THE BEGINNING

11 0 0
                                    

JAMES

Răsăritul mă găsește tot la birou, pierdut printre tancurile de hârtii și autorizații ale clubului. Trag ultimul fum din țigară și mă las pe spate. Închid ochii pentru câteva secunde ca mai apoi sa rămân prizonier printre gânduri. Cumpărarea clubului după mine, a fost una, dacă nu chiar singura, dintre milioanele de alegeri pe care le-am putut face în ultima perioadă.
Soneria ușii de la intrare ma trezește la realitate ca prin magie. Cine naiba putea să fie așa matinal? Ma uit rapid către ceas și observ ca era ora 08:51.

Deschid ușa și în fața ei era Chloe, cu gura până la urechi. Când ma privește mai atent, zâmbetul ii piere puțin câte puțin, fiind înlocuit de grijă.
-James, te simți bine? Ce ai făcut toată noaptea? Arăți groaznic. Îmi spune și face un pas în față și se ridică pe vârfuri pentru a-mi atinge cearcănele.
-Bună dimineața și ție. Spun sprijinindu-mă de tocul ușii. Am avut doar câteva foi de semnat și completat pentru a putea redeschide clubul, și mi-au cam răpit toată noaptea. Îi spun și îi fac semn sa intre.
-Și... Te-ai gândit cum o să-l numești? Fiind proprietatea ta.. Bănuiesc că i vei schimba numele din "Lary's box". Spune și se trântește pe canapea. Ma așez și eu pe fotoliul de lângă, masându-mi fruntea cu mâna.
-Sincer, numele ar fi singura grijă pe care aș putea s-o am acum. Totuși, ce onoare mi te-a adus astăzi în casă? Spun, făcându-i cu ochiul și rânjind. Aceasta râde și aruncă cu o pernă în mine.
-Perversule! Totuși, țin sa revin la subiect. După cum bine știi, astăzi este ziua lui Noah, și m-am gândit că poate... I-am putea organiza o surpriza? Se uita la mine, reluându-și zâmbetul de copil mic.
-Ok, te ascult. Te-ai gândit și la ceva anume?
-Pai... Cam de asta sunt aici. Spune și își freacă ceafa cu mâna.
-Ce ar fi să-i organizăm o petrecere surpriza în seara asta, la club?
-Desigur! Suna bine. Îmi spune și sare ca arsă de pe canapea. O sa te ajut cu tot ce ai nevoie, doar spune-mi! Îmi zice și ma strânge puternic în brațe. Încep să râd de forța ei, ținând cont ca nu depășește un metru șaizeci, iar cu kilogramele și mâncarea cred ca este certată... Având circa cincizeci și ceva de kilograme.
-Bine roșcato, doar anunță și restul găștii că pe la 22:00, ne vedem în față.

După ce a plecat, primul lucru pe care l am făcut a fost să mă trântesc în pat. Un somn era tot ceea ce aveam eu nevoie acum, ținând cont ca o nouă noapte albă urma să vină.

După câteva ore bune de somn, ma ridic greoi din pat. Îmi iau tricoul negru de pe scaunul biroului, blugii de pe coltul patului, bocancii, și pornesc spre club.
Pe drum, am dat câteva telefoane pentru a face seara puțin mai... Incitantă.
-Doar o singură dată în viață împlinește prietenul meu cel mai bun 22 de ani. Îmi spun în gând, și chicotesc.

Când am terminat toată treaba la club, ceasul indica deja ora 20:21. Le am lasat angajaților niște indicații, și am gonit spre casă pentru a ma putea pregăti și eu.

Ajuns acasă, primul lucru pe care l am făcut a fost să mă arunc în duș.
Mi am ales o cămașă albă, o pereche de blugi negrii și o pereche de bocanci de aceeași culoare.

-Bună seara, frumoșilor! Noah, Chloe, va dau o camera? Le spun, ușor amuzat, prietenilor mei care se sărutau cu foc, în fața clubului. Restu încep să râdă cu poftă. Chloe îmi amplasează un pumn în umăr, după care începe și ea să râdă.
-Fiu de cățea ce ești. Îmi spune Noah, luându-mă puternic în brațe.
-Salut și ție, frate! Spun încă râzând. Din câte știu, petrecerea nu s-a mutat pe stradă, iar surprizele nu apar singure, așa că ce mai așteptăm? Le spun, poftindu-i înăuntru. Am ocolit coada formată la întrare în club, și l-am salutat pe bodyguard. Acesta, la vederea mea, a despărțit mulțimea de zici ca era Noe, lăsându-ne sa trecem.
Chiar dacă este seara redeschiderii clubului, nu mă așteptam să fie chiar asa de plin.
Chelnerița ne-a condus pana la masa special amenajată pentru noi din colț, apoi s-a făcut nevăzută.
Eu m am așezat pe canapea, urmat apoi de Noah. Lângă acesta, s-a așezat nimeni alta decât Chloe, urmată de Cole și sora lui geamănă, Mia.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 25, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dancing with the Devil Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum