Végre veled.♥

31 5 0
                                    

Anya:És miért nem?
Én:Mert 14 éves és a testvére eltiltotta tőlem most meg szegény ezért van korházban.
Anya:Na gyere csak beszélek én azzal a leányzóval.-ezzel bementünk a korházba.
/Korházban/
Kim:Na idehoztad anyucikát?
Tinus:Na nekem ebből elegem van nem hogy még Marcusék se lehetnek együtt de még az anyámat is  cukkolod akkor már értem hogy miért akar meghalni szegény lány mert egy nővért én se akarnék magamnak se barátnőt.
Kim:Te most szakítani akarsz?
Tinus:Nem csak szünetelni.-mondta majd elment
Anya:Szóval te miért nem engeded hogy a fiam a te hugoddal járjon?
Kim:Mert biztos csak ki akarja használi. Meg még kicsi hozzá azt se tudja mi az a szerelem.
Én:Na idefigyelj én nem kihasználni akarom én szeretem és soha nem lennék képes kezetebelni egy lányra sem jah és te beszélsz hogy nem tudja mi az a szerelem hagyuk már inkább te nem vagy tisztába a fogalommal most bántotad meg a tesómat. De ha valamit csinál magával azt megkeserülöd.-mondtam majd Lili korterme felé vettem az irányt. Bementem ő ott ült az ágyon és sírt mikor meglátott megölelt én meg kicsit eltoltam magamtól majd megcsókoltam. Ő visszacsókolt.
Lili:Végre veled lehetek.-mondta majd megint megcsólt.
Én:Igen-mondtam majd jó szorosan megöleltem és a fülébe sugtam:You are my first kiss♥.

Minden egy dalal kezdődött ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin