi dikkat ederek giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Boy aynasının karşısına geçip kendime baktım. Beyaz elbise fazlasıyla yakışmıştı. Zilin çalmasıyla odadan çıktım. Gelen Fethi'ydi. Yerde ki bakışlarını bana çevirdiğinde beni baştan aşağı süzdü. En son gözlerimiz buluşunca yüzünde memnuniyetsiz bir ifade vardı. "Kötü mü olmuş?" Sorumla başını iki yana salladı. "Evet kötü olmuşsun." Demesiyle gözlerim dolmuştu ağlamamak için gözlerimi birkaç kez kırpıştırdım. "Neyi bekliyorsun Eylem?" Diyerek kapıdan çıktı. Bende arkasından takip etmeye başladım. En son yine güzel olan siyah lamborghinin önünde durduk. Sürücü koltuğunun yanında ki koltuğa oturdum. Fethi'de yanımda ki koltuğa oturup gaza bastı. Emniyet kemerimi takmadığım için öne atılmıştım. Fethi bana bakıp sırıttı.

Birden arabanın durmasıyla geleceğimiz mekana geldiğimizi anlamıştım. Fethi'nin arabdan inmesiyle bende arabdan indim. Fethi'nin elimi tutmasıyla gözlerim ilk ona sonra da birleşen ellerimize kaydı. Birden dört bir yanımızı gazeteciler çevirdi. Doğrusunu söylemek gerekirse böyle ortamları sevmiyordum. Şirketin lansmanı için çağrılan gazeteciler. "Fethi Bey nişanlınız mı?" Gazetecinin sorusuyla içimden güldüm. Ben ve Fethi imkansız. Bu adam kimseyi sevemez. "Fethi Bey Eylem Hanım hamile mi?" Neeee? Gözlerim karnıma kaydığında gayet fittim nerden çıkmıştı bu soru? Fethi elimi tutup hızla içeri girmemizi sağladı. Salona girmemizle bütün gözler bize kayarken benim gözüm sadece ve sadece siyahlara bürünmüş Fethi'nin kız kardeşindeydi. Gözleriyle beni öldürmüştü. Korkudan elim buz kesmişti. Olduğum yerde kalakalmıştım. Hızla yanımıza gelen Nazlı bana bir tokat attı ve göğsümden ittirdi. "Abi bula bula bu sürtüğü mü getirdin?" Demesiyle Fethi'nin elini bırakıp hızla wc koşmaya başladım. Daha önce bu mekana gelmiştim. Kapıyı kilitledim ve aynada kendime baktım. Doğru söylüyordu benim gibi bir sürtüğün Fethi'yle nasıl gelebilirdi. Abisi katil ve bundan haberi bile olmayan küçük saf kız kardeşi artık hiç saf ve masum değildi çünkü kalbini....kalbini onun katilene...canını alan adamın...abimin kestiği başını üzerime koyan adama...kalbini...



Selam DELİFİŞEKLER🤗Yorumlar ve voteler dolmuş. Hekrese teşekkür ediyorum.😎Konuyu uzatmak da istemiyorum. Biliyorsunuz seviliyorsunuz DELİFİŞEKLER😍Bütün Eyfet ailesine umarım güzel bir bölüm olmuştur😉Eylem neyi itiraf ediyor acaba kendisine🤔Fethi'nin kardeşine tepkisi ne olacak🤔Evet sorular bu kadardı.😋Vote sınırı yok ama belli bir yorum almasını istiyorum. 300 yorum😈Geldiğinde yeni bölümde gelecektir.😈Hepinizin güzel kalplerinden öpüyorum😘😗😙😚Canlar.😆😉😊😀😁😂🤣😃😄

@feride03dmr34
Yeni okuyucuma ithafen

Benim İçimdeki Sevgiyi Bul  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin