Capitolul 1

7 2 0
                                    

Buna,eu sunt Mark si am 17 ani.Sunt în clasa a XI-a si locuiesc în New York.Sunt singur la părinți.Suntem o familie normală si părinții mei au niste venituri modeste.

Dimineața ma trezesc si ma duc în bucătărie sa mănânc.Da stiu,mănânc desi abia m-am trezit.După ce mănânc ma îmbrac si merg spre liceu.Este foarte frig afara si este zăpadă de 50 de cm pentru ca trăiesc în New York.Ajung la scoala întru în clasa si ma asez în bancă.În clasa intra gasca mea.Aceasta este formată din:Alex,Maria,Robert si Sky.Sky este prietena mea cea mai buna din gasca si nu,nu o plac.
Eu:-Ce faceti?
Ggaşca:-Bine,tu?
Eu:-La fel.
Alex:-Ce ora avem?
Sky:-Mate.
Maria:-V-ati facut tema?
Eu:-Nu
Sky:-Da
Robert:-Nu
Alex:-Nu
Maria:-Nici eu
Sky:-Ve-ti lua 4.
Noi(Eu,Alex,MariaRobert):-Ne dai si noua sa copiem?
Sky:-Da,bine,va dau.
Noi:Multumim.
După ce terminam toți de copiat se suna de intrare si peste 10 minute intra si profa.
P(Profa):-Sa ridice mana cine nu si-a facut tema.
Nimeni n-a ridicat mana.
P:-Se pare ca va trebui sa va aleg eu.Mark!
Eu:-Da,doamna.
P:-Ti-ai facut tema?
Eu:-Da.
Profa:-Adu-mi caietul.
Ma ridic din banca si ma duc spre catedra relaxat stiind ca am tema făcută.Îi dau caietul,se uita si îmi spune.
P:-Vad ca ti-ai facut tema.Bravo,ai 10.
Îmi iau caietul si plec.În timp ce ma îndrept spre bancă Îi zâmbesc lu Sky în schimb de mulțumire ca mi-a dat sa copiez.Trece ora si se suna de pauză.
Eu:-Mersi ca m-ai salvat de un 4
S:-Pentru asta sunt prietenii.
Într-un final,ajun acasa si ma intind în pat fiind foarte obosit.Îmi aud telefonul vibrănd în buzunar.Primesc un mesaj de la Alex.

Alex:-"Vii afara"?
Eu:-Da.
Alex:-Hai ca ne vedem în parc.
Eu:-Ok,pa.
Alex:-Pa.
Imediat dupa mama ma striga.Cand ma duc jos o vad pe mama avnand o fata îngrijorată.
M(mama):-Trebuie sa îți spun ceva important.
Eu:-Ce e?
Mama:-Trebui sa...Vii la masa sa mănânci.
Eu:-Serios mama?
Mama:-Da.
Eu:-Offffff...
După ce mănânc ies afara si ma întâlnesc cu Alex.Mergem în parc si ne întâlnim cu Sky si Maria.
Sky:-Ce faceti băieți?
Noi:-Bine.
Maria:-Robert nu e cu voi?
Eu:-Nu,am crezut ca e cu voi.
Mai mergem prin parc si ne întâlnim cu Robert si...

Daca vreti sa vedeti povestea si din perspectiva lui Sky sa treceți pe la cartea "O Viata Plină De Mister" contul aici:a00l00e00s00i00a00

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 30, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O viață complicatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum