Tuhaf Japon Efsaneleri

417 12 6
                                    

YARIK AĞIZLI KADIN
Efsane: Eşi tarafından katledilen kadın, kızgın bir ruh olarak geri dönmüştür. Size güzel olup olmadığını sorduğunda, ne cevap verirseniz yüzünüzü makasla kesecektir.

DARUMA-SAN
Efsane: Banyoda kayıp düşen, gözleri çıkarılmış bir kız banyona gelebilir ve bütün gün seni takip edebilir. Bu sebeple, banyoda kimseyle tanışmamaya özen göstermeli.

HANAKO-SAN
Efsane: Eğer banyonun kapısını üç kere tıklatırsan, üçüncüde kapının arkasından bir el uzanır. Bu el bazen kanlı olabilir.

KİYOTAKİ TUNNEL
Efsane: Japonya'da bulunan bu tünelin uzunluğu, günün her saat değişiyor. Tünelin içinde bir ayna var. Aynaya bakıp, bir hayalet görürsen ömrünün sonuna kadar orada acı çekerek ölümü beklersin.

KIRMIZI ODA
Efsane: Bir internet reklamı şeklinde herhangi birinizin bilgisayarında belirebilir. Efsaneye göre, bilgisayar ekranınızda böyle bir görüntü çıktığında, arkasından hemen "Kırmızı odadan hoşlandın mı?" şeklinde sevimli bir ses duyuyorsunuz. Sonrasında ise ölü bulunuyorsunuz.

KAGOME KAGOMEEfsane: Aslında bu bir oyun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


KAGOME KAGOME
Efsane: Aslında bu bir oyun. Bir grup çocuk gözleri kapalı bir şekilde sabit dururken, diğer bir grup da onların etrafında daire oluşturuyor, şarkılar söyleyerek sabit duran çocukları korkutmaya çalışıyorlar. Oyunun bir diğer versiyonu İç Savaç döneminde oynanırmış. Yalnız o dönemde bu oyunu oynayan çocukların yüzleri ilginç bir şekilde eciş bücüş ve korkutucu bir hal alırmış.

ONRYŌ
Efsane: İnsanlara zarar verebilen bir hayalettir. Efsana "Garez" olarak da bilinen filme de ilham kaynağı olmuştur.

+18 Korkunç BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin