Min Yoongi

59 5 4
                                    

Csak egy kis figyelmeztetés! Előfordul benne egy-két trágár szó. Próbáltam visszaadni Yoongs stílusát. A továbbiakban jó olvasást!!❤❤

Sziasztok! Itt Mr.SWAG. Gondoltam,csinálok egy naplót,amit videóként veszek fel,hogy vén fasz koromban megnézhessem. Kezdem a mai nappal.
Reggel hulla voltam. Nem kellett volna a srácokkal annyit hülyéskedni. Nagyjából éjfélig voltunk a parkban és hógolyóztunk. Aztán mindenki haza ment. Nyolckor keltem. Csak nyolc órát aludtam Istenem! Kibaszott keveset! Már ott tartottam,hogy energia italt teszek a kávémba. De hál égnek anyám kivette a kezemből a Helles dobozt.
-Mi az fiam? Meddig voltál el itthonról?-kérdezte anya az energia italt a hűtőbe rakva.
-Éjfélig baromkodtunk a fiúkkal.-mosolyodtam el,mikor eszembe jutott előző napom.
-Ennek igazán örülök. De remélem pia nem volt a dologban!
-Nem volt,nyugi! Csak hógolyóztunk.
-20 éves vagy és hógolyózol éjfélig. Érdekes.-nevetett.
-Visszamentünk gyerekbe. És? Amúgy is. Emlékszel még Jeong Gukra?
-Igen. Utáltátok.
-Most ő az egyik legjobb haverom.
-Komolyan? Hogy hogy?
-Kiderült,hogy jófej.
-Áh... Értem. Most viszont be kell mennem a munkahelyemre.
-Okés. Szia anya!
-Szia!

Pár percig csak ültem csöndben,amikor rezgett a telefonom.
"Szia Yoongi! Mi lenne,ha találkoznánk valahol,hogy meg tudjuk írni a dalt?"
Jött az üzenet Namjoontól.
"Szia Nam! Felőlem jöhettek hozzám,mert rajtam kívül senki sincs itthon."
Írtam vissza.
"Szuper! Akkor 1/2 óra múlva nálad?"
"Fél óra múlva nálam."

"Amúgy jön a másik 5 bolond is?"
Kérdeztem.
"Igen. Amúgy mi ez a megnevezés? Xd"
"Nem bolondok? Mondjuk... Mind a heten azok vagyunk. Éjfélig hógolyózni! XD"
"Igazad van. Na! Mostmár összekaparom ezeket a dinkákat,mert a három legfiatalabb hóban fetreng a másik kettő meg dobálja őket. És legtöbben már betöltöttük a 18-at. Xd"
"Sok sikert! ;)"

Már felvidultam. De nem igazán mutattam ki,hiába voltam egyedül. Gyorsan össze kaptam magam és előkészítettem a dolgokat. Oda ültem a zongorához és előkészítettem pár papírt,tollat és ceruzát,hogy tudjunk írni.Pár perc múlva hallottam a csengő csilingleő hangját.

-Cső haver!-pacsizott le velem Hoseok.
-Csá! Mizu?-kérdeztem mindenkitől.
-Izgulok...-gyűrögették pulcsijukat a maknaek.
-Ne izguljatok! Mi vagyunk a BT... Mi is jön? JAAAA!! S! Szóval BTS! Kemények vagyunk!-buzdítottam őket. Guknak felcsillant a szeme amikor kimondtam a banda nevét.
-Tudjátok mit terveztem mára?-kérdezte Nam.
-Mit?-kérdeztük kórusban.
-Szóval. Dal írás az egyik. A másik az az,hogy kéne kitalálni valami koreót is,és,ha jól hallottam Hoseok nagyon ügyesen táncol. A harmadik pedig az,hogy kikéne találni színpadi neveket.
-Ez aztán sok infó. De én benne vagyok a koreográfia kitalálásában és tanításában.-mosolygott Hoseok az idióta szivecske alakú mosolyával.
-Köszi Hoseok! Srácok? Mivel kezdjük? Előbb színpadi nevek kellenének. Nem?
-Jah... Ha nincs nevünk,mit kezdünk a zenével,meg a koreóval?-kérdezte Jin.
-Figyeljetek. Én hoztam papírokat és ceruzákat. Írjunk névötleteket magunknak és olvassuk fel,hogy a többiek mit szólnak hozzá.-javasoltam.
-Rendben. Jó ötlet Yoongi.

Ezután leültünk és ötleteltünk.
-Kinek van meg?-kérdeztem elsőnek.
Mindenki felrakta a kezét.
-Kezded Nam?-kérdezte Hoseok.
-Öhmm... Persze... Én egyedül a Rap Monsterre gondoltam.
-Ez mit jelent?-kérdeztük egyszerre.
-Azt,hogy Rap Szörnyeteg.
-Illik hozzád. Te tényleg egy rap szörny vagy.
-Köszi?
-Ezt most jó értelemben mondtam.-mondtam. Ez de kibaszott hülyén hangzott. Hahahaha.
-Áhh. Akkor köszi!-mosolyodott el.
-Guk?
-Igen?
-Te mit gondoltál magadnak névnek?
-Talán Jeongguk.
-Jungkook. Az talán jobban hangzana nem?
-De! Köszi Hoseok!-ölelte meg a mellette ülőt.
-Tae Hyung?
-Tae?
-Hmm... Hozzád egy nagyon egyszerű nevet tudnék elképzelni.-mondta Jimin.-Régóta ismerlek. Lehetne valami egybetűs. Mondjuk S vagy...
-V?-vágott közbe Nam,azaz Rap Monster.
-Ez tetszik.-mosolyodott el V.
-Szuper!
-Én a saját nevemre gondoltam.-szólalt meg Jimin és Jin.
-Jiminnek nem tudnék mást elképzelni.-gondolkodtam.-Viszont Seokjin helyett lehetne simán csak Jin. Ahogy mi hívunk.
-Okés.-mondta Jin és Jimin. Ezek mindig egyszerre beszélnek?
-Hoseok?-kérdeztem.
-Én valami olyanra gondoltam amiben benne van az,hogy remény...
-J-Hope? Mert angolul úgy van a remény,hogy Hope. És mondjuk azért lenne J,mert Jung Hoseok?
-Ez menő!!-képedt el J-Hope. Aztán elővette a még mindig számomra idiótának tűnő szivecske alakú mdosolyát. 12 éve ismerem és még mindig idiótán néz ki.
-Yoongi?-kérdezték egyszerre.
-Ötletem sincs.-doboltam a ceruzával.
-Hmm... Halvány a bőröd... Suga?
-He?
-Suga. Az nem tetszik?
-Jaaaaa!! Nem meséltem. Tudjátok... Én szoktam ilyen klubbokba,vagy hogy is mondjam... járni rappelni és ott is így hívnak. Vagy Agust D-nek. Mivel az Agus visszafelé Suga.
-Wow. Neked ilyen menő dolgaid vannak?-kérdezte Jimin.
-Szerintem nem túl menő... De azért köszi.-mosolyogtam rá.
-Okés. Szóval. A nevek megvannak. Sorolom.-mondta Nam.
Seokjin-Jin
Yoongi-Suga
Hoseok-J-Hope
Namjoon-Rap Monster
Jimin-Jimin
Tae Hung-V
Jeong Guk-Jungkook
Szerintem kurva jó neveket találtunk ki egymásnak.
-Fiúk. Még hátra van a dal,és a tánc. Nekem a fejemben van egy dallam. Várjatok! Lejátszom nektek.-ültem a zongorához.
Lejátszottam egy részletet,amit a fiúk csillogó szemmel hallgattak.
-Nem is tudtam,hogy tudsz zongorázni.-jött oda Tae. Vagyis V.
-Pedig tudok.-mosolyogtam.
-És már megvan az egész dallam?-kérdezte Rap Mon.
-Asszem. Gyakorolgattam,de... Nem vagyok benne biztos...
-Nem vagy benne biztos?!-akadt ki Jimin.-Olyan profin játszottad le,hogy belehalok!-ámuldozott.
-Köszi Chim.-mosolyodtam el,enyhén pirosan. Nem szoktak ennyire dicsérni.
-Aww! Elpirultál!-nevetett.-Nem szoktad meg a dicséretet?
-Nem...
-Akkor eljött az ideje.-ölelt meg. Először csak álltam,aztán megöleltem. Végül az lett,hogy mind a heten ölelkeztünk.
-Lejátszod az egészet?-néztek rám csillogó szemekkel.
-Megpróbálhatom...-ültem vissza székemre. Eljátszottam,amit felvettek hangfelvételre a többiek.-Eléggé lassú így,de más hangszerekkel fel lehet gyorsítani.
-Például?-nézett rám kívancsian Jin.
-Bassz gitár,dob sötöbö.
-Áá! Értem.

-J-Hope. Van ötleted a tánchoz?-kérdezte Kook,aki eddig csendben volt. Mondjuk most is félve kérdezett.
-Jungkook! Ne parázz már! Nem ölünk meg!-ölelte meg Jin.
-O-oké.-mondta dadogva.
-Pár lépés megvan. De nem mind.
-Mutaaasssddd!!-lelkesedett V.
-Okés. Bocsássatok meg,ha béna leszek,csak nem szoktam emberek előtt táncolni.
-Ne parázz Tesó! Melletted vagyunk!-adtam egy ökölpacsit neki.-Na mutasd mit tudsz!-buzdítottam.
Nem hiszem el! Hoseok kurva jól mozog. Nem tudom hol tanulta meg,de kurvára irigylem basszameg!

Miután Hoseok megmutatta párszor,mi is beszálltunk. Namjoon és Jin az a két jómadár aki nem tud táncolni. Konkrétan már mind tudtuk a koreográfiának azt a részét,amit Hobi kitalált,és mondtuk nekik,hogy hogy lépjenek és a többi. Sajnos hét óra körül haza mentek a többiek én pedig egyedül maradtam. Elmentem lezuhanyozni és most pedig megyek aludni. Cső SWAG vén tata Yoongi!

Haiiiii! Tudom. Nagyon jófej vagyok éjszaka közepén az új résszel. Remélem tetszik!
Csók,puszi:Lizi❤❤

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 24, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

BTS a kezdetekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora