10= şimdiden kıskandım bile

1.4K 63 5
                                    

Evet doğru aşktan kaçamazdım ama bende haklıydım. Mercanla sevgiliyken beni öpmesi... off mercan duysa ne kadar üzülür.

Aklımdan hep bunlar geçiyodu. Odama çıktım ama bi türlü uyuyamadım. Tahirin son sözü aklımdan hiç çıkmıyodu.

" aşktan kaçamazsın nefes."

Off ne yapıcam ben şimdi. 1 hafta istanbulda tahirle beraber tatil. Evet belki hoşuma gidiyo olabilir ama mercan aklıma geldikçe yüzümde ki sevinç birden yok oluyo.

Bunları düşüne düşüne uyuya kalmışım. Sabah uyandığımda üzerimi giyindim ve alt katta bulunan salona indim.

 Sabah uyandığımda üzerimi giyindim ve alt katta bulunan salona indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hiç kimse uyanmamıştı. Mutfağa gittim. Güneş kahvaltı hazırlıyodu. Bende ona yardım etmeye karar verdim.

" güneş canım sen kahvaltıyı hazırladıktan sonra gidebilirsin. Biz denize gidicez yani evde değiliz sende tatil yap." Dedim. Aynı zamanda da ekmekleri kesiyodum.

" tamam nefes hanım bi şey oluraa arayın beni." Dedi. Bu kızı seviyodum ya.

" tamam canım." Dedim.

Ekmekleri kesmeyi bitirmiştim. Zaten güneşte her şeyi halletmişti. İkimiz birlikte onları yemek masasına götürdükten sonra güneş hazırlanıp evden çıktı.

Mercan ve barış ise uyanmışlardı. Onlar masaya oturdular.

" tahir kalkmadı mı?" Diye sordum.

" onu kaldırmaya korkuyorum valla çok sinirli oluyo kolaysa kaldımayı dene." Dedi mercan.

" tamam sorun olmaz ben kaldırabilirim." Dedim ve tahirin odasına çıktım.

Uyuyodu. Çok tatlıydı. Yanına yaklaştım ve baş ucuna oturdum.

" tahir hadi kalk kahvaltı yapıcaz." Dedim ama o kalkmadı.

" bana bak tahir beni duyduğunu biliyorum. Yani ya şimdi kalkarsın ya da ben gidip barışı öperim." Dedim. İyi tehditti ama.

Birden yataktan hızla kalktı. Bu şekilde kalkınca çok yakın olmuştuk.

" ne dedin sen?" Diye sordu. Anlamamazlıktan geliyodu.

" kalk kahvaltı yapıcaz dedim." Diye geçiştiriyodum.

" iyi o zaman bende biran başka bi şey sandım." Dedi.

" tamam ya hadi kalk." Dedim ve elinden tutup yataktan kaldırdım.

Aşağıya indiğimizde mercan şaşkın gözlerle bana bakıyodu.

" nefes senden korkulur ya. Kaldırmışsın." Dedi.

Hafif bi şekilde sırıttım.

" nefes senin dudağına ne oldu?" Diye sordu barış. Ne olabilir ki...

" ne olmuş?" Diye sordum. Bilmiyodum ki...

" morarmış ve birazda şişmiş gibi." Dedi barış.

Tabi yaa tahir beni dün gece baya bi hızlı ve öfkeli öpüyodu. Kesin ondan oldu. Ama onlara bunu söyleyemezdim bu yüzden de yalan söyledim.

" hee evet ya ben bi parlatıcı almıştım. Hani şu dün sürdüğüm varya işte o yaptı." Dedim.

Tahir ise bana bakıp bakıp gülüyodu. Bende utandığım için bu parlatıcı meselesini kullanıp odama çıkmaya çalışıcaktım.

" ben şimdi hatırladım. Onu atmayı unuttum. Gidip atıyım.. birazdan da gelirim." Dedim ve odama çıktım.

( tahir'in ağzından )

Nefes odasına çıktı. Benden kaçtığını adım gibi biliyodum.

" bende ellerimi yıkayıp geliyorum." Dedim ve nefesin peşinden gittim.

Odasının kapısı açıktı... içeriye girdim..

( nefes'in ağzından )

Tahir odama girince ne yapacağımı şaşırdım. Ben zaten ondan kaçıyodum o ise benim peşimden geliyodu.

" demek dudaklarındakileri parlatıcı yaptı." Dedi ve sırıta sırıta yanıma kadar geldi.

" evet parlatıcı yaptı." Dedim sinirli bi şekilde.

" ee o zaman bende bi bakıyım şu parlatıcının tadına." Dedi.

Dudaklarıma yaklaştığı sırada kendimi geriye doğru attım.

" bu sefer olmaz kaleli. Tuzağına düşmüyorum." Dedim ve zafer kahkahaları atıyodum.

Bana bi adım atınca bende bi adım geriye doğru gittim. Ayağım halıya takıldı ve ben düşücekken tahir beni tuttu bu yüzden de ikimiz birlikte yatağa düştük. Malesef ki tahir benim üzerime düşmüştü.

" kalk üstümden." Dedim ama o beni dinlemedi.

Dudaklarıma küçük bi öpücük kondurduktan sonra üzerimden kalktı ve benide kaldırdı.

" ee nefes ben yine öptüm seni onu ne yapıcaz." Dedi. Bu sefee zafer kahkahalarını o atıyodu.

" ben düşmeseydim öpemiycektin." Dedim. Tabi bu sırada yüzüm kızarmıştı.

Tahir bana bir adım daha attı. Tam beni yeniden öpücekken barış odama girdi.

" nefes nerde kaldın?" Diye sordu. Ohh kurtarmıştı beni.

" geliyoduk ya bizde." Dedim ve yanına gittim.

" bunun ne işi var senin odanda." Dedi. Sevgili rolü yapıyodu ama sanırım kendini biraz fazla kaptırmıştı.

" sanane sana mı sorucam nefesin yanına gelirken." Dedi tahir. Off şimdi hiç kavga çekebilecek durumda değilim.

" bana sorucaksın. Hani benim sevgilim ya." Dedi barış. Tahir ise daha fazla sinirlenmişti.

" he sevgilindir ya kıyamam sen kendini boş hayallere kaptırıyosun bence. Nefes en kısa zamanda senden ayrılıcak." Dedi tahir.

Tahirin bu lafı üzerine barış bir şey söyleyememişti. Tahir de beni kolumdan tutup kahvaktı yapmaya indirdi.

" nerde kaldınız ya hadi çabuk olun daha denize gidicez." Dedi mercan.

Biz tahirle kafa sallayıp masaya oturduk. Ardından barış geldi ve o da oturdu. Kısa bi süre kahvaltı yaptıktan sonra hep birlikte masayı topladık ve hazırladığımız çantaları alıp evden çıktık.

" nefes denize yaklaşık kaç saate varırırız?" Diye sordu mercan.

" hmm tam 1 saat sonra ordayız canım." Dedim.

Şarkı açtım... ve dediğim gibi tam 1 saat sonra denize ulaşabilmiştik.

" çok güzelmiş." Dedi tahir.

" öyledir." Dedim ve giyinme kabinlerine doğru gittik.

İki tane kabin vardı. İlk tahir ve ben giyindim. Biz çıktıktan sonra mercan ve barış girdi. Tahir ise benim kulağıma doğru yaklaşıyodu.

" şimdiden kıskandım bile."

Evet bu bölümünde sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. ❤❤❤

Aşk Senle Kokuyor (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin