Τρίκαλα,Ελλάδα.
Αμέλειας Pov.
Η ώρα του δείπνου σχεδόν έφτασε και εγώ φοράω ήδη το φόρεμα από την ντουλάπα της μαμά και τα πέδιλα που επίσης βρήκα σε αυτήν.Τα μαλλιά μου τα έκανα μπούκλες ενώ το μακιγιάζ μου είναι σε φυσικούς τόνους.
Κατεβαίνω την σκάλα και στο σαλόνι βλέπω την μαμά μου,δείχνει τόσο κομψή μέσα στο μαύρο φόρεμα της και με τα μαλλιά της πιασμένα κότσο δείχνει αγνώριστη.Για ακόμα μια φορά επέλεξε να μην βαφτεί με αποτέλεσμα οι λιγοστές ρυτίδες να είναι εμφανές στο πρόσωπό της.
Με το που με αντιλαμβάνεται στο χώρο γυρίζει να με κοιτάξει και μένει κόκκαλο.Κοιτάει παρατηρητικά τι φοράω και έχει ένα απόμακρο βλέμμα.
"Μαμά είσαι καλά;"ρωτάω πηγαίνοντας κοντά της.
"Αυτό το φόρεμαα..αυτό το φόρεμα φόραγα όταν γνώρισα τον πατέρα σου,αυτό το φόρεμα φόραγα όταν έμαθα την εγκυμοσύνη μου σε εσένα και αυτό το φόρεμα φόραγα την τελευταία μέρα που είδα τον πατέρα σου" λέει συνεχίζοντας να έχει αυτό το τρομαχτικό βλέμμα
Είδες τι γίνετε όταν δε ρωτάς Αμέλεια;
"Ε-ε συγγνώμη,εγώ φταίω.Δεν σε ρώτησα..πάω να αλλάξω"
"Όχι,δείχνεις υπέροχη φόρα το"λέει και με αγκαλιάζει."Συγγνώμη που σε τρόμαξα"
Εκείνη την ώρα το κουδούνι χτυπάει και αφού πάρω μια βαθιά ανάσα πάω και ανοίγω την πόρτα.
Ένας Άλεξ με μία ανθοδέσμη στα χέρια,του κάνω νόημα να περάσει.Αυτός μου δείνει την ανθοδέσμη και με αγκαλιάζει.Αμέσως μετά του συστήνω την μητέρα μου και καθόμαστε όλοι μαζί στο τραπέζι.
Το δείπνο κύλησε ήρεμα,ο Άλεξ γνώρισε την μητέρα μου και μπορώ να πω πως συμπάθησαν ο ένας τον άλλον αρκετά.Επίσης έμαθα πως η μαμά του Άλεξ ζει κάπου στο εξωτερικό με τον γκόμενο ενώ ο αδερφός του συζεί με την κοπέλα του στην Αγγλία.Πέρασα πολύ όμορφα σήμερα μιας και ο Άλεξ ήταν χαλαρός και μας ανοίχτηκε.
Αλλά από αύριο αρχίζει το θέατρο,από αύριο θα πρέπει να ζώ μαζί του.
Oh god help me.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Καιι κατ.
Χρόνια πολλά στους γονείς μου,έχουν επέτειο γάμου.
Επίσης έφτιαξα blog,βρείτε το στο προφίλ μου με τίτλο Maeva's Blog. Ουάου πρωτότυπο.
Αυτά από εμένα..
Με αγάπη,Μαέβα<3
ESTÁS LEYENDO
The Agreement
Novela JuvenilΜία γνωριμία.Ένας γάμος.Μία κληρονομιά στην μέση.Πως θα Αντιδράσει η Αμέλεια όταν ο Αλέξανδρος της προτείνει λευκό γάμο με απώτερο σκοπό να μπορέσει να πάρει,νόμιμα πλέον,την κληρονομιά του πατέρα του;Όταν εκείνη αρχίζει να τον ερωτεύεται;Όταν τα πρ...