Κεφαλαιο 12

134 8 0
                                    

ΑΧΙΛΛΕΑΣ POV

Γαμωτο δεν ηξερα οτι τα ειχε  με τον στελιο τωρα τι θα κανω?πρεπει να μιλησω στην Ashley δεν γινεται σε καποιον πρεπει να μιλησω να τα βγαλω απο μεσα μου ουτως η αλλος την Ashley την εμπιστευομαι θα της πω να μην της πει τιποτα απλο...Παω να την βρω εκει που ειναι με τον david...Να τοιιιι λοιπον ηρθε η ωρα να της μιλησω να της πω ολα οσα θελω δεν γινεται να τα κραταω αλλο μεσα μου!!!

Ashley:Γεια σου Αχιλλεουκοοοο!!!

Aχιλλεας:Γεια να σου μιλησω λιγο για κατι που εγινε?απλος λιγο καπου ιδιεταιρως ειναι σημαντικο

Ashley:Καλα βρε παμε...λοιπον αγαπη μου εγω και ο αχιλλεας θα παμε βολτα εχεις κανενα θεμα?

David:Oχι βρε πηγεντε δεν εγινε καατι σιγα...

Σηκωνεται απο τον καναπε που ηταν αγκαλια με τον david και κατευθυνεται προς την πορτα ετσι παω και εγω...βγαινουμε απο το ξενοδοχειο και παμε καθομαστε σε ενα παγκακι και ηρθε η ωρα να της ανοιχτω!!!ειναι δυσκολο γαμω...περνω μια βαθια αννασα πρωτα απ ολα... 

Ashley:Ελα τι εγινε?

Aχιλλεας:Να μωρε θελω να σου μιλησω λιγο επειδη δεν μπορω να το πω σε καποιον αλλον αυτον και εισαι το μονο ατομο που εμπιστευομαι ποιο πολυ απ ολα!!!και νομιζω μπορεις να με βοηθεισεις...

Ashley:Για αρχιζε...

Aχιλλεας:Εχει να κανει με την Nancy....την ερωτευτηκα...την αγαπαω οσο τιποτα...προσπαθω να κανω τα παντα για να αλλαξει την γνωμη που εχει για εμενα αλλα τιποτα...προσπαθω να ειμαι ευγενικος μαζι της αλλα αυτη τα δυαλλυει ολα...εχω μετανιωσει παρα πολυ για αυτα που της εκανα παλια....μου κραταει ακομα κακια...λογικο...πηγα της ζητησα και συγνωμη αλλα τιποτα...θυμασαι ενα αρκουδακι που βρηκε μπροστα απο την μπροστα?

Ashley:Ναι....τι?

Aχιλλεας:Eγω της το αφεισα εκει....Για να δω αν θα το παρει και οντως το πειρε χαρηκα παρα πολυ που δεν το πεταξε...ειχα καθησει στις σκαλες για να δω αν θα το παρει...Πριν απο λιγο πηγα να της μιλησω και να της πω ολα οσα νιωθω γι αυτην αλλα μπηκε ο στελιος μεσα στο δωματιο και εμαθα τοτε οτι ειχαν σχεση...δεν το ηξερα πραγματικα...το οτι την ηθελα το καταλαβα οταν καθοταν στο κλαμπ στην αγκαλια του στελιου τοτε συγουρεφτικα για τα καλα οτι την θελω...ολα οσο νιωθω για αυτην δεν μπορω να το εξηγισω πως να στο πω?...νομιζω καταλαβες....ξερω με μισει...δεν θελει να της μιλαω  δεν εχω αντιριση...αλλα δεν ξερω τι αλλο να κανω πραγματικα...

Ashley POV

Αχου τον μωρε τον γλυκουλη!!!πραγματικα θα την σκισω την αλλην μολις παω απο εκει....τον πληγωνει η ηλιθια αυτος ειναι πραγματικα ερωτευμενος μαζι της...πρωτη φορα ακουω απο καποιον τοσσα λογια για ενα κοριτσι...θα προσπαθισω να τον βοηθισω δεν γινεται αλλιως...

Ashley:Ξερεις οτι ειναι τσαντισμενη μαζι σου αυτο ε?

Αχιλλεας:Ξερω...

ειπε απογοητευμενος.....τον λυπαμαι....δεν επρεπε να ειναι ετσι τα πραγματα μεταξυ τους....αλλα τωρα δεν γινεται κατι....πρεπει να περασει λιγος καιρος ετσι ωστε να αρχιζει ισως να ανυσηχει η nancy γιατι δεν της μιλαει δεν ξερω πραγματικα...

Ashley:Λοιπον βρηκα εναν τροπο νομιζω....

Αχιλλεας:Για πες...

Ashley:Δεν θα της μιλας...αστην απλα...και μετα αστα ολα πανω μου...θα στην κανω εγω να τρεχει απο πισω σου μην ανγχωνεσαι απλα εσυ το μονο πραγμα που εχεις να κανεις ειναι να μην της μιλας αμα παει να σου μιλησει ή να της μιλησεις αποτωμα και να φευγεις καλα?

Αχιλλεας:Οκευ...αλλα με τον στελιο τι θα γινει?

Ashley:Αστο με τον στελιο ουτως ή αλλος θα χωρισουν...αφου θα παει σε αλλη πολη μπορει...

Αχιλλεας:Και αμα δεν φυγει?

Ashley:αμα δεν φυγει θα δουμε....καποια στιγμη θα μαλωσουν δεν θα ειναι παντα ωραια και παραδισενια....αλλα δεν ξερω αν σε συνγχωρεσει αχιλλεα μετα απο ολα αυτα που της εκανες....

Αχιλλεας:Το ξερω γαμωτο....ειμαι μαλακας το ξερω...

ΟΟΟΠΑΑΑ ΚΑΤΤΤΤ ΠΑΙΔΑΚΙΑΑΑ!!!

Χιχιχι μαθαμε τελικα ποιος της πειρε το αρκουδακι αυτη θα το μαθει ομως?

Τι θα γινει στα επομενα κεφαλαια θα λειτουργισει το σχεδιο της Ashley?😉Συνεχιζεται😉😉❤❤

i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora